Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaduttaa hirveästi mun tatuoinnit :(

Vierailija
06.04.2016 |

Mun exä harrasti tatskoja ja kaikkia hipsterijuttuja ja mäkin hölmö sitten innostuin niistä. Otin käsivarret täyteen sellaisia old school -kuvia, joita exälläkin oli. Sitten se jätti mut tatuoimattoman opiskelijatytön takia, oli kuulemma "kasvanut ja aikuistunut". Mulle jäi vain nämä typerät kuvat, joista en enää tykkää yhtään ja pidän nykyään ihan toisenlaisia vaatteitakin enkä enää mitään kierrätysjuttuja ja sandaaleita. Vituttaa ihan sikana!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh omasta tyhmyydestään pitää vain kärsiä, ellei halua aloittaa kallista ja kivuliasta poisto-operaatiota. Tatuointeja ei ikinä pitäisi ottaa hetken mielijohteesta tai varsinkaan siksi että joku toinen niistä tykkää.

T: itsekin tatuoitu

No ei se ollut mikään hetken mielijohde varsinaisesti! Monta vuotta meni kun yhdessä suunniteltiin ja mietittiin mitä kuvia otetaan. Käytiin ulkomailla messuilla ja ottamassa kuvia. Tatuoinnit oli meille harrastus, samoin kuin vaikka luomuruoka ja palstaviljelys. Mä luulin et tämä on mun elämää nyt ja aina ja tykkäsin tosiaan niistä jutuista. Ja sit se löysi uuden, ihan toisenlaisen tyypin ja harrastaa nyt ihan muita juttuja. Ja mä jäin ilman mitään, ihan tyhjän päälle näiden tatskojen ja vuokrapalstan kanssa. Ja kumpikaan ei enää kiinnosta.

Sua ei kiinnosta enää ja silti ihmettelet kun eksää ei enää kiinnosta? Aika heppoisin perustein ne tatskat kuitenkin otit jos kiinnostus loppui parisuhteen myötä. Olisi kannattanut pitää mielessä, että ne tatskat on pysyvämpiä kuin parisuhde. Vähän sama tilanne kuin jos tekisit lapsia etkä haluaisi niitä enää parisuhteen loppumisen myötä, että lapset oli vaan yhteinen harrastus kumppanin kanssa ja ilman kumppania ei enää kiinnosta ja elämäntyylikin on muuttunut. Onneksi te ette kuitenkaan tehneet lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla