Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuli tuossa mieleeni kuvia varhaisesta nuoruudestani ja paapa-vainaan kalsareista. Ne olivat selliaset valkoiset, pitkät kalsarit, jotka olivat hyvin väljät jä roikkuivat melko lailla persuuksista. Minkälaisiin kalsareihin nykynainen haluaa miehen pukeutuvan vai onko sillä väliä ollenkaan. Ei sunkaan noihin paapamallisiin.

• ylös 1
  • alas 2

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Ei ole väliä millaisiin pukeutuu.

Harvemmin saisi  kyllä käyttää niitä kalsareita, joissa on koko pepun näkyville jättävä aukko.

Vierailija

Mun mielestä ei miesten kalsareilla ole sillai väliä kuin tytöillä. Mehän tiedetään, et miehet on hulluina esim. seksikkäisiin silkkialusasuihin, joten miksi emme sit käyttäis niitä. Miesten kohdalla pääasia on, et alusvaatteet ovat puhtaita eikä ole ns. ruskeita raitoja pepun kohdalla jne.

• ylös 2
  • alas 14
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miesten alusvaatteilla on paljonkin väliä, ei riitä missään nimessä että ovat puhtaat. Vartalonmyötäiset, tummat bokserit ovat parhaat. Ei pitkälahkeisia, ei roikkuvia, ei haaleita värejä. Ei mitään liian tyrkkyjä, esim. stringit olisivat hirveät miehellä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesten alusvaatteilla on paljonkin väliä, ei riitä missään nimessä että ovat puhtaat. Vartalonmyötäiset, tummat bokserit ovat parhaat. Ei pitkälahkeisia, ei roikkuvia, ei haaleita värejä. Ei mitään liian tyrkkyjä, esim. stringit olisivat hirveät miehellä.

Joo, olis aivan hirveetä, jos toi minunkin mussukka pukeutuisi stringeihin. Voi kauheeta, en pysty oikein kunnolla sellaista edes kuvittelemaan. Stringit menisivät peppuvakoon ja levittäisit peppukarvat kuin jakaukselle, jotka loistaisivat tupsuina narun molemmin puolin.

Sitten se etupuoli. Eihän sellainen pieni lappu siinä etupuolella voi millään pitää niitä palleroisia siellä sisällä vaan ilman muuta mussukkani liikehtiessä jompi kumpi palleroinen pullahtaisi esiin ja alkaisi roikkua. Siis apua! Aivan kauheeta.

Niin ja sitten on vielä se itse penis. Mussukallani se ei ole ison iso, mut kyllä sekin olisi taiten aseteltava ylöspäin, jotta pysyisi peitossa. Niin ja mitä sitten, kun näkee jotakin kiihottavaa, hetihän se sieltä kankeaa itsensä ulos. Ei hyvä sistkot, ei stringejä ainakan mun mussukalleni, joka on veilä hieman vatsakaskin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun ne stringit on mukavat käyttää, itse niitä käytän aivan mukavuuden vuoksi tai sitten ei mitään, bokserit on yhtä järkyttäviä kuin pitkät kalsaritkin, tämä mun kokemaa.

Stringeissä sukukalleudetkin viihtyy paremmin kuin missään muissa alkkareissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joo, olis aivan hirveetä, jos toi minunkin mussukka pukeutuisi stringeihin. Voi kauheeta, en pysty oikein kunnolla sellaista edes kuvittelemaan. Stringit menisivät peppuvakoon ja levittäisit peppukarvat kuin jakaukselle, jotka loistaisivat tupsuina narun molemmin puolin.

Sitten se etupuoli. Eihän sellainen pieni lappu siinä etupuolella voi millään pitää niitä palleroisia siellä sisällä vaan ilman muuta mussukkani liikehtiessä jompi kumpi palleroinen pullahtaisi esiin ja alkaisi roikkua. Siis apua! Aivan kauheeta.

Niin ja sitten on vielä se itse penis. Mussukallani se ei ole ison iso, mut kyllä sekin olisi taiten aseteltava ylöspäin, jotta pysyisi peitossa. Niin ja mitä sitten, kun näkee jotakin kiihottavaa, hetihän se sieltä kankeaa itsensä ulos. Ei hyvä sistkot, ei stringejä ainakan mun mussukalleni, joka on veilä hieman vatsakaskin.

Nyt mamma päästelee kyllä höpöhöpöä, kokemuksestani jo kerroin edellä.

En tiedä mikä apina sulla on mutta ei itsellä ainakaan perskarvat loista.

Se pieni lappu on joustavaa kangasta joka mukautuu palleroisten mukaan, eli ei sieltä mitään esiin tunge.

Peniksen saa laitettua joko ylöspäin tai sivullepäin kumpiko tapa kenellekin tuntuu mukavemmalle, stringejäkin erilaisia miesten malleja, stringit pitää ostaa jostain muualta kuin seksikaupoista.

Ei hyvät mammat miksi mies ei saa käyttää mukavia alusvaatteita, itseä harmittaa jopa suututtaa kankaat joista miehille tehdään alusvaatteita jopa stringejä, miksi meille ei tehdä samoista kankaista alusasuja kuin naisille?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvät mammat miksi mies ei saa käyttää mukavia alusvaatteita, itseä harmittaa jopa suututtaa kankaat joista miehille tehdään alusvaatteita jopa stringejä, miksi meille ei tehdä samoista kankaista alusasuja kuin naisille?

Itse en käytä stringejä, mutta on totta, että suurin osa miesten alusvaatteista ovat kuin säkkikankaasta tehtyjä.  Kangas on jäykkää, paksua, hiostavaa ja saumat ovat paksuja. Saumojen neulos hankaa munia jne.

Sitten on se toinen äärilaita, jolloin kalsarit ovat ohutta, velttoa tekokuitua, joka ei hengitä ollenkaan vaan mu at ovat aina vaahdossa niissä. Tässä olisi kyllä kehityksen paikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse en käytä stringejä, mutta on totta, että suurin osa miesten alusvaatteista ovat kuin säkkikankaasta tehtyjä.  Kangas on jäykkää, paksua, hiostavaa ja saumat ovat paksuja. Saumojen neulos hankaa munia jne.

Sitten on se toinen äärilaita, jolloin kalsarit ovat ohutta, velttoa tekokuitua, joka ei hengitä ollenkaan vaan mu at ovat aina vaahdossa niissä. Tässä olisi kyllä kehityksen paikka.

Juuri tuosta syystä en muita käytä kuin stringejä, kelistä riippuen tietenkin, ei ne talvipakkasille sovellu jos pihahommissa on mutta muuten keväästä syksyyn ja sisähommissa erittäin mukavat.

Stringien hyvä puoli ettei palluruiset hikoile eivätkä hankaa mihinkään, palluruisen on kuin "herran kukkarossa" siellä joustavassa kangaspussukassa, olettaen että kangas on hyvää ja sopivasti joustavaa.

Itse en enää mikään nuori ole silti kehtaan strigejä käyttää.

6

Vierailija

En voisi katsella tota meidän ukkoo nauramatta, jos sillä olis stringit. Sillä on iso kaljama, lyhyet  jalat ja pitkä selkä. Kuolisin nauruun. No, tiedä vaikka vielä ihan kurillani ostaisin sellaiset sille joululahjaksi. Voi hyvää päivää!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En voisi katsella tota meidän ukkoo nauramatta, jos sillä olis stringit. Sillä on iso kaljama, lyhyet  jalat ja pitkä selkä. Kuolisin nauruun. No, tiedä vaikka vielä ihan kurillani ostaisin sellaiset sille joululahjaksi. Voi hyvää päivää!

Osta vapuksi jo sille stringit.

Totta läskille ne ei sovi oli mies tai nainen, http://www.internationaljock.com/v3/prld.xlg?partno=52843&width=386&view... itse olen kuvaa vastaavassa kunnossa.

6

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin mutta kun ne stringit on mukavat käyttää, itse niitä käytän aivan mukavuuden vuoksi tai sitten ei mitään, bokserit on yhtä järkyttäviä kuin pitkät kalsaritkin, tämä mun kokemaa.

Stringeissä sukukalleudetkin viihtyy paremmin kuin missään muissa alkkareissa.

Kysymys oli, millaisista alusvaatteista naiset pitävät miehellä. Kysymys ei ollut, mitkä sinun mielestäsi ovat sinulle mukavimmat käyttää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En voi katsella nauramatta edes niitä huippukuntoisia miesmalleja stringeissä. Onneksi en enää ole sinkku. Aina se vähän pelotti, että mitä jos sieltä sittenkin sellaiset paljastuu, miten siitä pääsee sujuvasti pakoon.

Vierailija

No, tykkäävätkö naiset sitten niistä seksialusasuista miehillä. Esimerkiksi sellainen, jossa on kalua varten oma "kärsä". En taitais kehdata kyllä sellaisiakaan vetää jalkaan. Pelkään, että yhen illan hoidot alkaisivat hekottamaan eikä naimisesta tulisi mitään, jos sellaiset näkisivät ylläni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, tykkäävätkö naiset sitten niistä seksialusasuista miehillä. Esimerkiksi sellainen, jossa on kalua varten oma "kärsä". En taitais kehdata kyllä sellaisiakaan vetää jalkaan. Pelkään, että yhen illan hoidot alkaisivat hekottamaan eikä naimisesta tulisi mitään, jos sellaiset näkisivät ylläni.

Kannattaa lukea kommentit ennen kuin itse kirjoittaa, täällä on jo kerrottu suosituksia mistä naiset pitävät. Ei myöskään kannata tehdä tuollaisia hankintoja, ennen kuin selvittää itselleen mitä eroa on seksikkäillä vaatteilla ja pilailuasusteilla.

Vierailija

Pitkät kalsarit suojaavat miehiä kivuliaalta eturauhastulehdukselta kylmänä vuodenaikana. Se on hirveä tauti ja uusiutuu herkästi, kun sen kerran on saanut. Siksi ei pidä väheksyä pitkiä kalsreita, saatikka nauraa niiden kantajille.

Vierailija

Niin täällä pohjolassa on syytä pukeutua sään mukaan eikä pissisten ja yksinhuoltajamammojen oikkujen mukaan. Perk**e, minähän en muniani palelluta, vaikka naiset natkuttaisivat mitä.

pienikaluinen

Kun kalukin on silleen sopivan kokoinen ,eli 'about' 7 cm lepotilassa,niin mikäpä ihan tavallisia n .hipsteretä tai n.'Sloggeja' estäis käyttämästä. Mulla ainakin on sellaiset.(mahtuu hyvin vaikka millaisten farkkujen alle) 'M Secret' (puuvillaa) on kans hyvä merkki.Stringejä en kyllä  suosittelis, ainakaan tavalliseen arkikäyttöön siis, kenellekään, ( huom.:siis naisillekaan).Ne kun voi tutkimusten mukaan olla syynä esim. peräpukamien kehittymisen alkamiseen.

Vierailija

On se jotenkin homoa, jos mies pukeutuu silkkipöksyihin. Hyi-olokoon. Olen kyllä jo varhaismummuiässä, joten nuoremmilla naisilla lienee erilaisia mielipiteitä.

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei miesten kalsareilla ole sillai väliä kuin tytöillä. Mehän tiedetään, et miehet on hulluina esim. seksikkäisiin silkkialusasuihin, joten miksi emme sit käyttäis niitä. Miesten kohdalla pääasia on, et alusvaatteet ovat puhtaita eikä ole ns. ruskeita raitoja pepun kohdalla jne.

Siksi koska me myös haluamme elää mukavasti mammaliiveissämme ja grannypantseissämme. 

Sivut