sinkut ja läheisyyden kaipuu...
Se iankaikkinen kysymys, miten sinkut selviydytte läheisyydenkaipuusta..?
Olen eronnut ja sopivaa miestä ei nyt ole näköpiirissä. Olen kaunis ja älykäs nainen, mutta miehiä vaan ei ole ympärillä. Enkä halua mitään sekoiluja kenenkään ei sopivan kanssa. Olisi vaan kiva käpertyä syliin ja kokea ennen kaikkea kumppanuutta. Millä sinkut tämän kaipuun täytätte?
Kommentit (67)
Mul on kissa. Ja on kans yks hyvin läheinen ystävä, jonka kanssa meillä on joskus fyysistäkin läheisyyttä. En tarkoita seksiä, mutta sellaista normiystävyyttä korkeampaa henkistä ja fyysistä yhteyttä.
No on siihen jo aika tottunut ja välillä hommaan baarista jonkun yhdeksi yöksi, mutta se on kyllä vähän huono hetken huuma :/
Vierailija kirjoitti:
Pahimpia on ne hetket kun näen todentuntuista unta jossa sovimme kaiken eksäni kanssa ja halailemme ja pussailemme. Siitä yleensä oikein säpsähdän hereille sydän särkyen. Se sattuu!! Paha olo voi kestää tunteja.
En aio harrastaa mitään kevyttä! Pikkuhiljaa kai unet loppuu. Odotan että löydän sen oikean ja saan oikeaa rakkautta ja hellyyttä. Sen on tapahduttava! minulla olisi vielä monta kymmentä vuotta antaa rakkautta ja läheisyyttä jollekulle.
TÄMÄ ON MUN TEKSTINI. Alle puoli vuotta sitten. Huh, miten on asiat muuttuneet!
Ajauduin tapailuun, jonka luulin johtavan johonkin vakavaan. Ei johtanut. Sain läheisyyttä. Ajauduin samaan tilanteeseen uudestaan. Jäin koukkuun läheisyyteen. En ole odottanut sitä oikeaa. Etsin yhä, mutta samalla en osaa kieltäytyä läheisyydestä. On ihanaa nukkua toisen vieressä. Herätä yhdessä. Halia, pussailla. Leikkiä pariskuntaa edes hetken... En pystynyt olla yksin. Mutta nyt yksinolo on paljon helpompaa kun tietää että läheisyyttä saa taas, vaikkei sitä suhdetta vielä saisikaan... Aloin kirjoittaa blogia aiheesta, enkä voi uskoa miten paljon on muuttunut..
Vierailija kirjoitti:
No on siihen jo aika tottunut ja välillä hommaan baarista jonkun yhdeksi yöksi, mutta se on kyllä vähän huono hetken huuma :/
Olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Tinder
Oi oi kuule sitä on kokeiltu nyt tässä joku nelisen vuotta... Tinderissä ne kaikista vaikeimmat ja oudoimmat tyypit luuraavat. Ei sieltä mitään parisuhdetta voi löytää, pelkkää kusetusta ja seksin hakua
Iltaisin käperryn tyynyn kanssa sängylle ja katson telkkaria. Läheisyyden kaipuu iskee kaikista pahiten iltaisin :-(
Olisi kiva saada haluaksia tai edes kosketuksen hartialle, mutta kovin hiljaista silläkin puolella :-(
T: sinkku M32v
Tinder