Kaduttaa hirveästi mun tatuoinnit :(
Mun exä harrasti tatskoja ja kaikkia hipsterijuttuja ja mäkin hölmö sitten innostuin niistä. Otin käsivarret täyteen sellaisia old school -kuvia, joita exälläkin oli. Sitten se jätti mut tatuoimattoman opiskelijatytön takia, oli kuulemma "kasvanut ja aikuistunut". Mulle jäi vain nämä typerät kuvat, joista en enää tykkää yhtään ja pidän nykyään ihan toisenlaisia vaatteitakin enkä enää mitään kierrätysjuttuja ja sandaaleita. Vituttaa ihan sikana!
Kommentit (21)
Varsin ikävää, mutta tatuointeja enemmän mua harmittaa sun puolesta se, että olet antanut jonkun toisen sanella mikä elämässäsi on ihoon asti ikuistamisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Varsin ikävää, mutta tatuointeja enemmän mua harmittaa sun puolesta se, että olet antanut jonkun toisen sanella mikä elämässäsi on ihoon asti ikuistamisen arvoista.
Mä olin ihan aidosti innostunut samoista asioista kun exäni. Halusin olla mukana niissä, koska ne oli meidän yhteisiä juttuja ikäänkuin. Ja koko se kaverijengi oli mukana niissä samoissa jutuissa. Ja ne tuntui niin tärkeiltä silloin!
Miten joku voi olla ihan intona tatskoihin ja puhua ja harrastaa niitä ja sitten yhtäkkiä ruveta olemaan jonkun kanssa, jota tatuoinnit ja se koko lifestyle ei yhtään kiinnosta, vaan ihan muut jutut? En pysty ymmärtää!
Mulle jäi vaan penskat ja raskausarvet kun ukko häippäsi. Että vituttaa minuakin kuin kevväistä jänistä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi vaan penskat ja raskausarvet kun ukko häippäsi. Että vituttaa minuakin kuin kevväistä jänistä.
Tsemppiä, ukkosi ei ymmärtänyt mitä menettää kun perheensä jättää.
Nii-i ja varmaan olit ihan varma, että et ikinä kadu noita. Mitä muuten ihmettelet exän mielenmuutosta, kun itsekkään et ole enää kiinnostunut kyseisestä hömpästä? Sinäkö olet ainoa jolla saa maku muuttua?
Ehkäpä opit tuosta jotain.
Harmi juttu. Kenties voisit valistaa vaikka teinejä, että olisivat fiksumpia, ja jättäisivät tatskat ottamatta?
Noh omasta tyhmyydestään pitää vain kärsiä, ellei halua aloittaa kallista ja kivuliasta poisto-operaatiota. Tatuointeja ei ikinä pitäisi ottaa hetken mielijohteesta tai varsinkaan siksi että joku toinen niistä tykkää.
T: itsekin tatuoitu
Mä en oo mikään pro-tatuoinnit, itsellä ei ole yhtään. Mutta onhan tää ihan selvä provo tatskoja vastaan.
Kohta ap tulee vannomaan että tää on totta ja se ei vitsailis tämmösellä jne jne, ootte te kaikki ne selitykset lukenu.
Vierailija kirjoitti:
Noh omasta tyhmyydestään pitää vain kärsiä, ellei halua aloittaa kallista ja kivuliasta poisto-operaatiota. Tatuointeja ei ikinä pitäisi ottaa hetken mielijohteesta tai varsinkaan siksi että joku toinen niistä tykkää.
T: itsekin tatuoitu
No ei se ollut mikään hetken mielijohde varsinaisesti! Monta vuotta meni kun yhdessä suunniteltiin ja mietittiin mitä kuvia otetaan. Käytiin ulkomailla messuilla ja ottamassa kuvia. Tatuoinnit oli meille harrastus, samoin kuin vaikka luomuruoka ja palstaviljelys. Mä luulin et tämä on mun elämää nyt ja aina ja tykkäsin tosiaan niistä jutuista. Ja sit se löysi uuden, ihan toisenlaisen tyypin ja harrastaa nyt ihan muita juttuja. Ja mä jäin ilman mitään, ihan tyhjän päälle näiden tatskojen ja vuokrapalstan kanssa. Ja kumpikaan ei enää kiinnosta.
Onneksi tatuoinnit on sentään old school -tyyliin tehtyjä. Muut onkin ihan kauhistuksia! ;) Miten pukeudut nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tatuoinnit on sentään old school -tyyliin tehtyjä. Muut onkin ihan kauhistuksia! ;) Miten pukeudut nykyään?
Ihan taviksesti, H&M, Bikbok, Gina jne. En jaksa enää kierrätysjuttuja ja kaikkia hankalia erikoisuuksia.
Jos tämä menisi edes jotakuinkin oikein, niin eipä olisi tatuoimaton opiskelijatyttö huolinut tatskapellehipsteriexääsi..
Mua surettaa sun puolesta. Sä missaat monta hyvää miestä ihan sen takia että moni ei voi sietää tatuointeja, ei itsellä eikä naisella. Jos nyt vielä sinkku oot.
Nyt kun ne tatuoinnit kuitenkin on ja niitä ei kovin helpolla saa pois, niin pystyisitköhän mitenkään uudelleen-innostumaan tatuoinneista? Esim. jos vaikka löytäisit jonkun julkkiksen jota ihailisit ja jolla on samantyylisiä old school -tatuointeja, niin voisi helpottaa. :) Tai jos löydät jonkun uuden miehen joka tykkäilee kuvistasi! 8)
Ei se mitään, minä voin ottaa sinut syliin ja lohduttaa. Olen onnistunut säilyttämään ihmisyyteni, vaikka olenkin pitkäaikaistyötön, 33 ja poikuus tallella.
Kuulostaa siltä, että tatskojen ohella sinua painaa myös ex-miehesi uusi tatuoimaton nainen. Epäilen kuitenkin, ettei tatskat ole millään tavalla oleellisia erossa tai uuteen ihmiseen ihastumisessa, joten turhaan mietit sitä, ettei uudella naisella ole niitä. Jos ero on täysin selvä juttu, niin sinun pitää ylipäätään lakata ajattelemasta exää.
Suhde on kuitenkin jättänyt sinuun jälkesi (kirjaimellisesti), etkä ole sama ihminen kuin ennen. Varmasti käteen jäi myös paljon hyvääkin, vai mitä? Olet nähnyt maailmaa, ja saanut reissuilta paljon pysyviä muistoja. Ole ylpeä niistä! Ne ovat osa sinua, joten löydät varmasti tavan liittää ne omaan persoonaasi myös ilman ex-miestäsi.
Kärsi nyt vaan nahoissasi, kun kerran nuoruuden uhoissasi hölmöilit joukkohysteriassa ihoosi peruuttamattomasti suttutöherryksiä. Ohimenevien trendi-ilmiöiden perässä ei kannata juosta.
Parempi rakentaa kerralla pitkäjänteisesti ainutlaatuinen persoona itselleen, ja tehdä asiat oman maun mukaan, muista ja muiden haihatteluista välittämättä. Ei koskaan kannata olla laumasielu vailla omia mielipiteitä..
Tosi kiva kun nämä supertatuoidut ovat 60-vuotiaita, näyttää aika karulta varmaan.
:(