Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä itse en voi sietää sitä, että joku tunkis ison limaisen kielensä mun suuhun ja kaivelin sillä sit mun jokaisen hammasvälin. Hrrrr.... 😖

• ylös 22
  • alas 9

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No siksi se on joidenkin mielestä niin ihanaa että se mallintaa penetraatiota. Kulttureissa, jossa suutelu lyhyenkin tuntemisen jälkeen on ok mut itse seksiä pitää vähän odotella, on hekumallista leikisti tunkeutua toiseen edes kielellä. Kulttuureissa, joissa suutelu on intiimiä ja suutelun jälkeen päästää tositoimiin, ei tartte vatkata sitä kieltä toisen suussa kun voi jo päästä itse asiaankin.

Vierailija

Mäkään en tykkää. Varsinkaan, jos se toinen ei osaa sitä hyvin.

Mun mies tunkee kieltään aina enkä tykkää siitä ollenkaan, koska tekee sen tosi huonosti. Menee aina suuteluhalut ihan kokonaan.

Vierailija

Vaatii sopivan tunnelman. Eli mitä järkeä on näykkimisessä, lipomisessa tai missä tahansa suun "epämääräisessä" tunnetta ilmentävässä käyttelyssä, muissa kuin kuivissa peruspusuissa? No jälleen sama vastaus; vaatii sopivan tunnelman. Noin teoriassa minkä tahansahan saisi kuulostamaan ja vaikuttamaan aika hölmöltä...

Vierailija

Juuri näin!

En suostu suutelemaan lainkaan, ja se on kummastuttanut monia. Vielä nuorempana suutelin takaisin väkisin, koska ajattelin, että kai tämä nyt sitten kuuluu asiaan. Inhotti. Kenenkään kanssa kielipussaileminen ei tuntunut hyvältä vaan lähinnä vaivaannuttavalta.

Sitten, kun olin jo n. 25, silloinen deittini muutaman pussailusession jälkeen yhtäkkiä pamautti, että "v'ttu sä et kyllä osaa suudella!" Tuntui niin järkyttävän pahalta.

Sen jälkeen en ole pussaillut kenenkään kanssa. Kun jonkun kanssa ollaan edetty siihen "muhinointiin", annan heti ensimmäiseksi vaan nätin suudelman, ja jos sen toisen kieli yrittää luikerrella kohti ikeniä sanon hellästi, että "minä en pidä suutelemisesta, mutta pussaileminen on ihanaa".

Tämä on toiminut, ainoastaan yhdelle miehelle ei mennyt jakeluun. Kaksi vuotta se tasaisin väliajoin jaksoi kokeilla kepillä jäätä ja tunkea kielensä kurkkuuni. Loppuajasta jo melkein tönäisin miehen kimpustani ja tiuskinkin, suhde ei toisaalta ollut muutenkaan toimiva.

Mieheni taas otti asian hyvin alusta alkaen. Suutelemme aina aamulla, töihin lähtiessä, sieltä palatessa, illalla ennen nukkumaanmenoa ja välillä muuten vaan. Tämä mies on ensimmäinen jonka kanssa en tunne paineita tuosta kieliosuudesta, joten huuliosuuskin tuntuu paremmalta ja intohimoinen voi olla sekin, kun varmasti tietää, että siihen se jää. :)

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

No jos sitä ei ymmärrä ei ymmärrä.

Mulle suuteliminen ja kielisuudelmat tuntuvat niin hybiltä, että silmissä pimenee. Se on yksi tapa kiihoittaa minua, kun suutelee oikean ihmisen kanssa. Sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa kemiat kohtaavat.

Kaikki eivät osaa suudella ja kaikki eivät opi vaikka opettelisivatkin.

Vierailija

Suutelu on oksettavaa. En ihan oikeasti ymmärrä miten siitä voi saada mitään kiksejä, tuntuu ihan perverssiltä touhulta. Yh. Sellaista miestä ei tässä maailmassa olekaan, että haluaisin suudella ja lotrata kuolensa kanssa. Hyi hele...  Ja kyllä, rakastan ja haluan omaa miestäni yli kaiken, mutta en siltikään halua suudella, en seksin aikana tai milloinkaan muulloinkaan. Kielisuudelman jäleltä olen jopa oksentanut. Sylki on vastenmielistä.

Vierailija

Voi minusta se tuntuu ihanalta! Se on tosi intiimiä ja kiihottavaa. En oikein osaa edes selittää, mutta tykkään todella paljon. Kerron joskus pelkästään suutelemalla miehelleni, että rakastan ja kyllä on mennyt viesti perille :)

Vierailija

Kyllä se voi olla oikeissa olosuhteissa mahtavaa. Siitä on 32 vuotta, kun sain yllättäen tytöltä reippaan kielisuudelman, ja muistan sen hautaan saakka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jos sitä ei ymmärrä ei ymmärrä.

Mulle suuteliminen ja kielisuudelmat tuntuvat niin hybiltä, että silmissä pimenee. Se on yksi tapa kiihoittaa minua, kun suutelee oikean ihmisen kanssa. Sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa kemiat kohtaavat.

Kaikki eivät osaa suudella ja kaikki eivät opi vaikka opettelisivatkin.

En ole koskaan ymmärtänyt, että miten ylipäätään voi suudella "oikein" tai "väärin"!

Voitteko selittää? :)

T. Nro 8