Sokoksen kosmetiikan vetäjä on tajunnut sen minkä Stokkan olisi myös pitänyt tajuta!!!!!
Stokkalla on Lancomea, Helena Rubensteinia, Clarinsia ja muita MUMMOmerkkejä- kalliita sellaisia.
Sokoksella on Urban Decay ja nyt NYX ja kumpaakaan ei ole ylihinnoiteltu. Blogeissa ja pitkin somea kehutaan Sokoksen tajua ottaa in meikkejä myyntiin
Kommentit (6)
Ja hintaa ei todellakaan ole vedetty tappiin. Nyx muutaman euron kalliimpaa kuin maailmalla
Myydäänhän Sokoksellakin luettelemiasi "mummomeikkejä". Stokka myy lisäksi MACia ja Bobbi Brownia, mitä ei saa Sokokselta.
NYX ja Urban Decay kuuluvat nykyään L'orealille (samoin Lancome, Biotherm, HR ja The Body Shop). :/
Shiseido omistaa puolestaan Bare Escentualsin ja Narsin.
Nykyään en usko enää brändihöpötyksiin ja niiden ainutlaatuisuuteen. Omistin muutaman kovasti hypetetyn tuotteen Urban Decaylta, mutta petyin kaikkiin. Laatu on todellisuudessa surkea.
Ärsyttää firmojen tapa käyttää naisten epävarmuuksia markkinoinnissa hyödyksi.
On paljon muita tuntemattomampia brändejä, jonka tarjooma on hinta-laatu-suhteeltaan loistava ja jotka käyttävät liikevoitot tuotekehitykseen, eikä markkinointiin ja brändäykseen samassa mittakaavassa kuin L'oreal.
Mac on Stokkalla YLIHINNOITELTUA ja sitä ei saa edes kaikista Stokkista, puhumattakaan nettikaupasta. Kaikki aina loppu.
Bobby Brown ei ole hyvää ja sekin ylihinnoiteltua.
Nyx sen sijaan on hinta-laatusuhteiltaan parasta, mitä tällä hetkellä saa.
Mulle on ihan sama kuka omistaa minkäkin, mutta esim. Narsia ei suomesta saa.
Vierailija kirjoitti:
Myydäänhän Sokoksellakin luettelemiasi "mummomeikkejä". Stokka myy lisäksi MACia ja Bobbi Brownia, mitä ei saa Sokokselta.
NYX ja Urban Decay kuuluvat nykyään L'orealille (samoin Lancome, Biotherm, HR ja The Body Shop). :/
Shiseido omistaa puolestaan Bare Escentualsin ja Narsin.
Nykyään en usko enää brändihöpötyksiin ja niiden ainutlaatuisuuteen. Omistin muutaman kovasti hypetetyn tuotteen Urban Decaylta, mutta petyin kaikkiin. Laatu on todellisuudessa surkea.
Ärsyttää firmojen tapa käyttää naisten epävarmuuksia markkinoinnissa hyödyksi.
On paljon muita tuntemattomampia brändejä, jonka tarjooma on hinta-laatu-suhteeltaan loistava ja jotka käyttävät liikevoitot tuotekehitykseen, eikä markkinointiin ja brändäykseen samassa mittakaavassa kuin L'oreal.
Laadun kokemus ja tuotteen sopivuus ovat täysin subjektiivisia. Et kai tosiaan kuvittele, että valtaosa selektiivistä tai semiselektiivistä kosmetiikkaa ostavista ostaisivat tuotteita jatkossa vain brändin takia? Etenkin ne, jotka ovat perehtyneet meikkeihin tietävät vallan mainiosti, että halvoista ja kalliimmista löytyy itselle sopivia tuotteita ja brändien skaalakin kattaa laajemman alan (mukaan lukien kaikki meikit mistä Suomesta ei saa kuin tilaamalla) mitä peruspirkolla, joka käy pelkästään Sokoksessa tai Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Laadun kokemus ja tuotteen sopivuus ovat täysin subjektiivisia. Et kai tosiaan kuvittele, että valtaosa selektiivistä tai semiselektiivistä kosmetiikkaa ostavista ostaisivat tuotteita jatkossa vain brändin takia?
Itse kuvittelit minun kuvitelleen. :D Kerroin, että ostin nimenomaan niitä paljon kehuttuja UD:n meikkejä, jotka eivät oikeasti olleet hypen arvoisia. Olet oikeassa subjektiivisuudesta. Hype madaltaa kriittisyyttä, kun haluataan kuulua joukkoon ja siitähän brändäyksestä on kyse.
t. 3
Onko????? Pitääkin mennä heti katsomaan kun ehtii!!! T. Netistä tilaileva :)