Vierailija

Enhän edes tuntenut kyseistä ihmistä lainkaan, mutta erään toisen jutun yhteydessä hän putkahti sivustolleni, ja en jäänyt kaipaamaan, enhän edes ole koskaan livessä tavannut, eikä ole mitään intressiä edes tavata.
En muutenkaan kaipaa mitään ylpeyden perikuvia joukkooni, enkä sellaisia ihmisiä, joiden esi-isänsä ovat jo olleet tietynlaisia huijareita elämässään,YÄKS etovaa toimintaa.

• ylös 2
  • alas 21

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jaa. Minä poistin itseni kokonaan facebookista ja siitä oli yksi tyyppi ottanut kuulemma nokkiinsa, kun oli luullut, että poistin hänet. Eipä kaduta, että häivyin moiselta aikuisten hiekkalaatikolta. Harrastussivut on onneksi julkiset, joten näen ne muutenkin, ja jos muuttavat, sitten muuttavat. Ei mahda mitään, tyydyn kerholehteen. 

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Putkahti? En itse käytä facebookia, mutta ikävää, jos siinä ei pysty estämään ihmisten tuloa omille sivuille, toivottavasti siihen tulee joku järjestelmä, jolla voi kontrollida, kuka omille sivuille pääsee. Jonkinlainen hyväksymismeknismi, että voi itse valita, kenet päästää "iholle". Jos siinä taas jo sellainen on ja hyväksyit tyypin ja nyt dissaat, niin sitten väitän, että olet kettu ja pihlajanmarjat ovat mielestäsi happamia.

Vierailija

AP. kysyy täältä joltakin facebookin käyttöominaisuuksista paremmin tietävältä tietokonenörtiltä, että miten hitokseen saan poistettua mulle viestipyyntönsä lähettäneestä Grace Luciasta tuolta mun viestilokerikostani? Ei se vaan sieltä lähde, vaikka kuinkan yritän deletoida, enkä ole ottanut yhteyttä millään muotoa tommoseen tyyppiin, joka vaikuttaa aivan keksityltä, ei edes profiilikuvaa tosta Luciasta!!!

Neuvokaas nyt viisaammat facen käyttäjät!

Vierailija

Tuleeko niitä vinkkejä, miten ton  G.Lucian saa poistettua viestipyyntöosiostani?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enhän edes tuntenut kyseistä ihmistä lainkaan, mutta erään toisen jutun yhteydessä hän putkahti sivustolleni, ja en jäänyt kaipaamaan, enhän edes ole koskaan livessä tavannut, eikä ole mitään intressiä edes tavata.
En muutenkaan kaipaa mitään ylpeyden perikuvia joukkooni, enkä sellaisia ihmisiä, joiden esi-isänsä ovat jo olleet tietynlaisia huijareita elämässään,YÄKS etovaa toimintaa.

Kiitos tästä tärkestä tiedosta.

Vierailija

Aloittajana jatkan vieläpä aiheesta facebookin kaverit; siis ihmettelen vaan, että jotkut tulevat pyynnöstä kaveriksi, jos kerta eivät kuitenkaan kestä olla sitten joidenkin kaverilistalla, sillä eihän se edellytä yhtään mitään. En minäkään viitsi poistua joidenkin kavereista, etenkin kun olen itse pyytänyt tai  jonkun pyynnöstään olen hyväksynyt  kaverikseni.  Jos joku ei halua tulla kaveriksi, niin miksi pitää kuitenkin tulla, jos ei sitten halua olla kuitenkaan paria kuukautta pitempään, vaan lähtee pois syytä ilmoittamatta?  Eikö voisi käyttää sitä harkintaa jo siinä vaiheessa, kun liittyy kaveriksi, eikä suinpäin tupata, jos ei kuitenkaan aio olla jonkun kaverina pitempään kuin pari viikkoa?

Onko uteliaisuus niin kova juttu, että pitää päästä näkemään kaverinsa kaverien jutut yms.? Se mulla nyt ainakin tulee ekana mieleeni, kun tuollaisia pyryharakoita pyrähtää sivustollani.

Painukoot vaan pois, en jää kaipaamaan. Tuokin oli vallan kummallinen tapaus, täydellisestä tuntemattomuudestaan pyrähti sivustollani.  

V...ttaa, kun tuli eräälle tyypille kerrottua enemmän kuin tarvis asioistani. Vähempikin olisi riittänyt, kun itse hän ei kuitenkaan kertonut omasta elämästään mitään, mitä kysyin, noh, ehkä ei ollut mitään oleellista kerrottavaakaan, ei sen puoleen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.