Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukisitko lapsesi kuten Kim Kardashian oman tyttönsä?

Vierailija
05.04.2016 |

Nahkasaappaita, isoja kultakoruja, isoja turkiksia, peigeä, harmaata, mustaa, valkoista, musta paita jossa on viikatemiehen kuva, tukka aina kireällä nutturalla... mitä mieltä tälläisestä muodista 2v tytöllä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

peigeä?

Vierailija
2/3 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo aika yliampuvaa, eikä varmaankaan kovin käytännöllistä. Olo ei taaperolla varmaan ole kovin mukava tuollaisissa tamineissa. Toisaalta, tuskin tenavaa kotioloissa tuohon tyyliin puetaan, mutta onhan tuollainen 2-vuotiaiden muodin luominen ajatuksena aika kyseenalainen. Minusta aika karmivaa.

Toisaalta, mikäli vaatteet ovat toiminnallisesti kelvollisia ja sääoloihin sopivia, en näe syytä, miksi lasta ei näissä puitteissa saisi pukea haluamallaan tavalla. Itse olen saanut arvostelua siitä, kun en käytä tarpeeksi kirjavia ja räikeitä eli ILOISIA vaatteita lapsillani. Olen hankkinut perusvaatteiston harmaan, beigen, valkoisen ja ruskean eri sävyissä, jotta vaatteet siirtyisivät luontevasti isosiskolta pikkuveljelle. Näitä sitten piristetään värikkäämmillä vaatekappaleilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset jauhavat tuosta muovikamelista, tuosta jolla on se jättimäinen feikkitakapuoli? Mä en käsitä. Täysin epäkiinnostava kasa feikkiä lihaa kaikin tavoin. Miksi mikään mitä tuo tyhjäpää tekee, kiinnostaa ketään? Miksei ennemmin puhuta oikeasti mielenkiintoisista julkisuudessa olevista naisista, esim. tieteen parista vaikuttavista, mistä tahansa muusta, mutta että tuollaisesta muovimutrusta... Mun ei tarvitse kuin nähdä tuon kuva jossain vilaukselta, niin tulee suuri turhautumisen tunne päänuppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan