Miksi nykymiehiä ei kiinnosta seksi?
Parisuhteessa ei nykymiestä kiinnosta seksi (masturbointi kylläkin).Oletteko huomanneet samaa?Ps.mun vartalossa esim.ei mitään vikaa.
Kommentit (65)
Helpompi, naista pitäs nuolla ja lämpätä ikuisuus ennenkuin sitä seksiä heruu.
Ekalle,en ole kaljavalas (mies vähän ylipainoinen itse) ja tokalle,että mua ei tarvi nuolla.Ap.
Kiinnostais, mutta en saa naista parisuhteeseen :(
Vierailija kirjoitti:
Ekalle,en ole kaljavalas (mies vähän ylipainoinen itse) ja tokalle,että mua ei tarvi nuolla.Ap.
No puhu sille. Sano suoraan.
Kuka viitsii jotain vastenmielistä römpsää ja selluliittipersettä katsella, menkää salille ja hoitakaa naiset itsenne kuntoon!
Nuolevat miehet on ehdoton turn off!
Kuules 8,mä oon hyvässä kunnossa,treenaan ihan kunnolla..Kuten sanoin,mies itse tosin hiukan ylipainoinen (eipä tosin mua haittaa).Ap.
Seksissä toisen ihmisen kanssa pitää ajatella myös sitä toista eikä vain itseään. Netti on täynnä mitä erilaisimpia videoita, joten vaikka olisitkin ihan timmissä kunnossa, netistä löytyy satavarmasti tuhansia sinua viehättävämpiä naisia aikuisviihdevideoissa. Joka päivälle eri katsottava, jos niin vaan haluaa.
Siksi, koska nettiwänkky on vain parempaa kuin se mitä itse voit tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Kuka viitsii jotain vastenmielistä römpsää ja selluliittipersettä katsella, menkää salille ja hoitakaa naiset itsenne kuntoon!
Läskit ei tykkää. Totuus on että kyllä ne miehet aina kaunista naista mieluummin katselee.
Näinä tasa-arvon aikoina naisella ei oikein ole enää mitään annettavaa miehelle.
Aika hyvä kysymys.
Itse ratkaisin asian niin, että hommasin sivusuhteen. Runkatkoon mies sitten yksinään kun ei kerran pilde kelpaa.
nimim. tämä vaimo ei enää elä puutteessa
Mun mies ei suhteen alussa ollut kovin halukas. Huomasin kun alkoi rentoutumaan ja rakastumaan niin nykyään haluaa seksiä usein. Ja mäkin haluan sitä vielä enemmän. Oon kyllä onnellinen että kävi näin hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Seksissä toisen ihmisen kanssa pitää ajatella myös sitä toista eikä vain itseään. Netti on täynnä mitä erilaisimpia videoita, joten vaikka olisitkin ihan timmissä kunnossa, netistä löytyy satavarmasti tuhansia sinua viehättävämpiä naisia aikuisviihdevideoissa. Joka päivälle eri katsottava, jos niin vaan haluaa.
Niin. Nykyään naisenkin pitäisi huomioida mies, mutta vielä ei olla niin pitkällä.
En ole ikinä moittinut naista kotitöistä tai lihomisesta. Mutta minulle on nalkutettu kotitöistä ja huomauteltu kaljamahasta. Miksiköhän minua ei seksi kiiinnosta?
Sitä minäkin ihmettelen. Entinen mies oli kyllä kiinnostunut seurusteluvaiheessa, enkä olisi uskonut millainen eunukki hänestä tulee! Lapset saatiin häthätää tehtyä, mutta siihen se loppui. Nuorimman lapsen odotusaikana eikä sen jälkeen ollut seksiä enää ollenkaan. Suorastaan kiemurtelin tuskasta jo raskausajan, sitten vähitellen lannistuin minäkin yrittämästä, kun hän ei enää halunnut. Lopulta otin eron. Muille miehille olen kyllä kelvannut liittoni jälkeen siinäkin mielessä. Monilla ikäisilläni tosin alkaa olla se, ettei mies enää pysty. Hohoijaa, tasan ei käy onnen lahjat!
Olen saanut niin epäreilua kohtelua että olen alkanut vihaamaan naisia.
Mutta en ole kyllä silti muuttunut homoksikkaan.
Vituttaa niin saatanasti.
Netissä näkee vaan niin paljon seksikkäämpiä naisia kuin se oma rakas kaljavalas niin on vain kivempi vetää käteen.