Olen alkoholisti - kysyttävää?
Kommentit (48)
Lääkkeitä viinan tilalle? No ei.
Kaveri voi hyvin armeijassa. Voi siis hyvin jos on koko ajan ohjelmoitua tekemistä ja selvät sävelet.
Kokeilepa niitä luonnonmenetelmiä, juokse juokse, juokse.
Intissä varmaan liikuit paljon, ja liikunta on paras masennuslääke.
En pidä tuosta sairauslänlytyksestä. Alkoholismi on seuraus siitä, että alkaa juoda liikaa. Ahdistus on sairaus, ja masennus. Niihin saa apua kun etsii itselleen fiksun lääkärin. Kemiallisesta hoidosta ei ole mitään iloa, yksi riippuvuus vaan vaihtuu toiseen.
Tärkein askel on se, että lopetat juomisesi hyväksymisen ja nouset sieltä lätäköstä. NYT.
Kauanko olet juonut noin paljon? Onko aikomustakaan lopettaa?
Koita lopettaa ajoissa, se on koko ajan vaikeampaa :(
Hei,
missä päin asustelet? Mä olen itse 27-vuotias nuori nainen ja ollut nyt kuivilla kohta vuoden. Itsellä myös vakava masennustausta oli ryyppäämisen taustalla.
Mä mielelläni auttaisin sua ja voisin viedä vaikka kokoukseen jos haluat apua?
Kaikkea hyvää sulle! Oot ajatuksissa :)
Vierailija kirjoitti:
Ootko ollu koskaan juoppoputkassa?
Olen ollut putkassa muutaman kerran baarissa syntyneen kärhämän vuoksi.
Mikä elämässä on niin pielessä, että noin nuorena olet päätynyt tohon tilaan? Mieti mitä oikeasti haluat. Älä sano, että "kun ei kukaan nainen huoli". Lähde vaikka ulkomaille kiertelemään ilman rahaa. Tai ota nyt jonkun verran mukaan, että selviät alkuun. Motellit, minne nyt muut ulkomaalaiset reppureissaaja nyt menevätkään. Se on parasta itsensä etsimistä mitä voi olla ja moni ulkonaalainen nainen saattaa pitää sinusta, koska olet eksoottinen siellä. Älä jää tänne jos täällä ei ole mitään. Selvitä vaikka pääsi ensin. Suunnittele mistä aloitat ja minne menet ja kun sinne menet, unohdat kaiken turhan. Hankit vaikka töitä jostain. Jotain taskurahaa, kysy muilta ulkomaalaisilta tai mene kirkon ulkomaanapuun. Kotona lahoomalla et saa mitään aikaiseksi. Säästä rahaa ja ota halpa lento ihan vaan jonnekin.
Toki löytyy myös hyväntekeväisyys hommia ulkomailta ja sun ikäisille töitö esim. Australiasta. Ei tarvii miettiä sitö toimeentuloa sitten. Tietysti ensin, selvitä pää.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
missä päin asustelet? Mä olen itse 27-vuotias nuori nainen ja ollut nyt kuivilla kohta vuoden. Itsellä myös vakava masennustausta oli ryyppäämisen taustalla.
Mä mielelläni auttaisin sua ja voisin viedä vaikka kokoukseen jos haluat apua?
Kaikkea hyvää sulle! Oot ajatuksissa :)
Kiitos todella paljon, oli mukava kuulla että olet parantunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä elämässä on niin pielessä, että noin nuorena olet päätynyt tohon tilaan? Mieti mitä oikeasti haluat. Älä sano, että "kun ei kukaan nainen huoli". Lähde vaikka ulkomaille kiertelemään ilman rahaa. Tai ota nyt jonkun verran mukaan, että selviät alkuun. Motellit, minne nyt muut ulkomaalaiset reppureissaaja nyt menevätkään. Se on parasta itsensä etsimistä mitä voi olla ja moni ulkonaalainen nainen saattaa pitää sinusta, koska olet eksoottinen siellä. Älä jää tänne jos täällä ei ole mitään. Selvitä vaikka pääsi ensin. Suunnittele mistä aloitat ja minne menet ja kun sinne menet, unohdat kaiken turhan. Hankit vaikka töitä jostain. Jotain taskurahaa, kysy muilta ulkomaalaisilta tai mene kirkon ulkomaanapuun. Kotona lahoomalla et saa mitään aikaiseksi. Säästä rahaa ja ota halpa lento ihan vaan jonnekin.
Toki löytyy myös hyväntekeväisyys hommia ulkomailta ja sun ikäisille töitö esim. Australiasta. Ei tarvii miettiä sitö toimeentuloa sitten. Tietysti ensin, selvitä pää.
No ei tässä ole kysymyskään mistään "kun ei kukaan nainen huoli" - on mulla ihmissuhteita ollut.
Kiitos viestistäsi. Kyllä minulla on ystäviä, mutta eivät he tiedä tästä ongelmastani tai saati siitä että olen masentunut tai alkoholisti. Jos tulisin jotain kadulla vastaan, niin ei hän minua voisi arvata alkoholistiksi. Olen ihan normaalin näköinen nuorimies. Olen vain itseni kanssa pahasssa tilanteessa.