Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukin juuri entisen koulukiusaajani lukon

Vierailija
05.04.2016 |

Soitin ensin kelloa ja turpiin olisi saanut jo olisi avannut. Ei ollut ketään paikalla, joten sen lukko on nyt täynnä topsipuikkoja ja superliimaa. :D

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ettei ap:tä ei kiusattu tarpeeks.

Vierailija
42/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Täällä joku kusipää ei taas ymmärrä lapsien olevan lapsia.

Joo, lapset on lapsia ja saa siksi kiusata muita ja pilata niiden elämän. Eihän se haittaa jos koulukiusattu vaikka tekee itsemurhan, koska kiusaaja on ollut vain lapsi. Mitäs muita hyviä selityksiä sulla on asioille? Taidat olla itse se kusipääkoulukiusaaja ja nyt harmittaa kun lukossasi on liimaa ja topsipuikkoja. Voi kun harmi. Toivottavasti et lisäänny, ettei maailman tarvitse kärsiä sun hirviölapsistasi. 

Entäpä jos sun vanhempi olikin aikaan kiusaaja koulussa? Voitko todella tietää ettei ollut? Sillä logiikalla kaikki sun kärsimys tähän asti on ollut ok.

Jostainhan sä tuon kiusaajageenin olet perinyt kuitenkin.. Kaikki mitä kirjoitat on nimittäin kuin suoraan oman koulukiusaajani käsialaa. Toista on ok kiusata, vaikka se ei itse olisi tehnyt mitään. Toiselle on ok toivoa kuolemaa vaikka se ei olisi itse tehnyt mitään. Se syy haetaan vaikka vanhemmista, kunhan saa kiusata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä sitten joku pieni ekaluokkalainen ei pääse kotiinsa koulun jälkeen kun lukko on rikki. Hyvä sinä, oletkin tosi hieno ihminen! Paljon parempi kuin kiusaajasi. 

Kiusaajan lapsista kasvaa kiusaajia, kuten kiusaaja tiedät. Hyvä, että ei pääse sisään. :D

Vähän luulen, että sinä itse olet ollut kiusaaja. Minä olen ollut se kiusattu, mutta en ikinä voisi lapselle toivoa tuollaista. Entä, jos ei ole muuta paikkaa mennä? Päässyt yhdeltä ja vanhemmat tulee neljältä..

Jos lastasi potkitaan naamaan, nauran. Kiuaaja.

Kyllä ap nämä sun viestit tunnistaa.

Vierailija
44/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty! Nostan hattua.

Vierailija
45/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on paha pakkomielle kun teet päivittäin näitä aloituksia! Taidan arvata kuka olet..

Ennenkuin lähdet levittämään "tietoa" faktana, muista että luulo ei ole tiedon väärti edelleenkään..

Vaikka sulleppa taitaa kelvata se ei niin faktatietokin. Kunhan sillä saa pahaa aikaiseksi..

Vierailija
46/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain kostoni, mutta minun ei tarvinnut edes tehdä sen eteen mitään. Tapasin kiusaajani vuosien jälkeen kahvilassa, jossa hän oli töissä. Ei pystynyt katsomaan silmiin kun joutui palvelemaan. Haukkui minua aikoinaan läskiperseeksi (mitä en koskaan ole ollut), mutta olikin itse päässyt lievästi sanottuna rupsahtamaan. Sanoi aina ettei minusta tule mitään, mutta itse ei päässyt edes sitä pikkukylää pitemmälle, kun minä taas olin viimeistä viikkoa Suomessa ennenkuin lähtisin maailmalle toteuttamaan unelmiani. En sanonut mitään, minun ei yksinkertaisesti tarvinnut, mutta kyllä hymyilytti. Karmaa? Ehkäpä. Mutta paras kosto kiusaajille on onnistua elämässään.

Vierailija
47/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siellä sitten joku pieni ekaluokkalainen ei pääse kotiinsa koulun jälkeen kun lukko on rikki. Hyvä sinä, oletkin tosi hieno ihminen! Paljon parempi kuin kiusaajasi. 

Kiusaajan lapsista kasvaa kiusaajia, kuten kiusaaja tiedät. Hyvä, että ei pääse sisään. :D

Vähän luulen, että sinä itse olet ollut kiusaaja. Minä olen ollut se kiusattu, mutta en ikinä voisi lapselle toivoa tuollaista. Entä, jos ei ole muuta paikkaa mennä? Päässyt yhdeltä ja vanhemmat tulee neljältä..

Jos lastasi potkitaan naamaan, nauran. Kiuaaja.

Kyllä ap nämä sun viestit tunnistaa.

Skitsofrenia sulla?

Vierailija
48/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, täällä ainakin kiusaajan lapsesta tuli koulukiusattu.

Mutta onneksi olkoon vaan sinulle, sinusta tuli juuri kiusaaja ja tästä lapsesta kiusattu. Toivottavasti kiusaaja saat vielä nenillesi. 

Karman laki. Lapsesi on vastenmielinen äpärä.

Minulla ei ole lapsia, itse olin tuo koulukiusattu. 

Vierailija
49/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kiusaajien lasten kuolemaa. Onko se väärin?

On. Minä olin koulukiusattu ja minulla on myös lapsi kuollut. Koska tiedän miten hirveää se on, en toivo samaa kenellekään. En edes kiusaajilleni. Se ei opeta mitään. Elämässäni on tapahtunut paljon paskaa koulukiusatuksi tulemisen lisäksi, mutta silloin kun lapseni kuoli, ajattelin ettei millään sillä ollut edes merkitystä. Lapsen kuolema on kaikista kamalin asia, ei sitä voi "ansaita".

Vierailija
50/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kiusaaja näyttää aivan narkkari pojalle, vaikka on nainen. Naamakin aivan rupsahtanut.

Vierailija
51/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kiusaajien lasten kuolemaa. Onko se väärin?

On.

Mutta sorrun siihen itsekin.

Koskaan en mitään konkreettista kostoa ole tehnyt, mutta salaa iloitsin kun vaimonsa sairastui vakavasti. En tunne empatiaa kyseistä ihmistä tai hänen omaisiaan kohtaan ollenkaan.

Tiedän vallan hyvin, että tästä tunteesta pitäisi päästä eroon, koska se satuttaa eniten minua itseäni. Tiedän, että anteeksi antaminen on valinta, eikä se tee kiusaajan tekoja tekemättömiksi tai "päästä häntä pälkähästä", koska minun asiani ei ole jakaa mitään universaalisia tuomioita yhtään kenellekään. Silti lapsuuden tapahtumat pitävät minua otteessaan käsittämättömän vahvasti.

Vierailija
52/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, täällä ainakin kiusaajan lapsesta tuli koulukiusattu.

Mutta onneksi olkoon vaan sinulle, sinusta tuli juuri kiusaaja ja tästä lapsesta kiusattu. Toivottavasti kiusaaja saat vielä nenillesi. 

Karman laki. Lapsesi on vastenmielinen äpärä.

Niin, minullahan ei ole lapsia. Olen itse se koulukiusattu.

Vierailija
53/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mistä aloituksista täällä puhutaan, mutta mä olen tehnyt pari mielestäni täysin asiallista aloitusta viimepäivinä aiheesta koulukiusaaminen.

Mä en ole millääntavalla enää katkera, mutta koska olen itsekin nykyään vanhempi, haluaisin asioihin muutosta, sillä tiedän mitä kiusaaminen lapselle pahimmillaan tekee.

Tämä aloitus ei ole mun.

Mutta noinhan ne kiusaajat juuri toimivat, luulottelevat.

Ettekö te entiset kiusaajat vieläkään ymmärrä tehneenne väärin?

Jos, niin ettekö te voi opettaa omia lapsianne toimimaan toisin? Onko se ylitsepääsemättömän vaikeaa?

Eikö teillä omatunto soimaa, jos kuulette lapsenne kiusaavan muita lapsia?

Jos ei, niin mikä oli se syy, miksi teitte lapsia, sillä se kuulostaa musta kummalle yhtälölle: tunteeton tekemässä lasta. Mikä siihen sitten "ajaa"? Vahinkoko kävi?

Vierailija
54/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sairas ketju.

Vierailija
55/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkään asia ei ole musta-valkoinen. Nimittäin mä olen ollut sekä kiusaaja, että kiusattu. Mutta kumpi olikaan ensin?

Vierailija
56/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua haukuttiin koulussa neekeriksi koska rusketun helposti.Vähän harmitti mut ei harmita onneks.

Vierailija
57/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aloitusta ja toivon, ettei se pidä paikkaansa.

Koulukiusaaminen on viheliäistä ja siihen pitää puuttua ja kiusaaja pitäisi siirtää muualle käymään koulua.

Miten kiusaaminen eroaa eroaa aikuisen eli kiusatun tekemästä teosta? 

Ei mitenkään. 

Kumpikohan teistä onkaan kiusaaja?

Vierailija
58/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän luokan pahin kiusaaja jäi asumaan kotipaikkakunnalle. On tietenkin työtön. Hänen äitinsä tuli äidiksi 16 ja periytyykö teiniäitiys ? Esikoinen on poika ja hänestä tuli isä 17 v.

Nyt mummo asuu naapurustossa, kiusaaja äiti asuu 5 lapsen kanssa, 4 eri isää ja vanhin asuu tietenkin kotonaan. Ei töissä, ei opiskele.

Poika oli äidille valittanut opettajat sanovat äitiinsä on tullut. No tulihan hän.

En tajua miten luokkajuhliin kehtas tulla. Välillä kertoi huonosti menee, ihmiset vähän vaan nyökytteli ja lopulta joku sanoi suoraan olit sellainen kusipää nuorena. Viim silloin kun menin kouluun, tajusin ettei susta tule ikinä mitään eikä ole tullutkaan .

Fb.hen päivittelee typeriä sisustuskuvia, hakee luonnosta pari kukkaa ja ottaa kuvan niin että taustalla romukasat näkyy. Onnea vaan sinnekin.

Mitä helvettiä selität? "Välillä kertoi huonosti menee", lopulta joku sanoi suoraan olit sellainen kusipää nuorena." opettele kirjoittamaan :D Kuinka vaikeaa on kirjoittaa sana E T T Ä ?

Vierailija
59/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein tehty ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Vierailija
60/63 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän luokan pahin kiusaaja jäi asumaan kotipaikkakunnalle. On tietenkin työtön. Hänen äitinsä tuli äidiksi 16 ja periytyykö teiniäitiys ? Esikoinen on poika ja hänestä tuli isä 17 v.

Nyt mummo asuu naapurustossa, kiusaaja äiti asuu 5 lapsen kanssa, 4 eri isää ja vanhin asuu tietenkin kotonaan. Ei töissä, ei opiskele.

Poika oli äidille valittanut opettajat sanovat äitiinsä on tullut. No tulihan hän.

En tajua miten luokkajuhliin kehtas tulla. Välillä kertoi huonosti menee, ihmiset vähän vaan nyökytteli ja lopulta joku sanoi suoraan olit sellainen kusipää nuorena. Viim silloin kun menin kouluun, tajusin ettei susta tule ikinä mitään eikä ole tullutkaan .

Fb.hen päivittelee typeriä sisustuskuvia, hakee luonnosta pari kukkaa ja ottaa kuvan niin että taustalla romukasat näkyy. Onnea vaan sinnekin.

Mitä helvettiä selität? "Välillä kertoi huonosti menee", lopulta joku sanoi suoraan olit sellainen kusipää nuorena." opettele kirjoittamaan :D Kuinka vaikeaa on kirjoittaa sana E T T Ä ?

Ajattelitko opettaa lapsellesi samat käytöstavat kuin mitä itselläsikin on?

Kuuntele hetki itseäsi tai oikeammin: lue tuo kommenttisi. Taas sä kiusaat. Yhä edelleen..

Olet selkeääkin selkeämmin entinen koulukiusaaja! :D Ei voi erehtyä! ;)