Missä vaiheessa lopetit YleX.n kuuntelemisen?
Varmaan joku pari vuotta sitten. Tajusin, että kaikki hyvät juontajat kaikonneet. Tai tuleehan sieltä Parasta Ennen perjantai-iltaisin mutta muuten kyllä kamalaa soopaa.
Kommentit (34)
Ei nykyajan teineillä ole enää minkäänlaista kärsivällisyyttä KUUNNELLA radio-ohjelmaa. Sen takia se on sellaista sontaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku pari vuotta sitten. Tajusin, että kaikki hyvät juontajat kaikonneet. Tai tuleehan sieltä Parasta Ennen perjantai-iltaisin mutta muuten kyllä kamalaa soopaa.
Ei kai kukaan jaksa sitä Parasta Ennen ohjelmaa kuunnella? Juontaja vetää ne samat jutut viikosta toiseen ja haastattelee lähes samoilla sanoilla sitä toisen ohjelman vetäjää. Kukaan ei edes huomaisi jos samat jaksot pyöritettäiin aina uudestaan ja uudestaan vaihtaen vain musiikit.
Vikin ja Mäkkärin lähdön myötä. Olen pari kertaa yrittänyt kuunnella niitä Hätöstä ja Poikelusta, mutta on niin laadutonta juttua että ei jaksa. Musiikkihan oli jo huonoa vikin ja mäkkärin aikaan, mutta niiden juttujen takia sitä jaksoi jotenkin kuunnella.
Silloin kun Juuuson ja Peltsin aamu loppui. Satunnaisesti kuuntelin kyllä viime vuosina Vikiä ja Mäkkäriä, jos satuin radion ääreen ajallaan, eli tosi harvoin.
Nuorempana kuuntelin aamusin Juuso ja Peltsin aamu showta jossa oli myös Juha lahti.
Voitin tyynyliinankin
En ole koskaan kuunnellut kyseistä radioasemaa.
Silloin kun tajusin että kaikki juontajat on teinejä tai ainakin kuulostaa siltä
Kuuntelen usein iltaisin ennen nukkumaan menoa koosteita YleX aamusta ja Poikelus ja Hätösestä. Musiikista en kyllä pidä lainkaan mutta koosteissa tulee vähemmän musiikkia ja enemmän puhetta. YleX etusivu oli ihan kuunneltava vielä muutama vuosi sitten kun oli ihan eri juontajat siinä. Nykyisin en pidä tuosta ohjelmasta.
Löysin koko kanavan vasta vuosi sitten, kiitos YleX aamun Vikin ja Köpin. Suosittelen !
Meillä kuuluu radiosta ilman rätinää vain Nova ja Ylex. Yleensä radio on kiinni, mutta silloin kun haluaa jotain kuunnella niin Ylex on valittava. Novalla samat itsemurhaballadit vuodesta toiseen, en kaipaa masennusta takaisin.
Joskus 2008. Nykyään siellä on aloitteleviä "radiojuontajia" jotka käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit vaikka ikää lähemmäs 30 vuotta. Kauheaa kuultavaa!
Vierailija kirjoitti:
Joskus 2008. Nykyään siellä on aloitteleviä "radiojuontajia" jotka käyttäytyvät ja puhuvat kuin teinit vaikka ikää lähemmäs 30 vuotta. Kauheaa kuultavaa!
Niinpä, itse olen 33v. ja vaikea saada selvää mitä puhuvat. Kai olen sitten vaan niin out.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kuunnellut kyseistä radioasemaa.
En minäkään, olen liian vanha sille. RadioMafian lakkauttamisen jälkeen jäin pitkäksi aikaa ilman "radiokotia". YleQ:ta kuuntelin vähän aikaa digiboksin kautta kun muistin, mutta sitten Yle lakkautti senkin. Sittemmin Radio Nostalgia ja Kasari ovat saaneet minut taas avaamaan radion useammin, jossain määrin myös Ysäri ja meidän paikallinen Auran Aallot. Mutta mainoksia en jaksa kuunnella enkä tietyntyyppistä musiikkia, joten niiden aikana kanavasurfailen tai laitan kokonaan toosan kiinni.
JOO KORSON RÄGGÄRIMARKETTI KANSSA! <3
t: 20