Yleensä ne, jotka haukkuvat toista liian suorapuheisiksi,
ovat itse niitä, jotka (kenties huomaamattaan) loukkaavat muita eniten!
Tullut huomattua.
Kommentit (6)
Olen huomannut saman. Heillä voi olla luurankoja kaapissa. Pinnallisesti kevyt ja viihdyttävä käytös, mutta tärkeissä asioissa eivät ole miettineet miten olisi ollut oikein tehdä. Pahiten itsekkäitä ja oman etunsa tavoittelijoita pinnasta huolimatta.
Itse olen hölö.En tee sitä tahallani.Mua ärsyttää kaikki jptka tahallaan vittumaisia ja ihailen niitä jotka osaa aina olla tahdikkaita.
Mulla on kuulemma PAHOJA mt-ongelmia, kun välillä myös töksäyttelen.
Mulla on kylläkin vain ocd.
Että oikein pahoja, joo ei.. :D
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kuulemma PAHOJA mt-ongelmia, kun välillä myös töksäyttelen.
Mulla on kylläkin vain ocd.
Että oikein pahoja, joo ei.. :D
Älä välitä. Itsensähän nuo vain naurunalaiseksi tekevät.
Kyllähän normaalilla äo:lla varustetut ihmiset osaavat itsekin ajatella, milloin tarina ei pidä paikkaansa.
Faktat puhuvat tarinaa vastaan.
Mullakin on muuten ocd.
Itse en pysty tai kykene teeskentelemään ja lässyttämään korrektin hienotunteisesti, koska ajattelen ettei se näyttelemiseni mene läpi kuitenkaan.
Tähän tulokseen olen tullun sen tiimoilta kun itse näen toisten teennäisen ulkokuoren läpi ja koen sellaisen inhottavana.
Voihan olla niinkin etteivät kaikki näe teennäisen verhon läpi. Heitä on sitten helppo imartelemalla huiputtaa ja vetää höplästä niin paljon kuin mahdollista.
Vai onko se niin, että muita saakin loukata, kunhan sen tekee piilovittuilemalla? Ei musta.
A.p