Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapasin erään miehen, ihastuin heti. Mies oli äärimmäisen komea, hyväkäytöksinen ja menestyvä alfa. En ollut koskaan aiemmin tuntenut niin suurta halua saada mies itselleni. Onnistuin ja aloimme seurustella. Olin ikionnellinen. Aluksi.
.
Suhteen edetessä huomasin, että mies on melko tunnekylmä. Mies lyttäsi itsetuntoni ja minusta tuli epäsosiaalinen ja masennuin. Seksi hänen kanssaan oli kamalaa, hän oli kovakourainen ja tunteeton. Tiesin, etten koskaan olisi onnellinen hänen kanssaan. Silti olisin milloin tahansa vastannut myöntävästi hänen kosintaansa!
.
Erotilanteessa sanoin rakastavani häntä, tunsin kuitenkin heti, että valehtelin, minulla ei ollut mitään tunteita häntä kohtaan. Miksi ihmeessä yritin niin epätoivoisesti pitää miehen itselläni, vaikka tiesin sen tulevan tuhokseni?!
.
Olen yrittänyt analysoida käytöstäni ja tunteitani mutta en ole löytänyt vastausta.
.
Tapauksesta on jo vuosia ja silti kyseinen mies tulee välillä uniini ja ajatuksiini. Onko ketään kokenut vastaavaa?

• ylös 0
  • alas 3

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen itse myös miettinyt että olikohan narsisti.. Ainakin narsistisia piirteitä löytyi. Uskon kyllä, että saisi melkein kenet tahansa naisen jos vaan haluaa! Mietin vain, että mikä miehessä/minussa oli vialla, että jäin niin pahasti koukkuun?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mieti isäsuhdettasi terapiassa

Minulla on kyllä ollut melko kylmät välit isäni kanssa. Ihmettelen vain miksi näin on käynyt vain tämän ainoan kerran ja vain tämän miehen kanssa...?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä ollut melko kylmät välit isäni kanssa. Ihmettelen vain miksi näin on käynyt vain tämän ainoan kerran ja vain tämän miehen kanssa...?

Ap

Ehkä siksi, kun narsisteja ei nyt joka oksalla kasva. Vain muutama prossa väestöstä on narsisteja. Sun kannattais lotota, mikäli törmäisit elämäs aikana vielä toiseen narskuun.

Vierailija

No biologinen ohjaus sussa laittaa tortun kostumaan. Järki sanoo muuta. 

Oot samanalainen kuin nämä miehet jotka juoksee pilden perässä.  

Jotenkin ajattelen, että tällaiset ihmiset on pikkaisen tyhmempiä kansalaisia.

Aloitus taisi kuitenkin olla keksitty provo. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No biologinen ohjaus sussa laittaa tortun kostumaan. Järki sanoo muuta. 

Oot samanalainen kuin nämä miehet jotka juoksee pilden perässä.  

Jotenkin ajattelen, että tällaiset ihmiset on pikkaisen tyhmempiä kansalaisia.

Aloitus taisi kuitenkin olla keksitty provo. 

Joo helppoa se on sanoa kun et ole kyseistä miestä tavannut. Satavarmasti tekisi myös sinuun vaikutuksen ;)
.
Ei voi kyllä verrata pillun perässä juoksioihin! Tuskin he vain yhteen naiseen tyytyisivät, jos seksikin on tuskallista. Minun tapaukseni ei liittynyt seksiin. Mihin se sitten liittyy, en tiedä itsekään. Sitä yritän parhaillaan selvittää..

Ap

M39

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä siksi, kun narsisteja ei nyt joka oksalla kasva. Vain muutama prossa väestöstä on narsisteja. Sun kannattais lotota, mikäli törmäisit elämäs aikana vielä toiseen narskuun.

Ei se nyt ihan noin mene. Narsistit kyllä vaistoavat potentiaaliset uhrit. Ennemmin kannattas olla varuillaan, että ei sama tule toistumaan.

Vierailija

Laitoin tämän rakentamaani sana-analyysigeneraattoriin ja generaattori osoitti viestin matchiksi Laasasen. Hyvä trolli kuitenkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laitoin tämän rakentamaani sana-analyysigeneraattoriin ja generaattori osoitti viestin matchiksi Laasasen. Hyvä trolli kuitenkin.

:D!! Ei kyllä ole trolli! Mikä tästä tekee niin trollimaisen? Kysykää vaan lisää jos joku asia on jäänyt epäselväksi :)

Ap