Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vetää riisiä & kanaa 3 lautasellista silmät lähes vedessä onnesta " voi luoja kun on.. mmm. hyvää... ooh..".
menee 10 min ja syö puoli pakettia marianne -keksejä, joita dippaa keittimessä seisovaan kylmään kahviin " ymm.. oi että.. ymm... aaah!"
osittain tämä naurattaa ja osittain pelottaa :D meno alkaa noin kolme päivää ennen kuin alkaa vuotaa ja loppuu sitten siihen.

sanoo että monilla naisilla on noin, mutta onko totta?

• ylös 119
  • alas 6

Sivut

Kommentit (79)

Vierailija

On se. Ihan tutkitustikin naisilla voi lisääntyä päivittäinen kalorinkulutus 500 kcal ja luonnollisesti se aiheuttaa nälkää. 

• ylös 100
  • alas 8
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

On. Maha tuntuu vaan pohjattomalta ja ruoka maistuu tavallista paremmalta, etenkin joku makea ja rasvainen maistuu oudosti paljon makeammalta mitä yleensä. 

• ylös 89
  • alas 2
Vierailija

On, itselläkin ennen menkkoja on hirveitä himoja ja tuntuu, että voisi kerralla tyhjätä jääkaapin.. :D että ihan normaalia on, vaikka toisinaan se voi näyttää ja kuulostaa hullulta :D

• ylös 58
  • alas 2
Vierailija

Ihan normaalia. Ehkä sun vaimo on vaan ilmaisevampaa sorttia. Itse syön kanssa enemmän ennen kuukautisia, varsinkin suklaata, mutta en päästele noita " voi luoja kun on.. mmm. hyvää... ooh..". Ja olen ihan normaalipainoinen enkä mikään tankki eli en vetele ähkyjä pitkin kuuta.

• ylös 75
  • alas 0
Vierailija

Kuulostaa kammottavalta ja helvetin ärsyttävältä. Hyvin kuvailit kyllä ja sieluni silmillä näen jonkun naisen kyyneleet silmissä mättävän ruokaa ja vinkuvan. Todella oksettavaa ja epänormaalia. Ei normi-ihminen oke noin hormoniensa vietävänä.
T. N40

• ylös 27
  • alas 130
Vierailija

Ton syömishimon pystyy myös halutessaan estämään. Toki naiset eivät edes halua päästä siitä eroon. Menkat on niin ihana tekosyy saada mässäillä.

• ylös 19
  • alas 74
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kammottavalta ja helvetin ärsyttävältä. Hyvin kuvailit kyllä ja sieluni silmillä näen jonkun naisen kyyneleet silmissä mättävän ruokaa ja vinkuvan. Todella oksettavaa ja epänormaalia. Ei normi-ihminen oke noin hormoniensa vietävänä.
T. N40

Voin vaan kuvitella millanen möhmaha siellä arvostelee naisten kuukautisoireita.

• ylös 88
  • alas 14
Vierailija

Mulla ei ole tuollaisia oireita, eikä mitään muitakaan menkkoihin liittyvää. Eikö vaimolla mene vatsa sekaisin? Tuohon voisi auttaa joku ennen oireita alkava kevennetty, puhdas kasvisruokavalio.

• ylös 9
  • alas 49
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ton syömishimon pystyy myös halutessaan estämään. Toki naiset eivät edes halua päästä siitä eroon. Menkat on niin ihana tekosyy saada mässäillä.

Minä en jaksa. Yritän täyttää lautasia vaan entistä enemmän kasviksilla ja juoda enemmän vettä, mutta onhan se aika kurjaa kun maha huutaa ruokaa kunnon aterioista huolimatta. Normaalipainoisena hoikkana on aivan sama mässäileekö tavallista enemmän sen 2-3 päivää ;)

• ylös 55
  • alas 0
Vierailija

Luonto siinä vaan varmistaa, että mahdolliseen alkavaan raskauteen riittää energiaa. Eli on normaalia.

• ylös 53
  • alas 8
Vierailija

Miten sen voi halutessaan estää? 

Itse syön pihvin tai jonkun muun täyttävän jutun ja sitten ei tarvitse kaksin käsin lappaa muuta. Mutta miten muuten se onnistuu?

• ylös 20
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja pieniruokainen, mutta pari päivää ennen kuukautisia tunnen ihan oikeata nälkää ja silloin jos koskaan haluan -mättää-. Vain koska haluan. :) Sitten mennään taas salaatilla loppukuu. :D

• ylös 36
  • alas 3
Vierailija

Mulla tulee tasan kellolleen 7 vuorokautta ennen kuukautisia. Voisin tappaa ruuasta. Jos joku yrittää väliin, saa huutia. Muu kuukausi ei niin väliä, painan 55kg ja ruoka ei juuri säväytä suuntaan tai toiseen. Mutta viikko ennen kuukautisia: älä tule mun ja ruokani väliin!

• ylös 27
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä on väliä, kun ei siitä edes liho, jos pitää sen jossain hallinnassa. Tarpeeseenhan siinä syö. 

• ylös 34
  • alas 3
Vierailija

En oo kyllä omalla kohdalla huomannut. Pitää varmaan kysyä mieheltä, jos se olis ulkopuolisena huomannut :D kuulostaapas jännältä..

Vierailija

Aa, selittäisiköhän tämä sen, miksi yksi tietty jäätelö maistui musta tosi hyvältä tuossa äskettäin menkkojen tienoilla ja nyt ei enää olekaan kummoista.
En tosin syö varmaan normaalia enempää kuukautisten aikaan kun on niin turvonnut olo.

• ylös 19
  • alas 0

Sivut