Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks kebabannokset ovat niin isoja?

Vierailija
06.04.2016 |

Tuntuu, että sellaista ei saa todellakaan ahdettua yksin sisuksiin. Kyse on siis karvakäsien kebabeista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että nimenomaan isoilla kebabannoksilla on kysyntää.

Vierailija
2/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Aina jaksan syödä kokonaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai sitä ole pakko kerralla syödä, tosi kummallinen syy valittaa kun musta on ainakin kiva jos jää vähän yli niin tähteet voi syödä kun on taas nälkä

Vierailija
4/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sellainen iso annos pitäisi saada kerralla syötyä? Haluatko venyttää mahalaukkuasi, jotta se tottuisi valtaviin ruokamääriin ja voisit lihottaa itsesi kun ei sille mitään voi , että ruoka maistuu?  Monethan vetävät suunnilleen sankollisen ruokaa kerralla, ja pitävät sitä normaalina. Ei se ole. Terve ihminen kyllä lopettaa syömisen siihen, kun maha täyttyy. Ja kyllä, sen tuntee kun maha on täynnä.

Vierailija
5/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan hyvin sellaisen syötyä yksin, ja olen pieni hoikka nainen. Minulla on sellainen tapa syödä, että syön harvoin, mutta paljon kerralla. Silloin kun syön, vedän ison satsin.

Vierailija
6/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lasten annos jos et jaksa syödä kebabbia loppuun, ongelma ratkaistu.

Vierailija
7/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdestä saa näppärästi parille kolmelle lapselle annoksen, kun lisää rehuja.

Viimeksi tilattiin uudesta paikasta, että jäin vähän hoomoilasena, että tässäkö tää nyt oli?? Oli huomattavasti pienempi annos kuin muilla. Maku oli 100 kertaa parempi, että olis voinut syödä ittensä tärviölle siitä herkusta. Edullinen. Seitsemän euroa iskender ranskalaisilla, spessukiitos tsatsikista ja runsaasta mezevalikoimasta.

Vierailija
8/8 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kanssa jaksa tyyliin ikinä syödä loppuun :/