Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisille!

Vierailija
05.04.2016 |

Haluatko tietää oikean syyn miksi tapailemasi mies haluaa lopettaa tapailun, vai haluatko kuulla jotain liirumlaarumia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oikeasta syystä :) Entäpä sinä mies, haluatko itse kuulla todellisen syyn kun haluan lopettaa tapailusi vai kaunistellun version?

Vierailija
2/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu oikeasta syystä :) Entäpä sinä mies, haluatko itse kuulla todellisen syyn kun haluan lopettaa tapailusi vai kaunistellun version?

Totta, varmaan parempi kertoa tällä kertaa jotain liirumlaarumia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on oikeastaan aika mielenkiintoinen aihe. Mitkä olis sellaisia oikeita syitä jotka haluaisin tietää ja missä tapauksissa haluaisin mieluummin kuulla liirumlaarumia. Näin äkkiseltään tulee mieleen että kaikesta sellaisesta mihin voisin itse vaikuttaa haluaisin ehdottomasti tietää. Toisaalta jos mies jättäisi vaikkapa korvien muodon takia niin ei senkään kuuleminen huono olisi, koska vaikka itse en siihen voisikaan vaikuttaa niin tuntuisi paljon paremmalta tietää että ei tarvitse sitä tyyppiä jäädä kaipaamaankaan.

Vierailija
4/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro meille oikea syy niin me kerrotaan sulle kannattaako sun kertoa se sille naiselle.

Vierailija
5/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean syyn. Inhoan valheita.

Vierailija
6/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro meille oikea syy niin me kerrotaan sulle kannattaako sun kertoa se sille naiselle.

Täällä hirtetään munista kattoon joten enpä taida kertoa.

Ap

Vierailija
7/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kerro vaan. Eihän ne ole kuin virtuaalimunat, niin et menetä mitään. :)

Vierailija
8/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletpas herkkä. Kannattaa harkita vauva-palstalla norkoilemisen lopettamista jos ottaa noin lujille.

Vierailija
9/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ihastunu sen siskoon?

Vierailija
10/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikean syyn.

Sain kerran kuullakin, että olin epäviehättävä, kun olin hikoillut ja hengästynyt urheilua harrastaessani. Luulin olleeni erityisen viehättävän näköinen silloin rasituksen jälkeen, mutta olinkin väärässä. (luultavasti hyvän seksinkin jälkeenkin aamulla ilman meikkiä voisin näyttää samalta)

Tämä mies tahtoi naisen, joka käyttää aina meikkiä ja oli luullut minun olevan sellainen. Minä urheilin ilman meikkiä ja olen ihan hyvännäköinen ilman meikkiäkin, mutta kasvoilla  toki oli punaa ja otsalla hikikarpaloitakin. 

Kysyin syytä  miehen oudoksi muuttuneeseen käytökseen ja vaivoin sain ongittua tiedon hänestä ulos. En loukkaantunut yhtään, mutta petyin. Meitä on niin monenlaisia. Kiitin rehellisyydestä. Tärkeintä on, että on itse tyytyväinen omaan ulkonäköönsäkin, enkä ole valmis muuttaman urheilu- ja meikkaustottumuksiani.

Vierailija
11/11 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni pitäisi kertoa totuus mutta hienotunteisesti.

Ilmeisesti olette vasta tapailuvaiheessa eikä vielä mitään pitkää suhdetta takana?

Jos olet löytänyt toisen, kerro se.

Jos ulkonäkö tökkii, voi sanoa että pitää enemmän toisen tyylisistä ja haluaa vielä etsiä. Ikävältähän se tuntuu kuulla mutta parempi tietää kuitenkin koska muuten joutuu arvailla.

Jos on tilanne se että seksi ei suju niin kuin haluaisit syystä tai toisesta on sekin paras kertoa mutta jotenkin niin ettet tee siitä naisesta huonoa.

Nimittäin joku tuntuma on yhdelle hyvä ja toiselle ei niin hyvä eli yhteensopimaton.

Kai siinäkin voisi sanoa että etsii vähän erilaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä