Tukin juuri entisen koulukiusaajani lukon
Soitin ensin kelloa ja turpiin olisi saanut jo olisi avannut. Ei ollut ketään paikalla, joten sen lukko on nyt täynnä topsipuikkoja ja superliimaa. :D
Kommentit (63)
Jaahas. Täällä joku kusipää ei taas ymmärrä lapsien olevan lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu sinun pitäisi hankkia päästä yli tästä se oli peruskouloussa tai joskus kuka siitä enää vältittää ??
Katsokaa tässä pelkäävää mammakiusaajaa. :D
Kyllähän säkin nyt oikeasti tiedät ettei sua kukaan pelkää. Tuollaista raukkaa joka antoi kiusata itseään eikä pistänyt vastaan silloinkaan.
Katso nyt sun elämääs - itket mammapalstalla sitä että sua kiusattiin vuosia ja vuosia sitten. Sitäkö joku pelkäisi? Ehei, paitsi sun fantasioissas ja ne pysyy fantasioina koska eihän sulla ole munaa edes itseäsi puolustaa niin miten sulla olisi munaa muuhunkaan?
Mitäs muuten tollasessa tapauksessa sit tehdään jos lukossa on liimaa eikä ovea saa auki (kerrostalossa) ? Saako ammattilainen sen lukon jotenkin revittyä irti ulkopuolelta?
Onnea ap. Olet alentunut kiusaajasi tasolle ja olet samaa kuraa kuin hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vittu sinun pitäisi hankkia päästä yli tästä se oli peruskouloussa tai joskus kuka siitä enää vältittää ??
Kyllähän säkin nyt oikeasti tiedät ettei sua kukaan pelkää. Tuollaista raukkaa joka antoi kiusata itseään eikä pistänyt vastaan silloinkaan.
Katso nyt sun elämääs - itket mammapalstalla sitä että sua kiusattiin vuosia ja vuosia sitten. Sitäkö joku pelkäisi? Ehei, paitsi sun fantasioissas ja ne pysyy fantasioina koska eihän sulla ole munaa edes itseäsi puolustaa niin miten sulla olisi munaa muuhunkaan?
Mä potkin tuota neitiä naamaan jo ysiluokan syksyllä. Seuraavan kerran se uskalsi valittaa mulle, kun oli peruskoulun viiimeinen päivä. Mistä se mielestäsi kertoo?
Meidän luokan pahin kiusaaja jäi asumaan kotipaikkakunnalle. On tietenkin työtön. Hänen äitinsä tuli äidiksi 16 ja periytyykö teiniäitiys ? Esikoinen on poika ja hänestä tuli isä 17 v.
Nyt mummo asuu naapurustossa, kiusaaja äiti asuu 5 lapsen kanssa, 4 eri isää ja vanhin asuu tietenkin kotonaan. Ei töissä, ei opiskele.
Poika oli äidille valittanut opettajat sanovat äitiinsä on tullut. No tulihan hän.
En tajua miten luokkajuhliin kehtas tulla. Välillä kertoi huonosti menee, ihmiset vähän vaan nyökytteli ja lopulta joku sanoi suoraan olit sellainen kusipää nuorena. Viim silloin kun menin kouluun, tajusin ettei susta tule ikinä mitään eikä ole tullutkaan .
Fb.hen päivittelee typeriä sisustuskuvia, hakee luonnosta pari kukkaa ja ottaa kuvan niin että taustalla romukasat näkyy. Onnea vaan sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä jatkat kiusaamista mammapalstalla. Ilmeisesti tosielämässä muut ovat jo aikuisia ja vain täällä saat enää reaktioita alakoulutason käyttäytymisellesi.
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap. Olet alentunut kiusaajasi tasolle ja olet samaa kuraa kuin hänkin.
Hate breeds hate. Kannattiko kiusata, kiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä sitten joku pieni ekaluokkalainen ei pääse kotiinsa koulun jälkeen kun lukko on rikki. Hyvä sinä, oletkin tosi hieno ihminen! Paljon parempi kuin kiusaajasi.
Toivon kiusaajien lasten kuolemaa. Onko se väärin?
Kyllä todellakin on väärin!!!
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Täällä joku kusipää ei taas ymmärrä lapsien olevan lapsia.
Joo, lapset on lapsia ja saa siksi kiusata muita ja pilata niiden elämän. Eihän se haittaa jos koulukiusattu vaikka tekee itsemurhan, koska kiusaaja on ollut vain lapsi. Mitäs muita hyviä selityksiä sulla on asioille? Taidat olla itse se kusipääkoulukiusaaja ja nyt harmittaa kun lukossasi on liimaa ja topsipuikkoja. Voi kun harmi. Toivottavasti et lisäänny, ettei maailman tarvitse kärsiä sun hirviölapsistasi.
Minä toivon kiusaajien lasten huostaanottoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja siellä sitten joku pieni ekaluokkalainen ei pääse kotiinsa koulun jälkeen kun lukko on rikki. Hyvä sinä, oletkin tosi hieno ihminen! Paljon parempi kuin kiusaajasi.
Kyllä todellakin on väärin!!!
Kertokaa, kiusaajat, miten kasvatatte lapsianne ja miksi niiden naamaan ei pitäisi tunkea terävää veistä?
Mä näin myös tänään entisen koulukiusaajani.
Jännittävää, että hän sai mussa edelleen samantapaisen ahdistuksen aikaan kuin silloin vuosia, vuosia sitten.
Toki ymmärsin, ettei mulla ollut mitään hätää, mutta silti. Keho ei unohda, vaikka kiusaaminen olikin "vain" eristämistä ja pilkkaa.
Osin kateutta, osin sitä, että mä en oikein osannut leikkiä ym..
Vaikka hän oli nätein ja rikkain tyttö. Outoa tai sitten ei. ;)
Niinhän se nimittäin taitaa useimmiten mennä, kun kaiken saa ja kaikessa tahtonsa läpi..
Mutta mä ajattelen hänestä ja niistä muista niin kuin silloinkin, eli: mä haluan vain elää rauhassa omaa elämääni. Aikuisena saa onneksi valita ympyränsä ja seuransa. :)
Miksi kukaan koulukiusaajamamma ei koskaan vastaa näihin viestiketjuihin? Onko liian kiireellistä vihata Jenni Vartiaista vai mikä siinä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajan lapsista kasvaa kiusaajia, kuten kiusaaja tiedät. Hyvä, että ei pääse sisään. :D
Vähän luulen, että sinä itse olet ollut kiusaaja. Minä olen ollut se kiusattu, mutta en ikinä voisi lapselle toivoa tuollaista. Entä, jos ei ole muuta paikkaa mennä? Päässyt yhdeltä ja vanhemmat tulee neljältä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä koulukiusattuna eniten järkyttää tässä kyllä 20 yläpeukkua. Jos todella toivoo lapsen kuolemaa (mitä minullekin toivottiin lapsena), niin ehkä on aika mennä peilin eteen katsomaan kumpi itse on: kiusaaja vai kiusattu?
Ainahan koulukiusaaja purkaa omaa pahaa oloa, ja se paha olo tulee kodista. Kaikkien ei vain ole tarkoitus lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajan lapsista kasvaa kiusaajia, kuten kiusaaja tiedät. Hyvä, että ei pääse sisään. :D
Vähän luulen, että sinä itse olet ollut kiusaaja. Minä olen ollut se kiusattu, mutta en ikinä voisi lapselle toivoa tuollaista. Entä, jos ei ole muuta paikkaa mennä? Päässyt yhdeltä ja vanhemmat tulee neljältä..
Jos lastasi potkitaan naamaan, nauran. Kiuaaja.
Onneksi ei ole kukaan vielä keksinyt kiusata mun lasta, toivottavasti sitä päivää ei tule. Mä lupaan kuolleen mummoni nimessä pilaavani sen perheen elämän ihan jokaisella keinolla!
Kannatan! :D Netissä jos teet niin kannattaa ladata Tor Browser (https://www.torproject.org/projects/torbrowser.html.en) niin sinua ei kyttäkään saa kiinni ns. rikoksista. Tee se jo tänään!