Vierailija

Olin tänään mun koiran kanssa ajamassa Stokkan herkulta ylös rullaportaita pitkin. Sit se näki pelottavan lapsen ja alkoi haukkumaan. Eräs valkotakkinen (jos tunnistat itsesi mene hoitoon tai hanki lamppu pääkoppaan) huus mulle ettei koiria saa tuoda Stokmannille. Mä sanoin sille et "hoida omat elämänpolut takas raiteille ennenku meille huudat" siitä alkoi kauhee sanaharkka, että oon huono omistaja. Näin kuitenkin noin seittämän kappaletta koiria Kauppakeskus Stokmannissa Alensanterinkadulla enkä ymmärr miksi viha kohdistui muhun? Kävin vain ostamassa Herkusha Taavitulle peddigreetä ja itselleni muutaman alessa olevan Haamu munkin. Päivä totaalisesti pilalla ( ilta siis ) en edes puhu miehelleni kun ärsyttää. Tää naistohvo tais aiheuttaa meille avioeron. En vaan enään jaksa. Mitä te tekisitte? Olen kuitenkin maksava asiakas. Jätänkö valituksen? ÄH

• ylös 6
  • alas 36

Kommentit (7)

Vierailija

Nää provot menee päivä päivältä kehnommiksi..eikö modet voi tehdä asialle mitään?

• ylös 51
  • alas 1
Vierailija

Miten miehesi ansaitsee tuon kohtelun?
Ei kai se hänen syytään ollut, että joku alkaa huutamaan sulle koiras kanssa.
Joku muu asiako katkaisee nyt kamelin selän?

Oloasi voisi helpottaa, jos puhut miehesi kanssa tapahtuneesta. Ihan rauhallisesti, ei tarvitse yhtään hermostua.

Minäkin sanoin eilen aviomiehelleni, että moottoritiellä ajettiin kuin villissä lännessä, kun ajoin kotiin. Heti oli parempi olo 😄

Kuopion motskarilla.

• ylös 10
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen minäkin mennyt stockmannille, postitaloonkin Helsingin keskustassa; Perässä ravannut häiriintynyt taka-aasialainen parturista. Joudun sanomaan useille ihmisille ettei se ole minun.

sitäpaitsi kotimainen nimi se olla pitää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nää provot menee päivä päivältä kehnommiksi..eikö modet voi tehdä asialle mitään?

Meinasin saman laittaa, mutta en jaksanut. Kiitos sinulle, joka jaksoit. :)

Vierailija

Stockkalle ovat koirat erittäin tervetulleita. Herkkuun ja rullaportaisiin ei. Kuljethan koirasi kanssa hissillä. 

Vierailija

Voi luoja....kenen idea se oli aikoinaan ajaa mielisairaalat alas ja laittaa nää ap:n kaltaiset ja ap myös, niin avohoitoon?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.