Kumman ottaisit työkaveriksesi? Ilokaasukätilön vai käräyttäjäkyylän.
Kommentit (63)
Käytin ilokaasua synnytyksessä, eikä se henkäisy todellakaan vaikuta kuin puoli minuuttia. Minusta tässä on liioiteltu aika paljon.
Se likaisten neulojen uusiokäyttäjä taas oli vastuuton - miten tuo oli edes mahdollista jos siinä neulassa on lukitus???
Vierailija kirjoitti:
Käytin ilokaasua synnytyksessä, eikä se henkäisy todellakaan vaikuta kuin puoli minuuttia. Minusta tässä on liioiteltu aika paljon.
Se likaisten neulojen uusiokäyttäjä taas oli vastuuton - miten tuo oli edes mahdollista jos siinä neulassa on lukitus???
Hammaslääkärissä imutin koko operaation ajan ja oli hieman ontto olo sen jälkeen. Poistui kyllä nopeasti
On se kyllä hauskaa kun täällä jotkut päihdehoitajat itkee suoraa huutoa kun joku paha käräyttäjäkyylä on heitä noin kaltoin kohdellut. Vitutuksenne saa minut hymyilemään. Kiitos! :)
Vierailija kirjoitti:
Töissäni on pahemman luokan kyylä, josta moni muukaan vakkari ei tunnu pitävän. Hän on juuri sellainen, joka on valmis käräyttämään sinut jos olet 2min pitempään tauolla esim. vessaruuhkan takia. Mielummin tuo toinen vaihtoehto.
No ei meillä ainakaan vessaruuhkassa päihteitä käytetä.
Kyylät on kammottavia halveksittavaia ihmisiä, ottaisin mieluummin vaikka 4 ilokaasukätilöä työkaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilokaasukätilön. Minusta on hassua että tuollaisesta viattomasta työpäivän piristämisestä on tällainen kohu tehty ja potkujakin annettu. Kyylät sen sijaan on kammottavia.
Kyllä työpäivää pitää saada piristää ilokaasulla, kipulääkkeillä (morkunkäyttäjät ❤ ), rauhottavilla ja mitä näitä nyt on. Kyylät vaan tuo tylsästi pullaa kahvitauolle, me rennommat piikitetään vessassa, et ois vähän niinku parempi meno 😵. Kyylät on niin tosissaan siellä duunissaan - siis ihan sama joku ihmishenki. Kauheeta keuhkoomista. Ketä kiinnostaa??
Kannabista myös pitäisi saada pössytellä, ja samat aineet käyttöön myös bussikuskeille, lentokapteeneille , veturinkuljettajille jne toisten hengestä vastuussa oleville. Niinkö ap?
Vierailija kirjoitti:
Kyylät on kammottavia halveksittavaia ihmisiä, ottaisin mieluummin vaikka 4 ilokaasukätilöä työkaveriksi.
Sinulla ei taida olla mitään käsitystä sairaalatyöstä? Ajat varmaan autoa kännissä ja haukut kiinnijäädessäsi poliiseja pikkusieluisiksi kyyliksi :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilokaasukätilön. Minusta on hassua että tuollaisesta viattomasta työpäivän piristämisestä on tällainen kohu tehty ja potkujakin annettu. Kyylät sen sijaan on kammottavia.
Kyllä työpäivää pitää saada piristää ilokaasulla, kipulääkkeillä (morkunkäyttäjät ❤ ), rauhottavilla ja mitä näitä nyt on. Kyylät vaan tuo tylsästi pullaa kahvitauolle, me rennommat piikitetään vessassa, et ois vähän niinku parempi meno 😵. Kyylät on niin tosissaan siellä duunissaan - siis ihan sama joku ihmishenki. Kauheeta keuhkoomista. Ketä kiinnostaa??
Kannabista myös pitäisi saada pössytellä, ja samat aineet käyttöön myös bussikuskeille, lentokapteeneille , veturinkuljettajille jne toisten hengestä vastuussa oleville. Niinkö ap?
Täällähän kirjoittelee aktiivisesti kannabishörhö, joka ihan oikeasti on tätä mieltä. Ei päihteidenkäyttäjä näe omaa ongelmaansa.
Ensinnäkään kyseessä ei ole millään muotoa mikään kyylä, jos tuollaiseen puuttuu. Missä on ihmisten vastuuntunto? Kyky noudattaa työpaikan normijärkisille itsestään selviä sääntöjä näyttää olevan myös ylivoimaisen vaikeaa. Sitten "pihistellään" potilaille annettavassa kivun lievityksessä (kun monesti sille olisi todellakin tarvetta), koska se maksaa.
kyylän, koska terveyden/sairauksien hoidossa ei ole varaa olla päihtyneenä, eikä muuhunkaan perseilyyn. Jossain muussa työympäristössä/työtehtävässä saattaa jokin vapaus ollakin, mutta ei sielläkään huimeissa oleminen.864
Yhtälailla se buranan varastaminen on väärin. Toki useissa paikoissa Buranaa/ panadolia jne. voi ottaa ihan luvan kanssa jos vaikka päätä alkaa särkemään. Eri asia jos viet Buranaa purkillisen kotiin.
Jännä, että nyt av:lla toitotetaan hoitajien työn vastuullisuutta, kun vakioargumentti on, että työ ei sisällä vastuuta 😅
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei vaikuttanut yhtään, ei edes sitä puolta minuuttia. Silti olen sitä mieltä, että työssä oleva kätilö ei sitä ilokaasua vedä. Se ei ole asiallista käytöstä työssä. Se on päihdyttävän aineen väärinkäyttöä ja työnantajalta varastamista. Vai saako sun mielestä bussikuskikin vetää liikennevaloissa vähän ilokaasua jotta on töissä kivempaa?
Vierailija kirjoitti:
Ootteko itse koskaan käyttäneet ilokaasua? Ei se vaikutus hetkessä katoa. Synnärillä voi puolessa minuutissa tapahtua paljon
Etköhän nyt vähän liioittele.. 30 sekunnissa ei mitään tapahdu; kyllä sielläkin syödään ja käydään vessassa ym
Mitähän muuta sellaiset ei-kyylät ovat valmiita katsomaan läpi sormien? Kyylän taas voi olettaa sanovan muistakin vinksallaan olevista asioista, että tulevat työt hoidetuksi niin kuin pitää. Valitsen siis kyylän, ei mun tartte pelätä heitä.
vierailija22 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla se ei vaikuttanut yhtään, ei edes sitä puolta minuuttia. Silti olen sitä mieltä, että työssä oleva kätilö ei sitä ilokaasua vedä. Se ei ole asiallista käytöstä työssä. Se on päihdyttävän aineen väärinkäyttöä ja työnantajalta varastamista. Vai saako sun mielestä bussikuskikin vetää liikennevaloissa vähän ilokaasua jotta on töissä kivempaa?
No ei sitä kyllä varkaudeksi katsota. Työpaikalta saa ja voi tarvittaessa ottaa esim. laastareita ja särkylääkettä. Ilokaasuhanat ovat joka tapauksessa auki koko ajan synnäreillä, kun potilas sisällä.
Puolustelijat varmasti haluaisivat synnytykseensä ilokaasua nauttineen kätilön. Oho, hih hih ja hupsis vaan. Reaktiokyky ja ajatus ei todellakaan juokse normaalisti pikku "hömpsyjen" jälkeen, vaikka periaatteessa toimintakykyiseltä vaikuttaisikin.
Kumman ottaisit synnytykseesi, ilokaasukätilön vai käräyttäjän? Minulla on taatusti selvin päin olleen ja ammattitaitoisen kätilön ansiosta terve lapsi, tajusi hälytysmerkit ja päädyin sektioon.
Vierailija kirjoitti:
Kumman ottaisit synnytykseesi, ilokaasukätilön vai käräyttäjän? Minulla on taatusti selvin päin olleen ja ammattitaitoisen kätilön ansiosta terve lapsi, tajusi hälytysmerkit ja päädyin sektioon.
Kyllä mä ottaisin ilokaasullisen. Olis sillä lailla rennonpaa ja kivempaa kaikilla. Varmaan sillä vauvallakin... Tai no, mitä välii!
Sain ilokaasua hammaslääkärillä ja olin melko pöllyissä vielä pitkän aikaa toimenpiteen jälkeen. Olen itsekin hoitajana, enkä voisi kuvitellakaan kollegani työskennellä kanssani ko. aineen vaikutuksen alaisena. Mitähän omaisetkin sanoisivat jos näkisivät hoitajat pikku pöllyissä. Kengän kuva persiissä sama tein.