Kysykää mitä vain ihmiseltä joka rakastaa olla lihava!
Kommentit (80)
Rakastan ja nautin kaikenlaisesta ruuasta.
Ei ole syömishäiriö . Ruoka vain on ihanaa.
Oletko koskaan ollut hoikka tai normaalipainoinen? Jos, niin miten olo eroaa siitä nyt?
Cooperissa menee puoli päivää. Kun syön eväitä vähän väliä runsaasti että jaksan suorittaa.
Olin syntyessäni normaalipainoinen ja heti maistui kaikenlainen maito.
Oletko vakuuttanut itsesi ja kykenet maksamaan elintavoistasi seuraavat sairaudet itse?
Tunnetko huomaa omaatuntoa siitä, että pilaat itse terveytesi ja samalla moni vakavasti sairas taistelee elämästään vailla mahdollisuutta vaikuttaa omaan terveyteen?
Siis HUONOA omaatuntoa, ei huomaa. Pahoittelen!
Ymmärrätkö niitä toki leikin varjolla ,jotka toitottavat laihuudesta!
Minulla on isot säästöt on osakkeita ja rahastoja ja pankkitilillä myös. Ei hätää.
Terveellinen ruoka ei pilaa terveyttä. Moni muu asia kyllä. Esim syömättömyys.
Miksi pitäisi potea huonoa omaatuntoa kun rehellisesti ostan ruokani. Autan näin yhteiskuntaa ja myös kauppiaita omalla panoksellani.
Rakastelu on ihanaa. Sitä harrastan syömisen ohella. Tarjoan välipalaa myös ruuan merkeissä.
Mitä mieltä olet Tiina Jylhästä ja Jutta Gustafsbergistä jotka ovat rakentaneet oman ulkomuotonsa ulkoisella ja sisäisellä kemialla mutta esiintyvät silti terveellisen elämän asiantuntijoina?
Ymmärrän kaikenlaisia ihmisiä. Myös laihuudesta toitottavia ihan tosissani.
Olen herkuttelija ja syön monipuolisesti ja paljon. Ehkä 4000 kcal päivässä.
Olethan ihana, uskon niin...sinulla on lämmin sydän!
Tiina ja Jutta ovat taiteilijoita sarallaan ja ihan tavallisia ihmisiä . Ei haittaa että rakastavat itseään ja ulkonäköään. Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Kyllä rakastan kasviksia.