Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkanauhojen käyttö

Vierailija
05.04.2016 |

Olen joskus historian saatossa ostanut ex-naisystävälle alusvaatesettejä, jotka sisältävät sukkanauhavyön. Tästä oli aina keskusteltu ennakkoon ja asia oli hänelle ok. Oli jopa innoissaan noista. Kun hän sitten "spesiaali-iltana" sonnustautui noihin niin hän jätti sukat kokonaan pukematta - joka kerta. Kerran hän pyynnöstä laittoi nekin, mutta jätti sitten kiinnittämättä solkiin. Latisti tunnelmaa ja tuli pettynyt olo, koska minun mielestäni tuo viehkeä juju on juuri noissa kireissä sukkanauhoissa.

Nyt kun katselee musiikkivideoita, alusvaatemallien mainoskuvia jne. niin sama toistuu toisinaan. Sukkanauhat puetaan ilman sukkia. Mitä järkeä tuossa on? Pelkkä vyö ilman mitään käytännön merkitystä.

Kommentit (157)

Vierailija
101/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuessani tuli käytettyä sukkanauhoja useamminkin ja ihan osana arkea. Nykyään harvakseltaan, kun mies ei välitä niistä tai mistään muistakaan hepeneistä. Tunnen niissä itseni seksikkääksi ja itsevarmaksi silloin kun minulla on kauniit alusvaatteet ja sukkanauhat. Usein kiihotun vähän pitkin päivää ja illalla onkin sitten ns. peto irti. :D

Mies on ensi viikon työmatkalla, joten aion todellakin ottaa tilanteesta kaiken irti ja pukeutua vaikka joka päivä sukkanauhoihin ja kauniisiin alusasuihin ja nauttia!

Voi jessus, kun olisinkin sinun miehesi! Tykkäisin aivan valtavasti kaikenlaisista pienistä yllätyksistä ja mielikuvituksesta. Luovuudesta ja kokeilunhalusta.

Ei vaan toteudu meillä  :(

Vierailija
102/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeneemmilta käyttäjiltä olisi kyllä kiva kuulla vinkkejä :) Ellei kyseessä sitten ole pelkkä tottumiskysymys.

Siinä mielessä olen samaa mieltä että tähän voi liittyä epäkäytännöllisyyksiä. Oma tilanne ja vaatetustyylini kuitenkin sallii sukkanauhojen käytön. Pieni epäkäytännöllisyys jopa mukavasti hidastaa hektistä työtäni. Olen löytänyt malleja jotka mahdollistavat alushousujen pukemisen sukkanauhojen päälle. Suosittelen kuuden nauhan vöitä.

Ostan etupäässä laadukkaita sukkia ja aina useita samanlaisia pareja kerralla. Silmäpako aiheuttaa vain yhden sukan hylkäämisen ja kustannukset ainakin pienenevät tällä tavoin. Erikoistilaisuuksiin voi tuoda lisämaustetta vaikkapa FF-nyloneilla, ne sopivat esim. fiftari/pin-up tyylin kanssa.

Olen parisuhteessa ja mies on aivan hulluna tähän.

Tuo oli hyvä idea, että tilaa useammat samanlaiset sukat kerralla; pitääpä muistaa seuraavaa tilausta tehdessä. FF-sukkia olen katsellut mutta niistä tulee tosiaan vähän sellaiset fiftarivibat. Näyttää toki upeilta, mutta ei ole ehkä ihan se oma tyyli kuitenkaan.

Saako kysyä vielä että millä tavalla kuuden nauhan liivit ovat paremmat? Itsellä kokemusta vain neljän nauhan liiveistä.

Kiitos tuosta aiemmasta vastauksestasi joka tapauksessa :) Mukavaa vaihtelua saada välillä asiallisiakin kommentteja, kun tuntuu että täälläkin auotaan nykyään vaan päätä kaikille.

Kuinka ohuita ovat nuo sukkanauhalla kiinnitettävät sukat? Ovat nuo mainitsemasi FF- nylonit erityisen ohuet?

Sukkahousut voivat olla todella ohuita, lienevätkö jopa alle 10 denieriä? Eivätpä taida käyttöä juurikaan kestää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksin asuessani tuli käytettyä sukkanauhoja useamminkin ja ihan osana arkea. Nykyään harvakseltaan, kun mies ei välitä niistä tai mistään muistakaan hepeneistä. Tunnen niissä itseni seksikkääksi ja itsevarmaksi silloin kun minulla on kauniit alusvaatteet ja sukkanauhat. Usein kiihotun vähän pitkin päivää ja illalla onkin sitten ns. peto irti. :D

Mies on ensi viikon työmatkalla, joten aion todellakin ottaa tilanteesta kaiken irti ja pukeutua vaikka joka päivä sukkanauhoihin ja kauniisiin alusasuihin ja nauttia!

Mitä pidät laadukkaista, ohuista sukkahousuista?

Pidän niistäkin tosi paljon. Etenkin haarakiilattomat tuntuu tosi seksikkäiltä ilman pikkareita, eri tavalla tuhmalta kuin stay upit tai sukkanauhat ilman pikkareita joista molemmista tykkään myös tosi paljon... Arkena toki pikkarit jalassa sekä sukkien että sukkahousujen kanssa.

Nyt tosiaan mies työmatkalla vielä pari päivää ja kun vielä sattui nämä kauniit lämpimät päivät tähän, niin todellakin olen ottanut kaiken irti hameista, sukkanauhoista ja muista hepeneistä :)

t. 97

Vierailija
104/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi jessus, kun olisinkin sinun miehesi! Tykkäisin aivan valtavasti kaikenlaisista pienistä yllätyksistä ja mielikuvituksesta. Luovuudesta ja kokeilunhalusta.

Ei vaan toteudu meillä  :(

Harmi.

Monet naiset kokee vähän syyllisyyttä tai häpeääkin käyttäessään perinteisesti tosi naisellisiksi miellettyjä asuja. Itse kukkamekossani, korkkareissani ja sukkanauhoissani (eivät toki mekon alta näy) saan monenlaisia katseita, mutta harvoin ne päällä Suomessa sulautuu massaan. Monesti olen huomannut senkin, että minuun suhtaudutaan siinä asussa vähän eri tavalla - bimbompana ja vähän vähemmän pystyvänä. Ymmärrän kyllä, että joillekin naisille tällainen voi olla vastenmielistä ja asettaa kynnyksen käyttää asuja korkealle. Jotkut myös kokevat, että oma kroppa ei ole riittävän hyvä käyttämään sellaisia, mikä tietenkin on väärin, koska kauniita alusasuja ja sukkia löytyy kyllä kaikenkokoisille.

Ehkä vaimosi kokee myös, että kaikenlaisten hepeneiden käyttäminen jotenkin asettaa hänet alempiarvoiseen asemaan tai että hän ei ole riittävän hyvä voidakseen käyttää niitä?

Niin tai näin, toivottavasti löydätte yhteisiä mukavia asioita elämäänne, jos alusasut ei sellainen ole. :)

t. 97

Vierailija
105/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on sääli, että näyttävä pukeutuminen tuomitaan. On todella tuomittavaa, että näyttävä pukeutuminen johtaa siihen, että urpot luulee, että hienosti/seksikkäästi/jne itseään kantava nainen (tai mies) on suoraan riistaa, eivätkä normisäännöt pätisi enää. Vihaan seksuaalirikollisia kaikissa muodoissaan, samoin kukkahattunyrpistelijöitä. En vaan sitten osaa vastata siihen mitä ja kuinka valtavasti vaatisi se, että kaikista peloista ja uhkista, jota näyttävä pukeutuminen tuntuu aiheuttavan, pääsisi eroon. 

Olen mies. Mun säännöt on, että katsoa saa tuntematonta kerran ja en mä osaa sanoa onko se sekunnin tai kaksi. Kiinni ei saa käydä. Sopivassa tilanteessa voi mennä juttelemaan. Se kertoo enemmän seksikkyydestä.

Näyttävyys pitäisi myös tehdä luonnolliseksi. Ja toisten dissaaminen kitkeä. Ideaali ja utopia, jota ihmiskunta ei saa aikaan. 

Sukkanauhat ovat kauniita, sitä en tiedä millaisia pitää.

Vierailija
106/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeneemmilta käyttäjiltä olisi kyllä kiva kuulla vinkkejä :) Ellei kyseessä sitten ole pelkkä tottumiskysymys.

Siinä mielessä olen samaa mieltä että tähän voi liittyä epäkäytännöllisyyksiä. Oma tilanne ja vaatetustyylini kuitenkin sallii sukkanauhojen käytön. Pieni epäkäytännöllisyys jopa mukavasti hidastaa hektistä työtäni. Olen löytänyt malleja jotka mahdollistavat alushousujen pukemisen sukkanauhojen päälle. Suosittelen kuuden nauhan vöitä.

Ostan etupäässä laadukkaita sukkia ja aina useita samanlaisia pareja kerralla. Silmäpako aiheuttaa vain yhden sukan hylkäämisen ja kustannukset ainakin pienenevät tällä tavoin. Erikoistilaisuuksiin voi tuoda lisämaustetta vaikkapa FF-nyloneilla, ne sopivat esim. fiftari/pin-up tyylin kanssa.

Tuo oli hyvä idea, että tilaa useammat samanlaiset sukat kerralla; pitääpä muistaa seuraavaa tilausta tehdessä. FF-sukkia olen katsellut mutta niistä tulee tosiaan vähän sellaiset fiftarivibat. Näyttää toki upeilta, mutta ei ole ehkä ihan se oma tyyli kuitenkaan.

Saako kysyä vielä että millä tavalla kuuden nauhan liivit ovat paremmat? Itsellä kokemusta vain neljän nauhan liiveistä.

Kiitos tuosta aiemmasta vastauksestasi joka tapauksessa :) Mukavaa vaihtelua saada välillä asiallisiakin kommentteja, kun tuntuu että täälläkin auotaan nykyään vaan päätä kaikille.

Kuinka ohuita ovat nuo sukkanauhalla kiinnitettävät sukat? Ovat nuo mainitsemasi FF- nylonit erityisen ohuet?

Sukkahousut voivat olla todella ohuita, lienevätkö jopa alle 10 denieriä? Eivätpä taida käyttöä juurikaan kestää?

Ohuimmat mitä on tullut vastaan on 5 den. Itsellä oli 8 den kerran. Yleensä 10-15 den.

Kannattaa käyttää hansikkaita pukiessa.

Vierailija
107/157 |
12.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohuimmat mitä on tullut vastaan on 5 den. Itsellä oli 8 den kerran. Yleensä 10-15 den.

Kannattaa käyttää hansikkaita pukiessa.

Onpa tosi ohuita. Kiinnostaisi tietää minkälaiset olivat nuo mainitsemasi 8 denierin sukat. Noita 5 denierin sukkia tuskin pystyy edes pukemaan jalkaan vaikka käyttäisi käsineitä. Luulin, että ohuimmat sukat olisivat samaa luokkaa kuin ohuimmat näkemäni sukkahousut so. 10 den.

Vierailija
108/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän ihan normaalisti arjessa töissä 7 den sukkahousuja, joksus myös 5 den. 5 den sukat kannattaa tosiaan jo pukea hanskat kädessä, mutta nuo 7 den sukkikset menee ainakin itselläni ihan ilman ongelmia vaikka pitkäkyntinen olenkin. Ei ne 7 den tietenkään mitään kaatuilemista kestä, mutta itse en huomaa niissä merkittävää eroa 10 den sukkiksiin muuten kuin omaa silmääni miellyttävämmässä ulkonäössä etenkin mustien kohdalla.

M&S Autograph on merkki molemmissa, halpojakin ovat, hinta ja laatu mielestäni erittäinkin kohdallaan. Sokoksilta pitäisi löytyä.

Toki jos jotain spessua ja luksusta haluaa, niin sitä varten minulla on ihan omat varastot ja ne on päällä ihania. Mutta arkeen suosittelen kyllä tutustumaan M&S:n tuotteisiin. Valikoima Suomessa vähän rajallinen, mutta jos Briteissä käytte joskus, niin siellä on tosi hyvät valikoimat.

Vierailija
109/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän ihan normaalisti arjessa töissä 7 den sukkahousuja, joksus myös 5 den. 5 den sukat kannattaa tosiaan jo pukea hanskat kädessä, mutta nuo 7 den sukkikset menee ainakin itselläni ihan ilman ongelmia vaikka pitkäkyntinen olenkin. Ei ne 7 den tietenkään mitään kaatuilemista kestä, mutta itse en huomaa niissä merkittävää eroa 10 den sukkiksiin muuten kuin omaa silmääni miellyttävämmässä ulkonäössä etenkin mustien kohdalla.

M&S Autograph on merkki molemmissa, halpojakin ovat, hinta ja laatu mielestäni erittäinkin kohdallaan. Sokoksilta pitäisi löytyä.

Toki jos jotain spessua ja luksusta haluaa, niin sitä varten minulla on ihan omat varastot ja ne on päällä ihania. Mutta arkeen suosittelen kyllä tutustumaan M&S:n tuotteisiin. Valikoima Suomessa vähän rajallinen, mutta jos Briteissä käytte joskus, niin siellä on tosi an täyytyy ehdottomast kokeilla

Kiitos mielenkiintoisesta vastauksestasi. Minullekkin sukkahousut on oleellinen osa pukeutumista ja olen käyttänyt sukkahousuja,kohtuullisen ohuita mustia ja ihonvärisiä 15- 20 denierisiä kesät talvet. Oli kuitenkin yllättävää lukea, että noin ohuet sukkikset kestävät työarkea. Noita Mark&Spencerin sukkahousuja täytyy ehdottomasti kokeilla. Kesällä hameen kanssa olis kiva kokeilla nimenomaan ihonvärisinä. Kumpiko on parempi valinta 5 vai 7 denieriä? Entä tuo väri ihonvärisenä, Sun Tan( onko liian tumma?) vai Natural Tan?

Vierailija
110/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos mielenkiintoisesta vastauksestasi. Minullekkin sukkahousut on oleellinen osa pukeutumista ja olen käyttänyt sukkahousuja,kohtuullisen ohuita mustia ja ihonvärisiä 15- 20 denierisiä kesät talvet. Oli kuitenkin yllättävää lukea, että noin ohuet sukkikset kestävät työarkea. Noita Mark&Spencerin sukkahousuja täytyy ehdottomasti kokeilla. Kesällä hameen kanssa olis kiva kokeilla nimenomaan ihonvärisinä. Kumpiko on parempi valinta 5 vai 7 denieriä? Entä tuo väri ihonvärisenä, Sun Tan( onko liian tumma?) vai Natural Tan?

Luulen, että kestämiseen vaikuttaa sekin, miten paljon sukkiksiin kohdistuu hankausta. Itse seison pöydän ääressä toimistolla ollessani, joten sukkikset ei hankaudu työtuolin vähän karheaa pintaa vasten ja olen pukemisessa tarkka jotta en kynsillä nirhaise mitään, pitää oikeasti rullata ihan kärkeen asti ja sitten nostaa tasaisesti, ei saa repiä. Ainakin ne Autographit joita itse käytän, on ladder resistant, joten jos tulee joku nirhauma, niin se ei yleensä lähde siitä sen suuremmin laajenemaan, joten senkin puolesta on töissä ainakin itselläni ihan vapautunut olo, en pelkää silmänpakoja.

Arkikäyttöön suosittelisin kyllä tuota 7 den. 5 den on jo sen verran ohut, että itseäni vähän jännittäisi käyttää töissä, kun kuitenkin jonkin verran joutuu liikkumaan. Tykkään kyllä käyttää 5 den juhlissa tai ihonvärisenä menee kyllä muutenkin, koska ovat tosiaan niin ohuet että oikeastaan ei edes huomaa, että käyttää sukkiksia. Ihonväristen kanssa riskit on vähän pienemmät kuin mustien. :)

Itselleni sun tan on liian tumma myös kesällä, koska en juurikaan rusketu.

Marks&Spencerin sukkikset on mun mielestä todella hyviä perussukkiksia. Ei jää pussimaisesti lököttämään kuten ne halvimmat tapaukset, kestävät useamman käyttökerran, ainakin minulla myös ne 7 den kestää hyvin käsinpesun ja useamman käyttökerran. Myös paksuissa sukkiksissa sieltä löytyy tosi hyvä valikoima, eli voin kyllä todella suositella.

Aiheeseen liittyen sieltä löytyy myös sukkanauhoille sopivia sukkia muutamassa eri paksuudessa. :)

Vierailija
111/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että kestämiseen vaikuttaa sekin, miten paljon sukkiksiin kohdistuu hankausta. Itse seison pöydän ääressä toimistolla ollessani, joten sukkikset ei hankaudu työtuolin vähän karheaa pintaa vasten ja olen pukemisessa tarkka jotta en kynsillä nirhaise mitään, pitää oikeasti rullata ihan kärkeen asti ja sitten nostaa tasaisesti, ei saa repiä. Ainakin ne Autographit joita itse käytän, on ladder resistant, joten jos tulee joku nirhauma, niin se ei yleensä lähde siitä sen suuremmin laajenemaan, joten senkin puolesta on töissä ainakin itselläni ihan vapautunut olo, en pelkää silmänpakoja.

Arkikäyttöön suosittelisin kyllä tuota 7 den. 5 den on jo sen verran ohut, että itseäni vähän jännittäisi käyttää töissä, kun kuitenkin jonkin verran joutuu liikkumaan. Tykkään kyllä käyttää 5 den juhlissa tai ihonvärisenä menee kyllä muutenkin, koska ovat tosiaan niin ohuet että oikeastaan ei edes huomaa, että käyttää sukkiksia. Ihonväristen kanssa riskit on vähän pienemmät kuin mustien. :)

Marks&Spencerin sukkikset on mun mielestä todella hyviä perussukkiksia. Ei jää pussimaisesti lököttämään kuten ne halvimmat tapaukset, kestävät useamman käyttökerran, ainakin minulla myös ne 7 den kestää hyvin käsinpesun ja useamman käyttökerran. Myös paksuissa sukkiksissa sieltä löytyy tosi hyvä valikoima, eli voin kyllä todella suositella.

Aiheeseen liittyen sieltä löytyy myös sukkanauhoille sopivia sukkia muutamassa eri paksuudessa. :)

Tarkennuksena vielä, että että kun joskus käytän 5 den sukkiksia töissä, niin ne on varattu hyvin spesifeille päiville, eli sellaisille jolloin tiedän, etten esimerkiksi joudu kauheasti juoksentelemaan kokouksesta toiseen vaan voin keskittyä hommiin omalla työpisteellä. Ihan tavallisena työarkipäivänä en niitä käyttäisi, koska aina vähän jännittäisi että mitä tapahtuu, hiertääkö kengät, nirhaudunko johonkin neukkarin tuoliin jne.

Nyt etätyöaikana tosin noitakaan ongelmia ei ole... Mutta ei myöskään sukkisten iloja. :)

Vierailija
112/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nopeasta vastauksestasi. Noita Mark&Spensereitä täytyy kokeilla ja nimenomaan noita 7 den vahvuuksilla. Tuosta väristä olen samaa mieltä kanssasi,sun tan taitaa mennä liian tummaksi minullekkin. Ajattelin vain kysyä mielipidettäsi.

Vierailija
113/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa aihe vähän katoamaan....

Vierailija
114/157 |
13.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ennen koronarajoituksia oltiin vaimon kanssa viimeistä kertaa yhdessä ulkona ja vielä hotellihuone varattuna. Käytiin ensin elokuvissa jossa huomasin mekon läpi että vaimo on laittanut sukkanauhaliivit ja sukat. (Edellisestä kerrasta kun vaimo on käyttänyt sukkanauhaliivejä tms oli jo vuosia.) Se oli todella kiihoittavaa! En voinut olla näpläämättä niitä mekon päältä leffassa. Siitä parille drinkille ja suoraan hotellihuoneeseen missä vaimo näyttävästi kuoriutui mekostaan ja paljasti mitä alta löytyi.

Seksin harrastaminen niin että ne jää päälle on jotenkin todella kuumaa. Lapsiperhe arjessa ei ole edes tilaisuutta uusinnalle.

Vierailija
115/157 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri ennen koronarajoituksia oltiin vaimon kanssa viimeistä kertaa yhdessä ulkona ja vielä hotellihuone varattuna. Käytiin ensin elokuvissa jossa huomasin mekon läpi että vaimo on laittanut sukkanauhaliivit ja sukat. (Edellisestä kerrasta kun vaimo on käyttänyt sukkanauhaliivejä tms oli jo vuosia.) Se oli todella kiihoittavaa! En voinut olla näpläämättä niitä mekon päältä leffassa. Siitä parille drinkille ja suoraan hotellihuoneeseen missä vaimo näyttävästi kuoriutui mekostaan ja paljasti mitä alta löytyi.

Seksin harrastaminen niin että ne jää päälle on jotenkin todella kuumaa. Lapsiperhe arjessa ei ole edes tilaisuutta uusinnalle.

Minulla oli joskus hyvin vastaavanlainen kokemus. Tuohon kokemukseen kun lisäsi sirot korkokengät...huh. Mielikuva jää vuosiksi.

Vierailija
116/157 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vapaapäivän valinta on punainen, pitsinen longline bra ja samaa sarjaa oleva sukkanauhavyö kuudella soljella. Mekko ja korkkarit lisäksi, pikkarit jätän kotiin. Ajattelin ihan vain käydä hakemassa varaukset kirjastosta ja ruokakaupassa, mutta sekin tuntuu juhlalta kun on vähän spessumpaa päällä, tai alla...

Illalla nautiskelen sitten itsekseni kun mies on poissa. Lasi viiniä ja virittelen itseäni tunnelmaan oikein pitkän kaavan kautta. :)

Harmihan se on, ettei oma mies niin ymmärrä näiden hienouksien päälle, mutta kauniisiin ja seksikkäisiin alusasuihin pukeutuminen on kyllä itsekseenkin sen arvoista. On ihanaa tuntea itsensä tosi naiselliseksi ja superseksikkääksi, kivaa vaihtelua arkeen.

Mukavaa päivää kaikille! 😘

t. 97

Vierailija
117/157 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hienoa että tunnet noin. Ei mikään ole kiihottavampaa, kuin tuollainen pukeutuminen ja itsevarmuus. Tuollaisesta unelmoin... kunpa näkisin!

Vierailija
118/157 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vapaapäivän valinta on punainen, pitsinen longline bra ja samaa sarjaa oleva sukkanauhavyö kuudella soljella. Mekko ja korkkarit lisäksi, pikkarit jätän kotiin. Ajattelin ihan vain käydä hakemassa varaukset kirjastosta ja ruokakaupassa, mutta sekin tuntuu juhlalta kun on vähän spessumpaa päällä, tai alla...

Illalla nautiskelen sitten itsekseni kun mies on poissa. Lasi viiniä ja virittelen itseäni tunnelmaan oikein pitkän kaavan kautta. :)

Harmihan se on, ettei oma mies niin ymmärrä näiden hienouksien päälle, mutta kauniisiin ja seksikkäisiin alusasuihin pukeutuminen on kyllä itsekseenkin sen arvoista. On ihanaa tuntea itsensä tosi naiselliseksi ja superseksikkääksi, kivaa vaihtelua arkeen.

t. 97

Missä päin vaikutat? Voi tulla tungosta kirjastoon jos tämän paljastat...

En todellakaan ymmärrä miestäsi. Meneekö teillä muuten hyvin?

Vierailija
119/157 |
14.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 97

Töölön kirjastossa kävin... 😉

Meillä menee hyvin. Mies vain on seksin suhteen paljon seikkailunhaluttomampi kuin minä, joten toteutan sitten itseäni yksikseni ja joskus harvoin miehen luvalla jonkun muun kanssa.

t. 97

Vierailija
120/157 |
15.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. 97

Töölön kirjastossa kävin... 😉

Meillä menee hyvin. Mies vain on seksin suhteen paljon seikkailunhaluttomampi kuin minä, joten toteutan sitten itseäni yksikseni ja joskus harvoin miehen luvalla jonkun muun kanssa.

t. 97

Keskittyykö tuo alusvaateinnostuksesi aina sukkanauhoihin vai onko siinä muutakin jujua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi