Vierailija

Kysy minulta mitä vain, olen alkoholisti.

• ylös 3
  • alas 1

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Mikä olisi sellainen asia, joka saisi sinut lopettamaan?

Tänään törmäsin mieheen, joka oli ollut alkoholisti, ja vaimonsa oli kuollut alkoholin seurauksena muutama kuukausi aiemmin. Sen jälkeen mies oli raitistunut, antabusta käytti. Ei halunnut samanlaista kohtaloa kuin vaimonsa. Mies oli oikein tyytyväinen tilanteeseensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä olisi sellainen asia, joka saisi sinut lopettamaan?

Tänään törmäsin mieheen, joka oli ollut alkoholisti, ja vaimonsa oli kuollut alkoholin seurauksena muutama kuukausi aiemmin. Sen jälkeen mies oli raitistunut, antabusta käytti. Ei halunnut samanlaista kohtaloa kuin vaimonsa. Mies oli oikein tyytyväinen tilanteeseensa.

Haluaisin lopettaa, tämä elämä on kauheaa. Mutta en tiedä miten

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä yleensä juot ja kuinka paljon päivässä? Monelta alotat juomisen?

Juon päivittäin 12-20 kaljaa. Aloitan aina illalla. Aamulla otan monesti pari.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai olet lapseton? Tai lapset jo muuttaneet omilleen?

Lapseton olen. Asun yksinäni ja olen 20-vuotias mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30-40

Ai nolla päivää?

Kyllä

Meinasin sanoa ettei tuo ole edes paha kun itsellä luku 3 -4, mutta onhan se aika paha normaalin ihmisen näkökulmasta.

n38

Se on kauheaa elämää, tiedän, koska olen siellä suossa ollut ja sieltä ylös selvinnyt. Ja kamalammaksi se vaan muuttuu, jos samalla linjalla jatkat, mutta muista, että sulla on myös vaihtoehto. Yksin ei tarvitse pyristellä, katso kotipaikkakuntasi AA-ryhmien kokoontumiset ja mene rohkeasti ja ennakkoluulottomasti mukaan. Sieltä löydät ihmisiä, eri ikäisiä ja eri elämäntilanteissa ja yhteiskunnallisissa asemissa, joihin kaikkiin koet kuitenkin samaistuvasi, sillä teitä yhdistää se yksi asia - halu elää ilman alkoholia. Jokainen siellä on joskus ollut täysin samassa tilanteessa kuin sinä nyt ja selvinnyt siitä, ja jokaisella on hyvin muistissa ne fiilikset, pelot ja ahdistukset, joita juuri nyt käyt läpi, eikä siellä kukaan kysele, tuomitse tai arvioi sinua mitenkään. Pakko ei ole puhua, ellei halua. Kuuntele vaikka vain. 

Toivotan sulle paljon tsemppiä ja anna tämän mun ehdotuksen itää, vaikka sen juuri tällä hetkellä tyrmäisitkin idioottimaisena. Niin määkin tein, aluksi, mutta tänään olen tässä. Vapaana siitä viinan hallitsemasta elämästä, vapaana peloista ja mustasta tyhjyydestä. Kaikkea hyvää sulle, sulla voi olla vielä hyvä elämä edessäsi!

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä koulutus sinulla on?

Yhdistelmäajoneuvon kuljettaja ja maanrakennuspuolella olen kuljettanut pääasiassa sora kuljetuksia. Kasetti-tyyppisillä ajoneuvoilla.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.