Hitto, toi Roope Salminen on ihana!
Kommentit (17)
Eei..., tai joo, sienestäjä voi tunnistaa siitä limanuljaskan.
Ei ole vitsi enkä muuten ole lesbo 😊. Ehkä mulla on perverssi maku, mikä Roopessa niin kamalaa on? Ap
Eikö sulla ole Roope muuta tekemistä, kuin tehdä aloituksia itsestäsi tänne?
Jotenkin se on vaan ällöttävä... näyttää kun sillä olisi aina nuuska huulessa.
Enkä Roope. Mut meen katsomaan siitä unia. Ap
Voisitko ap lopettaa näiden aloitusten tekemisen, kiitos. Etsi vanhat ketjut, jos haluat tietää mitä mieltä palstalaiset ovat Roopesta.
Vierailija kirjoitti:
Voisitko ap lopettaa näiden aloitusten tekemisen, kiitos. Etsi vanhat ketjut, jos haluat tietää mitä mieltä palstalaiset ovat Roopesta.
"näiden aloitusten"?..no enpä ole hänestä ennen kirjoittanut tänne sanaakaan, mutta pyörinyt av:lla sen verran kauan, että olen lukenut mollausketjuja aika paljon. Piti oikein käydä lueskelemassa ja katsomassa juttuja ja ohjelmia joissa hän on, että voisin mielipiteen muodostaa- ja minusta on hurmaava ja lahjakas tapaus. Eikä muuten ole sinun asiasi kertoa mistä voi täällä kirjoittaa, kuuluu yp:lle ne hommat...ap
Vierailija kirjoitti:
Enkä Roope. Mut meen katsomaan siitä unia. Ap
Unista puheen ollen. Ku Roopea on toitotettu nyt joka tuutista, niin se vissiin on jääny mulle jotenkin alitajuntaan.
Niinpä mä yksi yö näin unta, missä Roope anto mulle kielarin. Työnsi ison kielensä suuhuni ja yritin siinä sit suudella takaisin (mä en oo koskaan tykänny kielareista 😁) ja sit Roope nappas mut syliinsä ja kanto johonkin. Sit oltiinkin yhtäkkiä tilanteessa, että ylihuomenna oli tulossa meidän häät eikä mitään häävalmisteluja oltu vielä tehty. Muistan vieläkin sen paniikinomaiseen tunteen, mikä mulla oli siinä unessa, kun mietin että mistä mä tähän hätään hääpuvun löydän. Apua!!!😰
Olinkohan mä olevinani sit Sara siinä unessa, heh! 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"näiden aloitusten"?..no enpä ole hänestä ennen kirjoittanut tänne sanaakaan, mutta pyörinyt av:lla sen verran kauan, että olen lukenut mollausketjuja aika paljon. Piti oikein käydä lueskelemassa ja katsomassa juttuja ja ohjelmia joissa hän on, että voisin mielipiteen muodostaa- ja minusta on hurmaava ja lahjakas tapaus. Eikä muuten ole sinun asiasi kertoa mistä voi täällä kirjoittaa, kuuluu yp:lle ne hommat...ap
Sulla on selvästi pakkomielle. Taidat olla myös se Kånken-jankkaaja kirjoitustyylistä päätellen. Kannattaa hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on selvästi pakkomielle. Taidat olla myös se Kånken-jankkaaja kirjoitustyylistä päätellen. Kannattaa hakea apua.
Äläpä tee päätelmiä mihin sinulla eivät taidot riitä. En ole aloittanut ketjuja tänne aiemmin, eikä minulla myöskään ole pakkomielteitä. Samaa ei voine sanoa sinusta, kun positiivinen kommentti Salmisesta saa sinut noin pois tolaltasi. Hae apua, hyvä ihminen! Täällä on paljon "sairaampia" aloituksia kuin omani, enkä myöskään nähnyt hänestä unta 😊. Jos olet noin herkillä, kannattaa elää elämää vaikka ihan irl, vai mitä? Katsos kun mielipiteitä on monia, ja ihan Roopea muuten tuntematta tykkään hänen ohjelmistaan ja jutuistaan, näköjään. Pai pai nyt sulle jos tuli paha mieli. Ap.
Vedä käteen lesbo.