Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysykää mitä vain ihmiseltä joka rakastaa olla lihava!

Vierailija
06.04.2016 |

vastaan asiallisiin kysymyksiin!

Kommentit (80)

Vierailija
41/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen herkuttelija ja syön monipuolisesti ja paljon. Ehkä 4000 kcal päivässä.

Tylsiä vastauksia sinulla. Odotin herkkulistoja, jotta olisin voinut päästä makustelemaan eri herkkuja sitä kautta :-)

En oikeastaan edes usko enää, että olet lihava.

Vierailija
42/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa!!!

Vierailija
44/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listaa nyt sitten herkuista: Kaikki kiusaukset, lihaherkut, makealla ja suolaisemmalla höystetyt letut, lätyt, ohukaiset miten nyt kukin asian ymmärtää, tummasuklaa, jätskit , ai ai pirtelöt tuoreita marjoja sekaan ja hunajaa. Pizzat kaikki. Onhan noita herkkuja.

Vierailija
45/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat täynnä hyvät ihmiset!!!

Vierailija
46/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksiä!!!

Vierailija
47/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se "Onko täällä ketään joka haluaa olla lihava?" ketjun ap? Olet varmaan nainen? Millainen ruumiinrakenteesi on, löytyykö vatsa- ja selkämakkaroita, kaksois/kolmoisleukaa jne? Jaksatko juosta hyvin ja kävellä useita kilometrejä yhteen menoon? Mikä on tavoitepainosi? Ihanaa että haluat olla lihava (jos olet nainen). Jos olet nainen onko sinulla miestä ja pitääkö hän lihavuudestasi?

M21

Vierailija
48/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa nyt ap kun kerran sait paljon kysymyksiä!!!

Vierailija
49/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen olen. On kaksoisleuka ja makkaroita ympäriinsä. Minulla on kuitenkin pylly ja rinnat ihan ok ulkonevat. Kävellä jaksan ok mutta kaikenlainen juokseminen vaatii evästä. Olen varattu mutta kieltämättä hän ei ole kauhean innostunut habituksestani mutta ei ole pois juossutkaan. Kehui juuri pikku maistissa ollessaan pimpuliani. Hän on hyvä mies vaikkakin on hieman alkanut kasvattaa pötsiään. Mutta suokoon se hänelle. Maistuu hänellekin hyvä ruoka. Hiljaa hyvä tulee.Enpä ole tavoitepainoa asettanut (ymmärsin että tavoitepaino ylenevänä ?)

Kyllä näillä aterioilla tavoitteen saavuttaa jos sellaisen tahtoo asettaa.

Vierailija
50/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiina ja Jutta ovat taiteilijoita sarallaan ja ihan tavallisia ihmisiä . Ei haittaa että rakastavat itseään ja ulkonäköään. Antaa kaikkien kukkien kukkia.

Botoxia, steroideja ja silikoneja, eli hyviä roolimalleja nuorille naisille?

Vierailija
51/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten ole sen toisen ketjun ap, joka piti vaimonsa lihavuudesta. Kannattaisi etsiä mies joka pitää lihavuudesta ja huolehtii itsestään. Kaikilla naisilla melkein on ulkonevat rinnat ja takapuoli paitsi langanlaihoilla, eihän se lihavuus siihen vaikuta. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
52/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että järkevät nuoret naiset ajattelevat omilla aivoillaan.

Vierailija
53/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin rakastan olla lihava 😊 oon 17 ja 135 kg ja mäki syön varmaa 4000 kalorii päiväs. Mun jätkä rakastaa mun läskejä ja on ite komee ja normipainone 😍 multaki saa kysellä 😀

N17

Vierailija
54/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo mies enkä aio häntä pettää lähtemällä baanalle vierasta vokottelemaan. Hän ei sellaista hyväksy. Arvostan miestäni ja hän minua.

Muidenkin pitäisi arvostaa rakkaitaan.

Naisen ikää ei saa kysyä. Mutta sen verran paljastan kun nyt kysymysmerkin heitit että olen lähempänä keski-ikää kuin murrosikää. Sen nyt varmaan näkeekin.

Vierailija
55/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitustyylistä huomaa juu. Toisen ketjun ap oli 27 ja sen huomasi myös. Hyvä että teitä naisia jotka haluatte lihavia olla löytyy useampi.

M21

Vierailija
56/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet söpö M21.

Vierailija
57/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet söpö M21.

:D ai noin niinkuin henkisesti vai? Kun et tiedä miltä näytän

Vierailija
58/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selkeesti rento huumorinainen joka ei häkelly tämän palstan tökeröstä provosoinnista ?? Mielenkiintoista kieltämättä.

M50v. 😊

Vierailija
59/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet kuvottavan lihan tehotuotannon tukemisesta ostamalla ja ahtamalla ihramahaasi niitä oksettavia "lihaherkkujasi"?

Vierailija
60/80 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat mukavalta tyypiltä. Sehän riittää . Huomaat sen sitten joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi