Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paaston kokeneita paikalla? Miksi vatsa kuralla paastotessa?

Vierailija
05.04.2016 |

Aina ohjeistetaan, että tulee ummetusta ja pitää huuhdella yms, mutta miksi minulla vatsa menee kuralle?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Olettaisin ,että vesipaastosta on kyse jolloin et syö mutta juot vettä?

Johtuu täysin siitä ,että terve elimistö jätetään ravitsematta, jolloin ohutsuolen nukkalisäkkeet eivät kykene imemään ravinnosta ravinteita koska suoleen ei sitä mene.

Kuinka kauan olet paastonnut? Ruoalla kestää n. 3 päivää tulla ulos sinusta. Elimistö lakkaa toimimasta jos et ravitse sitä säännöllisesti. Siksi oireilee ripulilla. Älä myöskään juo vettä liikaa.

Vierailija
2/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viidettä päivää paastolla. Juon veden lisäksi muutaman desin vihannes/marjamehuja (Vogelin), kasvisliemikuution liuotettuna veteen, teetä.

Vatsa meni samantien kuralle noin päivän jälkeen.

Seuraavana aamuna näen edellispäivän mehun värin..

Ehkä vesipaasto toimisi mulle paremmin. Jatkan tätä kuitenkin 7een päivään asti.

Harmittaa ajatus, ettei ravintoaineet imeydy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin sulle vesi ja mehupaaston sijaan vähän toisenlaista paastoa. Esim. Proteiinijuomia, kaura- tai muita viljajuomia tai apteekista saatavia lisäravinnejuomia. Oot ollu aika kauan paastolla ja noin kauan kestävä ripuli ilman kunnon ravintoa voi aiheuttaa sulle hengenvaarallisen tilanteen esim. Sisäelimen toiminnan häiriö tai pahimmassa tapauksessa sisäelimet tuhoutuu lopullisesti.

Terveisin uskonnollisista syistä paastonnut nuorena ja toinen munuainen toimintakyvytön ja toinen tarvii jatkuvaa dialyysihoitoa.

Vierailija
4/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 älä höpötä! Ihmisen sisäelimet ei tuhoudu vaikka hän ei söisi useampaan viikkoon - kunhan vaan juo vettä, eikä ole jotain perussairautta kuten diabetes.

Vierailija
5/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo proteiini/lisäravinne ja muut on täynnä keinotekoisia ja tarpeettomia lisäaineita ja muita.

Vierailija
6/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4! Empä höpötäkkään, olet oikeessa, ihminen kykenee elämään monta viikkoa ilman ravintoa mutta kyllä keho siitä kärsii. Eihän sisäelimen tuhoutuminen aina tarkoita kuolemaa? Ja kyllä ,sisäelimet vaurioituu jos ne eivät saa tarvitsemiaan ravintoaineita ja jos käyvät ns. "Tyhjäkäynnillä", ja pätee myös perusterveeseen ihmiseen. Jos jotain elämässäni tekisin toisin niin en aikaan tuhoisi itseäni vaan sen takia, että paastoaminen on kristinuskossa kehotettua.

Vierailija
7/10 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5! Totta, mutta parempi sekin ,että elimistö saa edes jotain ravintoa. Noista juomista on ainakin hyvä alottaa paaston jälkeen koska kehon on vaikea alkaa pilkkomaan kiinteitä ruokia pitkän syömättömyyden jälkeen.

Smarketissakin on esim välipalajuomia tai iskukuumennettua kaurajuomaa josta on hyvä aloittaa

Vierailija
8/10 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä ilmoittautuu ja kertoo olevansa yhä hengissä. Päivä 6 takana ja huomenna viimeinen päivä, viikko tulee täyteen. Perjantaina aion syödä ihan normaalin illallisen ja sitten juustoja, jotta "tulosteet" vähän kiinteytyvät.

Luulen muuten, että syy ripuliin on tuo muka vähäsuolainen kasvisliemikuutio. Mielestäni se on erittäin suolaista. Samoin jotkut vihannesmehuista ovat suolaisen makuisia. Mitä suola tekeekään..? No ripulin.

Muuten olo on mainio, eikä ole nälkä. Olen jaksanut lenkkeillä (kävellä) ja tehdä töitä.

Vierailija
9/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 päivä takana ja huomenna syön vähän jotain. Olo hyvä, kummallista että vaikka on vähän väsy, ei tarvitse unta niin paljon kuin normaalisti. Kävelylenkkejä jaksaa hyvin tehdä.

Vierailija
10/10 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, olen välillä pakosta vähällä rualla. Parin köyhän päivän jälkeen kun syön niin tulee löysänä kaikki ulos. Mut "kovettuu" jo seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi