Mies istuu kaikki viikonloppuillat jalat ruokapöydällä ja katsoo puhelinta, ajatuksia?
Katson tällä hetkellä Melloja TV:stä, usein katselen jotain ja olen sanonut aiemmin että olisi kiva että hän joskus olisi seurana ja läsnä, vaan taas istuu vaan puhelimellaan. Ajatuksia?
Kommentit (55)
Eikö naistenpäiväksi keksinyt mitään erityistä?
Vierailija kirjoitti:
Melloja?
Melodifestivalenia.
Lähinnä ajattelen, että melkoisen pöljä eukko, kun tuollaista sikailua katsoo. Normaaleissa kodeissa opetettiin jo pikkulapsillekin, että JALAT POIS RUOKAPÖYDÄLTÄ.
Kuinka alas voikaan vielä provojen taso laskea, jos tämä on parasta, mihin ap pystyy. Ei muita ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka alas voikaan vielä provojen taso laskea, jos tämä on parasta, mihin ap pystyy. Ei muita ajatuksia.
Ei ole provo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole provo.
Todellakin on.
Melloja?
Melodifestivalenia.
Metodistifestivaalit
Siinähän istuu, mitä se sua häiritsee?
Istuisin itsekin, jos vaihtoehtona olisi katsella jotain hurrien homppeliviisukarsintoja.
M52
Itsehän sen ukon olet valinnut, vai jostain temustako se sulle tupsahti tilaamatta?
Tää on tää sama muikki joka aika tekee näitä tyhmiä aloituksia. Ajatuksia?
Ajatuksia?
Ajatuksia?
Tää on tää sama muikki joka aina tekee näitä tyhmiä aloituksia. Ajatuksia?
Ajatuksia?
Ajatuksia?
9MM niskaan se on siinä,heitä paska jokeen.
Vierailija kirjoitti:
Istuisin itsekin, jos vaihtoehtona olisi katsella jotain hurrien homppeliviisukarsintoja.
M52
Ihan koska vaan voisi ehdottaa mitä vaan tekemistä, vaan eipä ehdota. Lempipuuha on viikonloppuiltaisin istahtaa alas puhelimelle/tietokoneelle ja avata olut ja ehkä toinenkin. Jotain saattaa välillä jutella, mutta katse on kohti luuria. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Muikki? Olen kyllä mies.
Et ole miestä nähnytkään, veetipieni.
Itse olen tällainen nainen, mies ei niin tykkää ja tahtoo touhukkuutta