Kysykää mitä vain ihmiseltä joka rakastaa olla lihava!
Kommentit (80)
Niinpä niin M50 😊. Et ole ensimmäinen joka tuollain imartelee mutta kiitos siitä kuitenkin. En ole koskaan provosoitunut olemattomasta.
Niin siinä on kolme pistettä ja kolme kysymysmerkkiä. Tais väelle riittää. Kiitos mielenkiinnosta ja kivasta ajanvietteestä.
Tv ei varsinainen ap 😊
Vierailija kirjoitti:
Itekkin rakastan olla lihava 😊 oon 17 ja 135 kg ja mäki syön varmaa 4000 kalorii päiväs. Mun jätkä rakastaa mun läskejä ja on ite komee ja normipainone 😍 multaki saa kysellä 😀
N17
ei se kyllä niin komee oo, aka lyhytkin. tunnistin sut niistä kuvista mitä laitoit palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Olen herkuttelija ja syön monipuolisesti ja paljon. Ehkä 4000 kcal päivässä.
Miksi?
Mä olen gurmandi ja syön n 1500 kaloria päivässä, joskus harvoin 2000. Nautin joka suupaladta ja herkuttelen päivittäin. Silti pystyn olemaan normaalipainoinen. Olisko ero siinä että mulle mättöruoka ei tarkoita samaa kuin herkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itekkin rakastan olla lihava 😊 oon 17 ja 135 kg ja mäki syön varmaa 4000 kalorii päiväs. Mun jätkä rakastaa mun läskejä ja on ite komee ja normipainone 😍 multaki saa kysellä 😀
N17ei se kyllä niin komee oo, aka lyhytkin. tunnistin sut niistä kuvista mitä laitoit palstalle.
Se on 175 cm, ei se oo lyhyt! Ja on se komeempi ku suurin osa jätkist 😌 jos tunnistit nii kerro jotai must mitä ei oo tääl
N17
Jos saisit syödä vain yhtä ruokaa koko loppuelämäsi, niin mikä se olisi?
En usko, että rakastat. Valehtelet itsellesi, kun et jaksa laihduttaa. Tiedän kokemuksesta. T. ex-pullukka
Levittäkää persettänne läskimoosekset
Vierailija kirjoitti:
En usko, että rakastat. Valehtelet itsellesi, kun et jaksa laihduttaa. Tiedän kokemuksesta. T. ex-pullukka
Älä yleistä omii mielipiteitäs kaikkii!! Kyl niit on jotka rakastaa olla läskei!
Juoksin muute cooperis 1300-1400 m seiskal ja 1100-1200 lukio ykkösel.
N17
Vierailija kirjoitti:
N17
Tuohan on todella surkea tulos! 13-14-vuotiaille alle 1500 metrin jäävä tulos luokitellaan erittäin huonoksi ja samaan kategoriaan taitaa tuo uudempikin tulos mennä. Etkö ole huolissasi kunnostasi? Kyllä normaalin nuoren pitäisi parempaan pystyä. Olitko ryhmäsi huonoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N17Tuohan on todella surkea tulos! 13-14-vuotiaille alle 1500 metrin jäävä tulos luokitellaan erittäin huonoksi ja samaan kategoriaan taitaa tuo uudempikin tulos mennä. Etkö ole huolissasi kunnostasi? Kyllä normaalin nuoren pitäisi parempaan pystyä. Olitko ryhmäsi huonoin?
En oo, mul on iha hyvä kunto muute ja kävelin suurimmaks osaks noi testit nii seki vaikutti. Olin huonoimpii ainaki, voi olla et huonoin, en tiiä kaikkien tuloksii...
M21 on ihana. 😍
Ihan vain kaikille tiedoksi. :)
Vierailija kirjoitti:
M21 on ihana. 😍
Ihan vain kaikille tiedoksi. :)
:DD mulla on salainen ihailija, imartelevaa 😊
M21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21 on ihana. 😍
Ihan vain kaikille tiedoksi. :):DD mulla on salainen ihailija, imartelevaa 😊
M21
Salainenpa hyvinkin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21 on ihana. 😍
Ihan vain kaikille tiedoksi. :):DD mulla on salainen ihailija, imar
televaa 😊
M21Salainenpa hyvinkin. ;)
O_o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M21 on ihana. 😍
Ihan vain kaikille tiedoksi. :):DD mulla on salainen ihailija, imar
televaa 😊
M21Salainenpa hyvinkin. ;)
O_o
Hihii😶
Suomessa on jo liikaa työttömyyttä ilman tehotuotantoakin...kaikelle ei kukaan voi mitään vaikka haluaisikin. Eläimet ovat ihania ja niitten kärsimyksiä on vaikea hyväksyä.