Pojallani meni hermot naapurin paskovaan mopsiin
Enkä mä nyt oikein tiedä kannattaako mun asiaan sen enempää puuttua. Itselläni ärsyttää myös että mopsin aamupaskatus ja kusetus on siinä, että koira juoksentelee vapaana rivariyhtiön pihalla sen aikaa kun isäntänsä hakee aamulla lehden postilaatikosta.
Nyt jälleen oli käyny vääntään tortut meidän pihatielle ha poika astunut siihen sitten. Oli kerännyt koiranpaskoja illalla pihalta, osan laittanu naapurin postilaatikkoon pussissa ja osan kipannu naapurin omalle pihatielle.
Asiasta on sanottu monet kerrat vaan ei mene jakeluun naapurilla. Että terkkuja vaan naapuriin jos luet tämän.
Kommentit (42)
Joskus se kamelin selkä vaan katkeaa ja saakin katketa, kun ei henkilö- tai omaisuusvahinkoja kuitenkaan tullut :D. Itse asiassa jotkut kengät voi mennä pilallekin lopullisesti koiranp:sta, kun menee sopivasti johonkin väleihin kenkiin, joita et voi koneessa pestä. Joka tapauksessa kivaa ei ole koskaan, eteinenkin haisee pitkään, vaikka olis jo saippualla kengätpohjat pesty.
Koirat sinänsä kyllä ihania, mutta se onkin toinen juttu.
Olisipa laittanut ne paskat postiluukusta ilman pussia.
Ps. mopsien ja muiden ryttykuonojen omistaminen pitäisi tehdä laittomaksi
Mä taidankin pyytää siskoa säästämään paskavaippoja muutaman kuukauden ja kippaan ne sun pihaasi,
olethan sinäkin kuormittanut maapalloa lastesi paskavaipoilla.
-naapurisi-
En ole koiranomistaja enkä pidä siitä, että omistajat ovat välinpitämättömiä koiriensa jätösten suhteen.
Mutta kerran tällainenkin näkökulma: Kyllä se poikasi tähän maailmaan sitä haisevaa paskaa tuottaa tuhatkertaisesti elämänsä aikana johonkin mopsiin verrattuna, ja ne paskat menevät maaperää ja vesistöjä saastuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidankin pyytää siskoa säästämään paskavaippoja muutaman kuukauden ja kippaan ne sun pihaasi,
-naapurisi-
Toivottavasti rakkisi potkaisee pian tyhjää, idiootti.
Vierailija kirjoitti:
En ole koiranomistaja enkä pidä siitä, että omistajat ovat välinpitämättömiä koiriensa jätösten suhteen.
Mutta kerran tällainenkin näkökulma: Kyllä se poikasi tähän maailmaan sitä haisevaa paskaa tuottaa tuhatkertaisesti elämänsä aikana johonkin mopsiin verrattuna, ja ne paskat menevät maaperää ja vesistöjä saastuttamaan.
Se mopsi vaan on täysin hyödytön elukka yhteiskunnalle ja vielä kiusankappale näköjään ihan lähinaapureille. En oikeastaan ihmettele noita koirien myrkkymakkaroita maastossa.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän tuo tekkee, muttei (vielä ainakaan) naapurin oven eteen käy paskomassa.
Ap
Ehkä se mopsi voisi jäädä "sopivasti" auton alle, jos vapaana juoksee. Sittenhän tämäkin ongelma olisi ratkaistu.
Eipä taida sitä paskomatonta mopsia löytää muualta,kuin ehkä hyvällä säkällä jostain lelukaupasta tai koriste-esinemyymälästä....
Vierailija kirjoitti:
Eli se joka paskoo vähemmän kuin sinä saa paskoa sun pihaasi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta ap:n pojan paskat eivät sulostuta sinun kengänpohjiasi tai pihaasi. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
-naapurisi-
Moneenko paskavaippaan olet astunut niin, että on kengät menneet pilalle? Kannattais lueskella noita lainkiemuroita myös :D Nyt jollain kalahti, kenties naapurien vihaamalla kissanomistajalla? :D
Ole onnellinen poikasi puolesta, hänellä riittää naisia aivan varmasti. Minun äitini olisi repinyt silmäni päästäni tuollaisesta tempauksesta. Sain piiskaa ja kaksi päivää arestia, kun sanoin "ai vittu" kaatuessani ja satuttaessani polven aika pahasti.
Koira on ihan suloinen. Ainoa mikä jurppii on omistajansa joka antaa koiran juoksennella vapaana paskomassa ja kuseksimassa ympäriinsä. Meillä on itsellämmekin ollut koira että ei olla mitään koirien vihaajia. Ei tuu naapuri edes tiedä mihin koira käy tarpeillaan silläaikaa kun hakee lehtensä. Välinpitämätön paska.
Ap
Ja koiran vikahan se on, että omistaja on idiootti. Eli mitä te sitä mopsia haukutte?!?
Vierailija kirjoitti:
-naapurisi-
Ja siskosi ei ole kuormittanut maapalloa kakkavaipoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli se joka paskoo vähemmän kuin sinä saa paskoa sun pihaasi?
Minulla ole pihaa. Luepa lisäksi ensimmäinen virke.
Jos ei mopsin paskominen ja niiden keräämättä jättäminen lopu, niin laita kirjelappua, että alkaa läänille myrkkysyöttien viljely. Ei tarvitse pitää koiraa, jos ei jaksa kerätä paskoja.
Paskan tunkemista postilaatikkoon en ymmärrä, mutta kai sen paskan voi siirtää sinne naapurin tontin puolelle jos se on ollut niin idiootti, että antaa koiran paskoa toisen pihatielle.