Sukkanauhojen käyttö
Olen joskus historian saatossa ostanut ex-naisystävälle alusvaatesettejä, jotka sisältävät sukkanauhavyön. Tästä oli aina keskusteltu ennakkoon ja asia oli hänelle ok. Oli jopa innoissaan noista. Kun hän sitten "spesiaali-iltana" sonnustautui noihin niin hän jätti sukat kokonaan pukematta - joka kerta. Kerran hän pyynnöstä laittoi nekin, mutta jätti sitten kiinnittämättä solkiin. Latisti tunnelmaa ja tuli pettynyt olo, koska minun mielestäni tuo viehkeä juju on juuri noissa kireissä sukkanauhoissa.
Nyt kun katselee musiikkivideoita, alusvaatemallien mainoskuvia jne. niin sama toistuu toisinaan. Sukkanauhat puetaan ilman sukkia. Mitä järkeä tuossa on? Pelkkä vyö ilman mitään käytännön merkitystä.
Kommentit (169)
Sukkanauhaliivit ja saumalliset verkkosukat ,,,voiko sexsikkäämpää asua olla,,,käytän tyttöillessä
Ostin kerran asun mihin kuului sukkanauhaliivit ja sukat. Mukaan tuli stringit joissa halkio sopivassa kohdassa. Mielestäni sukkanauhat liiveineen on todella seksikkäät. Yllätin miehen hotellireissulla ja ei ollut mitään vaikutusta, lähinnä tuntui vaivaantuvan ja itse olin pettynyt reaktiosta. Paljon kiihkeämpää on ilman mitään erikoisia asusteita, ei voi mitään.
Ah onneksi mun mies tykkää. Kiihotun itsestänikin sukkanauhat / erityissexyt alusvaatteet päällä, näytän toki megahyvältä niissä. Vaihtelua arkiseksiin. On ihanaa kun mies kiimoittuu ja ihan huokaisee innostuksesta nähdessään minut ja sit iskeekin kimppuun
Kumppanini pitää sukkanauhoista.
Usein laitan valkoiset, asetun sängylle selälleni tyyny pepun alla, levitän liukkaroitua peppuani.
Kumppanini työntyy peppuuni hitaasti, pienin edestakaisin liikkein, kunnes saavuttaa pohjan...on syvällä.
Nautin...
-tyttis 36v
Vierailija kirjoitti:
Ostin kerran asun mihin kuului sukkanauhaliivit ja sukat. Mukaan tuli stringit joissa halkio sopivassa kohdassa. Mielestäni sukkanauhat liiveineen on todella seksikkäät. Yllätin miehen hotellireissulla ja ei ollut mitään vaikutusta, lähinnä tuntui vaivaantuvan ja itse olin pettynyt reaktiosta. Paljon kiihkeämpää on ilman mitään erikoisia asusteita, ei voi mitään.
Eihän kertomasi asu olekaan aviomiestä varten, vaan uuden/toisen panokaverin iskemistä varten. Ainakin minulle toimii.
M45
Vierailija kirjoitti:
Eihän kertomasi asu olekaan aviomiestä varten, vaan uuden/toisen panokaverin iskemistä varten. Ainakin minulle toimii.
M45
Näinhän se aviomies/aviovaimo just pysyy myös panokaverina, ja kun oikein uudenlaiset asusteet, niin se tuo taas sitä uutta intoa petiin. Kaikki keinot käyttöön 😁
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni nuo asusteitten hankinnat kannattais tehdäkkin miehen kanssa sopien ja miehen makua kysellen . Nuo yllätykselliset esiintymiset eivät aina toimi.
Vaimoni on tyttiksestä lähtien-70-luvulta juhlistanut yhteisiä hetkiämme sukkanauliiveillä ja sukilla tai avosukkahousuilla.
Meillä ei käytetä sukkanauhoja. Miehen mielestä ne kuitenkin on vaan tiellä ja otetaan pois heti. Meillä ollaan ilman meikkejä alasti.