Miks kebabannokset ovat niin isoja?
Tuntuu, että sellaista ei saa todellakaan ahdettua yksin sisuksiin. Kyse on siis karvakäsien kebabeista.
Kommentit (8)
Miten niin? Aina jaksan syödä kokonaan
No eikai sitä ole pakko kerralla syödä, tosi kummallinen syy valittaa kun musta on ainakin kiva jos jää vähän yli niin tähteet voi syödä kun on taas nälkä
No miksi sellainen iso annos pitäisi saada kerralla syötyä? Haluatko venyttää mahalaukkuasi, jotta se tottuisi valtaviin ruokamääriin ja voisit lihottaa itsesi kun ei sille mitään voi , että ruoka maistuu? Monethan vetävät suunnilleen sankollisen ruokaa kerralla, ja pitävät sitä normaalina. Ei se ole. Terve ihminen kyllä lopettaa syömisen siihen, kun maha täyttyy. Ja kyllä, sen tuntee kun maha on täynnä.
Mä saan hyvin sellaisen syötyä yksin, ja olen pieni hoikka nainen. Minulla on sellainen tapa syödä, että syön harvoin, mutta paljon kerralla. Silloin kun syön, vedän ison satsin.
Ota lasten annos jos et jaksa syödä kebabbia loppuun, ongelma ratkaistu.
Yhdestä saa näppärästi parille kolmelle lapselle annoksen, kun lisää rehuja.
Viimeksi tilattiin uudesta paikasta, että jäin vähän hoomoilasena, että tässäkö tää nyt oli?? Oli huomattavasti pienempi annos kuin muilla. Maku oli 100 kertaa parempi, että olis voinut syödä ittensä tärviölle siitä herkusta. Edullinen. Seitsemän euroa iskender ranskalaisilla, spessukiitos tsatsikista ja runsaasta mezevalikoimasta.
En kanssa jaksa tyyliin ikinä syödä loppuun :/
Siksi että nimenomaan isoilla kebabannoksilla on kysyntää.