Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostitte/tilasitte hulluilta päiviltä?

Vierailija
06.04.2016 |

kiinnostaa mitä muut osti. Itse kapselikahvikoneen ja le creuset padan, molemmat meiltä puuttui.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Jos saamme mitä haluamme hintaan jonka haluan maksaa. En halua halvinta.

Vierailija
22/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jokaiseen hullariketjuun kuuluu joku joka ei ikinä vois kuvitella niille menevänsä tai jonka mielestä siellä nyt ei vaan voi olla mitään oikeesti halvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyrberg/Kernin korvikset, Becksöndergaardin huivin, Etceteran pellavahuivin, Lumenen jättikokoisen meikinpoistoaineen, Haltin "kevytrepun" ja miehelle paidan ja parit bokserit. En noista nyt mitään varsinaisesti tarvinnut, mutta sattui sopivasti jo aikaisempiin himotuksen kohteisiin tarjoukset.

Vierailija
24/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iittalan Latern-lamput.

Vierailija
25/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en löytänyt kuvastosta oikein mitään mikä hinnaltaan sais lähtemään sinne. Mikä olis sellainen tuote joka on oikeesti todella edullinen? 

Vierailija
26/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamumunkit ja leivokset, aaverahkaa, haamukahvia, skyr, lindt pallerot, smoothieta ja kreikkalaista salaattia. Kyllä se herkku minun juttu on, siellä käyn aina hulluilla päivillä, en ole koskaan ostanut stockalta mitään kosmetiikkaa tai vaatteita, ei myöskään hulluilta päiviltä.

Vierailija
27/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonacuren suihkutettavan hoitoaineen, Adidaksen sandaalit, irtokarkkeja, coca-cola tölkkejä ja porkkanalettuja.

Vierailija
28/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kauppamiehet tavallisia tallukoita vie kuin desin mittaa, ja pästävät rahalta rahisevan naurun päälle ;)

Joo joo me tajuttiin jo, sulla ei ole rahaa ostaa mitään. Ne defenssit...

Minä ostin uuden Juran, lapsille muutaman vaatteen, haamumunkkeja ja 5 hummeria.

Vierailija
29/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaiseen hullariketjuun kuuluu joku joka ei ikinä vois kuvitella niille menevänsä tai jonka mielestä siellä nyt ei vaan voi olla mitään oikeesti halvalla.

Kirjoitusasusta päätellen se on aina yksi ja sama Stokkan dissaaja. Viime päivinä on dissannut myös Nordeaa.....

Vierailija
30/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkun, hiivaleivän ja banaaneja.

Vierailija
31/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ted Bakerin takin, Repeatin neuleen, Cristelle & COn topin, miehelle J.Lindbergin neule. Lisäksi konjakkisieni, Lumenen valokynä ja Lancomen vedenkestävä ripsari. Ruoasta ostin tänään vain haamukahvia ja sitä ihanaa wasabi-lohisalaattia. Huomenna käyn ostamassa lounaaksi jotakin muutakin salaattia. :)

Musta on typerää naureskella sille, jos joku toinen käy Hullareilla ja ostaa sieltä. Pitäkööt muut sitä hapatuksena ja markkinakikkailuna. Sen lisäksi, että saan ostettua kivoja asioita halvempina kuin mitä ne yleensä on, niin lisäksi tuen omilla rahoilla suomalaista yritystä, joka on merkittävä työllistäjä - vaikkakin Oulussa harmillista kyllä loppuu tuo toiminta... Ootteko itse haukkujat käyneet Hullareilla? Se asiakaspalvelun taso on kyllä aivan erinomaista, vaikka tuo tapahtumahan on todella kuormittava myyjillä siellä. Oon itse ollut Hullareilla nuorempana töissä (tosin en varsinaisesti Stockan myyjänä) ja muistan, että olin aivan poikki niiden jälkeen. Tänäänkin aamuruuhkassa asiakaspalvelijat otti aina kassalla katsekontaktin kiireestä huolimatta, hymyili ja kiitti. 

Vierailija
32/32 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kauppamiehet tavallisia tallukoita vie kuin desin mittaa, ja pästävät rahalta rahisevan naurun päälle ;)

Tässäpä taas oikein klassisen herravihainen kommentti "nokkelia" sanavalintoja myöten. Ei tiedä itkiskö vai nauraisko.