Kumman ottaisit työkaveriksesi? Ilokaasukätilön vai käräyttäjäkyylän.
Kommentit (63)
Jos olisin hoitaja niin kyylän, jos taas nykyisessä työssäni, niin ilokaasun. Meillä on töissä pari sietämätöntä kyylää, joiden ongelma on osaamattomuus ja lillukanvarret.
Hehän varastivat ilokaasua, työssä ei olla huumautuneena, suomen tulevaisuuden toivo tai toivotar olisi saattanut syntyä hetkenä minä hyvänsä.
Ilokaasu-gimmat ottaisin milloin vain. Olen varma, että he olivat hyviä työntekijöitä, jotka innostuivat vaan vähän liikaa ja menivät testaamaan ilokaasua hiljaisena aikana. Vaikutus haihtuu kuitenkin nopeasti, eli ei ne työkyvyttöminä olisi olleet. Mutta potkut tuli ja se on hyttysen ampumista tykillä.
Olen itse todistanut mm. lääkärin haisevan viinalle, minkä lisäksi hänen käytöksensä viittasi hänen olevan myös rauhoittavissa. Hän unohteli potilaiden nimiä, nauroi väärissä paikoissa ja ei suoriutunut hommistaan (onneksi ei ollut akuuttiosasto). Valitusta tehtiin lääkäreille, mutta nämä eivät asiaan puuttuneet mitenkään. Kollegiaalisuus siis. Mutta kun pari kätilöä mokaa, annetaan lopullinen rangaistus.
Vittu mitä paskaa. Ja se näistä vasikoinut työntekijä olisi voinut sanoa niille ilokaasuttajille, että toi oli viimeinen kerta, nyt nupit selviksi, eikä koskaan enää tai SITTEN ilmoitan esimiehille. Antanut mahdollisuuden korjata mokansa. Samoin teimme itse yhdelle hyvälle, pitkän linjan hoitajalle joka tuli kerran humalassa töihin. Sanoimme, että mene kotiin ja merkitään sairauslomapäivä. Mutta seuraavalla kerralla emme suojaa vaan ilmoitamme esimiehelle. Kaveri ei tullut töihin kännissä enää koskaan ja eläkkeelle jäädessään kiitti juuri siitä, miten hyvin hoidimme tilanteen.
Käsittämättömän tökerösti hoidettu, kun noi olisi voinut varoittaa ja se olisi varmasti säikäyttänyt ne. Nyt annettiin lopputilit. Voi tätä hurskastelua. Lääkäri ei olisi kenkää saanut.
Kyyläkin olisi voinut keskeyttää asian ja sanoa että mitä vittua kohta loppuu multa huumori. Ja sanoa et ans olla viimeinen kerta tai joutuu vastaamaan johdolle. Luulenpa että olis riittänyt . Ryhmäkuri paras kuri. Ylhäältä tuleva kuri johtaa tälläiseen . Ja se vastuu on kyylälläkin ja on sillä ajalla varmaan paha mieli lopputuloksesta. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä voi tuomita mutta asiat voidaan hoitaa toisellakin tavalla kuin olemalla armoton. Tämän ketjun besserwisserien kaltaisten ihmisten työkaveri enkä puoliso haluaisi olla. Enkä varsinkaan lapsi. Hävetkää. Ja huom en hyväksy yhtään tätä tekoa . En puolustele en selittele. Mutta lopputulos on karsea. Kun itse mokaatte kaipaatte myös asiallisuutta ja suhteellisuuden tajua. Teiltä ei sitä tietysti kenellekään heru. Kovuus kukoistaa nykyään . Ja tyhmiä ajattelemattomia ja lievästi vastuuntunnottomuutta oli kätilöillä mutta tyhjässä synnytyssalissa ei minuutissa mitään tapahdu. Potilas kun pitää sinne ensin jostakin tulla. Ja huoneeseen pääsykin ovelta kestää hetken. Hei haloo
Vierailija kirjoitti:
ylös = ilokaasukätilön
alas = kyylän
Ääni menee kaasuttajalle, kyyliä en voi sietää. Töissä kuitenkin kuuluu olla selvinpäin se on mun mielipide.
Kätilöjen puolella. Toivottavasti löytävät duunia vielä.
Ilokaasukätilön, jos eivät olleet täysiä bimboja ja työnpakoilijoita. Kateelliset kyttääjät ovat pahimpia kaikista.
Kyylän mielummin. Jos asenne työntekoon on tuo niin todennäköisesti nää on muutenkin niitä tyyppejä, joiden jälkiä muut saa korjailla työpaikalla ja jotka ei suomeksi tee töitään samalla panoksella kuin loput. On tässä tullut nähtyä näitä töihin huvinvuoksi raahautuvia ja aika paljon vituttaa itse tehdä hommia niin, että hengätyttää päivän päätteeksi kun toiset ei tee töitään. Tosin en arvosta pomoille kantelijoita ja pelottaa jo valmiiksi tuleva naisvaltainen ala, jossa jokainen virhe on lyömäase.
T. Tule kätilö
Kumman haluaisit hoitamaan synnytystäsi? Niinpä.
Itsehän olisin varmasti ensimmäisenä irtisanottavien listalla, jos siviilipuuhani tulisivat julki. Poltan pilveä, käytän alkoa ja joskus joudun krapulaan ottamaan bentson oloa tasaamaan. LSD:täkin on tullut pari kertaa trippailtua.
Mutta kun ne eivät tiedä ja saan töissä kehuja luotettavuudestani, huumorintajustani ja tunnollisuudestani. Ja olen siis hoitaja. Töissä en tietysti mitään käytä.
Jokainen tavallaan. Hoitajakin on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kyyläkin olisi voinut keskeyttää asian ja sanoa että mitä vittua kohta loppuu multa huumori. Ja sanoa et ans olla viimeinen kerta tai joutuu vastaamaan johdolle. Luulenpa että olis riittänyt . Ryhmäkuri paras kuri. Ylhäältä tuleva kuri johtaa tälläiseen . Ja se vastuu on kyylälläkin ja on sillä ajalla varmaan paha mieli lopputuloksesta. Kaikkea ei tarvitse hyväksyä voi tuomita mutta asiat voidaan hoitaa toisellakin tavalla kuin olemalla armoton. Tämän ketjun besserwisserien kaltaisten ihmisten työkaveri enkä puoliso haluaisi olla. Enkä varsinkaan lapsi. Hävetkää. Ja huom en hyväksy yhtään tätä tekoa . En puolustele en selittele. Mutta lopputulos on karsea. Kun itse mokaatte kaipaatte myös asiallisuutta ja suhteellisuuden tajua. Teiltä ei sitä tietysti kenellekään heru. Kovuus kukoistaa nykyään . Ja tyhmiä ajattelemattomia ja lievästi vastuuntunnottomuutta oli kätilöillä mutta tyhjässä synnytyssalissa ei minuutissa mitään tapahdu. Potilas kun pitää sinne ensin jostakin tulla. Ja huoneeseen pääsykin ovelta kestää hetken. Hei haloo
Mistä tidät, ettei se kyylä ollut niille sanonut asiasta jo aiemmin? Se selittäis aika hyvin myös sen miksi ne hoitsut sai lopputilin eikä varoitusta.
vierailija22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tidät, ettei se kyylä ollut niille sanonut asiasta jo aiemmin? Se selittäis aika hyvin myös sen miksi ne hoitsut sai lopputilin eikä varoitusta.
Kyylät ei jaksa odottaa, ne haluaa heti myllyn jauhamaan.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olisin varmasti ensimmäisenä irtisanottavien listalla, jos siviilipuuhani tulisivat julki. Poltan pilveä, käytän alkoa ja joskus joudun krapulaan ottamaan bentson oloa tasaamaan. LSD:täkin on tullut pari kertaa trippailtua.
Mutta kun ne eivät tiedä ja saan töissä kehuja luotettavuudestani, huumorintajustani ja tunnollisuudestani. Ja olen siis hoitaja. Töissä en tietysti mitään käytä.
Jopa ihmettelen näin vanhempana osastonhoitajana sitä, että oletko todella sairaanhoitaja ja edelleen käytät luettelemiasi huumeita ja nappailet bentsoja. Jos olisit minun osastollani, en sinulle uskaltaisi kyllä lääkekaapin avaimia antaa.
Vierailija kirjoitti:
Ilokaasukätilön. Se ei ole huume, panacoditkin vahvempia. Voi luoja..
Eikös ne hassuissa kotivideoissa olleet hampaanpoistosta tms operaatiosta palaavat ole nimenomaan ilokaasuissaan? Pihalla kuin telkänpöntöt.
Peukutuksista voi päätellä varmaan tehyn kannan.
Jee mitä vidun ammattikuntaa meillä on hoitelemassa meitä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa ihmettelen näin vanhempana osastonhoitajana sitä, että oletko todella sairaanhoitaja ja edelleen käytät luettelemiasi huumeita ja nappailet bentsoja. Jos olisit minun osastollani, en sinulle uskaltaisi kyllä lääkekaapin avaimia antaa.
Mistä sinä tietäisit minun siviilielämästäni mitään? Ja kaltaisesi osastonhoitaja antoi minulle henkilökohtaisen kannustinlisän, koska teen työni niin hyvin. Eikö olekin hassua? Ja poissaolojakaan ei ollut viime vuonna kuin kaksi päivää flunssa-aallon takia.
Eläköön TeHy! Kivaa kun ootte niin iloisia?!
Eiko...
Kyyläneli vastuuntuntoisen ja luotettavan kollegan.
T. Ensihoitaja
Aina on joku parempi työntekijä tilalle. On se ihme että tälläisena aikana ei osata arvostaa työpaikkaansa vaan perseillään. Ja vielä toisten terveyden kustannuksella. Fiksuinta olisi yrittää tehdä itsestään korvaamaton työyhteisössä.