Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastunut lääkäriini

Vierailija
05.04.2016 |

Noloa! Ja niin ihanaa! Olen nelikymppinen perheellinen nainen ja aivan onnellista elämää vietän. Silti olen salakavalasti pikkuhiljaa ihastunut lääkäriini, jonka siviiliminästä en tiedä mitään. Komea hän ei ole, mutta ah niin huomaavainen! Haaveilen hänestä kaiket päivät ja etenkin illat.

Oma parisuhde on tästä ihastuksesta vain hyötynyt, johonkinhan se kaikki ylimääräinen positiivinen energia on purettava. En ikinä kehtaisi myöntää lääkärilleni ihastustani. Tietenkin kuvittelen hänelläkin olevan helliä tunteita minua kohtaan, mutta järjellä ymmärrän, että hän vain hoitaa ammattinsa hyvin, eli en ala sekoilla vastaanotolla.

Oih...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se ei ole se idiootti Hesassa.

Vierailija
2/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene esittelemään näppylöitä pimpin huulissa niin pääset oikein kunnolla levittämään hänelle. Ehkä hän tuntee samoin ja työntyy vaginaasi siinä tutkimuksen jälkimainingeissa <33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se Hesassa, muttei idiootti, vaan ihana! Enkä kehtaa esitellä intiimialueita, koska olen kovin häveliäs ihminen, mutta toivon, että vaikkapa verenpainetta mitatessaan hän kaappaisi minut syleilyynsä ja suutelisi intohimoisesti.

Vierailija
4/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue transferenssista

Toimii defenssinä harmaassa arjessa kulahtaneen ukkosi sukkia kerätessä

Vierailija
5/5 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa... Eipä tässä sen kummemmin tarvita psykoterapiaa, mutta näinhän se varmaan on, että parinkymmenen vuoden parisuhteessa eläminen on tuttua ja turvallista (vaikkei ukko olekaan kulahtanut, enkä minä), joten ihastuminen (vieläpä keväällä) voi olla helppoa. Ja kuten mainittu, tästä on seurannut kaikkea kivaa parisuhteeseen tämän oman ukon kanssa. Hälle en kyllä ole kehdannut tästä lääkäri-ihastuksesta puhua (vaikka tiedän, ettei olisi moksiskaan) - tämä nyt vaan ON noloa. Ja mahtavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi