Apua pesin hoitolasten vaatteet 90 asteessa ja nyt heidän äiti vaatii korvaamaan ne.
Eli kyseessä kaverin 7v ja 9v pojat, olivat minulla kaksi päivää. Tausta tietona, heillä on koira ja muutenkin vähän epäsiistiä kotona, joten pesin heidän kaikki mukana olleet vaatteet 90 asteessa pesukoneessa, samoin myös reput, ihan vain siksi, ettei heidän mukanaan tulisi mitään luteita tai kirppuja minun kotiini.
Vierailu meni hyvin ja palautin heidät jo kotiin, nyt äiti soitti, että mitä olen tehnyt heidän vaatteilleen. No kerroin totuuden enkä kyllä omasta mielestäni pilannut niitä mitenkään tai en ainakaan huomannut.
Äiti sanoi, että kuvat paidoissa halkeilevat ja ovat kulhataneet, samoin reput piloilla.
Sanoin, että ehkä ne oli jo valmiiksi, niin puhelimen toisesta päästä kuului, että ei taatusti ollut ne oli toukokuussa ostetut.
Nyt kaveri vaatii minulta 200€ korvausta. Laski kaikki yhteen jota tärvelin.
Onko se niin vaikeeta ymmärtää, että puhdistin vaatteet vain mahdollisista eliöistä, jos ne menivät rikki niin se oli vahinko.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan se sama hullu, joka käyttää pesuainetta 120ml ja vielä voimakas tuoksuista :D?
Niin käytän ja käytin nytkin. Hullu en ole. Se oli todellakin minun aloitukseni silloin. Mistä arvasit.
Ap
Tietenkin korvaat, koska olet pessyt pesuohjeiden vastaisesti ja vaatteet ovat pilalla.
Nyt av-palsta kiinni ja mene joko ulos reippailemaan tai vaikka kaljakauppaan, mutta lopeta 0/5 provot.
Pakkomielteesi maksoi 200€, maksat tietenkin laskun pois, miten meni näin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet pestään 40-60 asteessa. Ei ikinä 90!! 👵
90 on tarkoitettu lähinnä lakanoille tai muille isoille tekstiilileille. Niihinkin yleensä riittää kyllä 60. En ikinä eläessäni ole pessyt mitään 90 asteessa.
56 vuotias nainen.
Tietenkin korvaat kaiken, minkä pesit liian korkeassa pesulämpötilassa.
Olet erittäin tyhmä ja ilkeä ihminen ja tyhmyydestä sakotetaan.
Kaivappa kuvetta ja maksa kiltisti.
Mitä ihmettä otat vieraita ylipäätään jos pelkäät luteita ja kirppuja? Mut joo,jos sulla auto nii lainaa sitä tälle lasten äidille. Se voi vetää sisätilat painepesurilla ja homma selvä.
Onhan toi aika kummaa, ettei aikuinen ihminen osaa pestä pyykkiä oikein.
Olisit vienyt ne saunan lauteille sataan asteeseen ja luteet ois kuollut. Mitäs menit pesemään. Pennut kans täisaunaan kunnon löylyihin.
Ei auta ku maksaa. Tyhmyydestä sakotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Olipa tylsä provo.
No, ehkä ei sittenkään. Tunnen pari ihmistä, joka olisi voinut tehdä noin. Yksi sellainen on anopin tytär, joka pesi pilalle oman vauvan hienon vaatteen, joka ei edes ollut likainen , kun laittoi pyykkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot varmaan se sama hullu, joka käyttää pesuainetta 120ml ja vielä voimakas tuoksuista :D?
Niin käytän ja käytin nytkin. Hullu en ole. Se oli todellakin minun aloitukseni silloin. Mistä arvasit.
Ap
Hulluhan se on joka tekee näin typerän, täysin keksityn aloituksen.