Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja tarvitaan - peruukki verkkokaupasta.

Vierailija
04.04.2016 |

Nyt tarvittaisiin neuvoja peruukkeihin liittyen.

Mitä tarkoittaa peruukin tiedoissa mm. pyörtyväis-monofilament tai jakaus-monifilament? Voiko pitkähiuksista peruukkia pitää ponnarilla tai hainhampaalla kiinnitettynä? Jos peruukissa ei ole "lacefront-häiveotsaa", näkyykö otsahiuksellisessa peruukissa peruukin raja, jos vaikka tuulee..?

Vastaavatko kuvien peruukkien värit yleensä hyvin todellista peruukkia?

Mitä tarvikkeita on "pakko" olla, shampoo, peruukkisukka, teline?

Kiitos, jos jaksat vastata.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään iPeruukki lupasi 150e korjata peruukkiani,siis uskomatonta.Ois siis pitänyt vielä maksaa koko huijaus firmalle lisää !!!

Vierailija
42/50 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä i peruukki.comista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastannu kuvaa mitenkään.150€ ja tuli kiinasta.Jos oisin tinny mistä tulee en ikinä ois tilannu ja tullit päälle.Kuin karhunkarvaa pala ei mitään tekemistä peruukin kanssa HIRVEE

Vierailija
44/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt iPeruukki on lopettanut vastaamasta s.postiini.

Jää varmasti rahat saamatta,mutta ilmoitin heille että somen kautta tulen heistä varoittamaan ja esim.facen kautta kuvien kera jakoon miltä tilaamani peruukki näyttää ja miltä sen pitäisi näyttää !

300e jää harmittamaan,mutta eniten vielä se ,että tulee täysin huijatuksi.

Vierailija
45/50 |
29.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPeruukki kirjoitti:

Nyt iPeruukki on lopettanut vastaamasta s.postiini.

Jää varmasti rahat saamatta,mutta ilmoitin heille että somen kautta tulen heistä varoittamaan ja esim.facen kautta kuvien kera jakoon miltä tilaamani peruukki näyttää ja miltä sen pitäisi näyttää !

300e jää harmittamaan,mutta eniten vielä se ,että tulee täysin huijatuksi.

Olen myös tapellut kyseisen firman kanssa kun eivät anna palauttaa. Sivuston mallikuvathan eivät ole peruukkeja vaan oikeiden ihmisten omia päitä. Iperuukissa " yrittävät" tehdä samanlaisen useimmiten epäonnistuen. Olen tyhmyydestäni maksanut ja siten viisastunut. Hyvän peruukin saa vain isolla rahalla ja paikalla sovittaen.

Vierailija
46/50 |
04.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilausta sai odottaa kauan,peruukki ei vastannut kuvaa eikä väriä,saatikka jakauksen vaihtoa.

Aivan hirvittävä hökötys ja hintaa 300€.

Nyt sitten alkaa palautus rumba !

EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !

Miksi menit ostamaan 300€ peruukin kun 50 eculla saa ihan yhtä hyvän jollei paremman vaikka erotiikkaliikkeestä. 

Vierailija
47/50 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan peruukkeja  wig IS fashionista Englannista  ovat sellaisia kuin kuvissa .On luotettava paikka .Hyvää palvelua Saa myös luonnonhous peruukkeja sieltä .En ikinä tilaa muualta .Suosittelen 

Vierailija
48/50 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hankkii ensimmäistä peruukkia, niin suosittelen menemään kampaamoon, jolla peruukkipalveluja on.

Ostin itse ensimmäisen peruukin netistä kuvan perusteella ja luoja kun vetäisin sen päähän, niin näytti siltä, että olen vetänyt neljä peruukkia päällekkäin ja näytin vielä mieheltä, joka oli vain vetäissyt naisten perukiin päähänsä.  Hautasin koko idean vuodeksi, koska ajattelin, että jopa pääni on niin epämuodostunut ettei edes peruukit käy.

Kampaajalla sitten sain sovitettavaksi useampia eri malleja ja aloin nähdä ja tajuta miten erilaisia peruukit ovat malleiltaan. Kampaaja hätisteli minut kotiini takaisin noin 10 minuutin jälkeen ja sanoi, että hänellä on idea milaisia kannattaa kokeilla, mutta pitää tilata ne ja sain sitten uuden ajan sovitukseen. Oli osannut todsiaan etsiä minulle sopivimmat mallit ja kolmea eri värisävyä, joista sitten löytyi sopiva ja se istui päähäni hyvin ja sopii minulle niin, että näyttää ihan entiseltä tukaltani, tosin väriä olen alkanut vaihdella. Ensimmäinen peruukki oli omaa väriä, toinen vähän muuta. Myös se peruukkilakki oli niin sopiva, että kun vedin peruukin päähäni, en tuntenut sitä. Kampaaja muotoili peruukin sopimaan päähäni ja naamaani ja se tosiaan sopii hyvin. Peruukin hinta oli muistaakseni 370 euroa (olin saanut siihen sairauden vuoksi maksusitoumuksen lääkäriltä, joten itse ei tarvinnut maksaa mitään)

Itse pidän peruukeista, joissa on useita eri värisävyjä käytetty - omaan silmääni ne näyttävät luonnollisemmilta kuin sellaiset, joissa on koko peruukki tehty samasta kuidusta.

(ja itse käytän kuituhiusperuukkeja, jotenkin tykkään niist,ä ja ne laadukkaammat tuntuvat kuin oikealta hiukselta ja  laadukkaampia voi vähän muotoilla. Omaa nykyistä, uusinta peruukkiani, voi myös letittää ja pitää ponnarilla (ei näy peruukin reunat takana), mutta ei kovin tiukalla. omassani on otsatukka ja jos tuuli sitä nostelee, niin ei näy peruukin reuna (kampaajallani oli siihenkin ratkaisu).

omalla kahden peruukin kokemuksella sanoisin, että tärkeintä on löytää omaan päähän sopiva malli, ja sitten sen jälkeen omaan ihoon sopiva väri, että näyttää luonnolliselta - ellei sitten halua jotain wow-peruukkia, josta näkee, että ei tosiaan ole oma väri (mutta ei välttämättä sitä, että on kyseessä peruukki).  Ja se muotoilu, se on ainakin omalla kokemuksella ehkä toiseksi tärkeintä (sen omaan päähän sopivan mallin lisäksi) ja siinä on kampaajan ammattitaito hyödyksi - kampaaja kun osaa esim. kallon muodoista päätellä miten hius laskeutuu päässä ym. tekijät.

nyt ehkä osaisin itsekin jo valita itselleni sopivan peruukin, mutta käyn toki mieluummin kampaajalla, koska minulle on myönnetty peruukki lääkinnälisen kuntoutuksen apuvälineeksi ja näin ollen käyn muutenkin ostamassa sen kampaajan kautta, joten hän sitten sen myös muotoilee. muutenkin tuntuu, että kivempi, kun ammattilainen tekee sen saksimisen. 

youtbessa on muuten opetusvideoita itsemuotoiluun, jos joku haluaa esim. tilata ulkomailta halvemmalla peruukin ja muotoilla sitä itse.

ja käykää lääkärissä, jos on peruukin tarve. On olemassa sairauksia, joiden vuoksi myönnetään peruukin hankintaan maksusitoumus, mutta ei sen vuoksi lääkäriin, vaan siksi, että voivat sulkea pois sairaudet, jotka voivat hiustenlähtöä aiheuttaa ja jotka vaativat hoitoa.

Vierailija
49/50 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olisi mukava vaihtaa sinun kanssa ajatuksia peruukeista ja miten niiden kanssa olet pärjännyt. Itse sain diagnoosin jonka vuoksi peruukin hankinta tulevaisuudessa edessä. Vertaistuki olisi ihanaa, tekstisi oli kannustava ja antoi toivoa että itsekin voisi löytää sopivan peruukin, vaikka ajatus tuntuu todella vieraalle vielä.

Vierailija
50/50 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittajalle no 49.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta kun saat peruukkipäätöksen terveydenhuollosta, saat kirjeen mukana ohjeet, josta peruukin voit käydä hankkimassa ja kirjeestä myös näet minkä verran siitä sinulle korvataan. Ensimmäistä peruukkia varten tosiaan kannattaa mennä johonkin liikkeeseen eikä tilata netistä (netistäkin tolki voi tilata, jos jaksaa sitoutua siihen, että pitää palauttaa ja tilata toista mallia ja palauttaa ja tilata ja palauttaa ja tilata, ennenkuin sopiva löytyy. Mutta sitten kun on omaa kokemusta peruukeista ja tietää millaisia ominaisuuksia peruukilta kaipaa omaan arkeen, niin netistä tilaaminen on helpompaa).

Pelkästään peruukin koon valinta on tärkeä tekijä, lisäksi pään muoto ratkaisee aika paljon. Ja kun sovitat erilaisia malleja, niin näet samalla miten joku malli sinulle istuu. Siellä liikkeessä saat myös ohjeet miten peruukki puetaan ja miten sitä hoidetaan. Kesällä peruukit voivat olla kuumia, sitten on erilaisia urheiluun sopivia peruukkeja ja kaikkea. Valikoimaa on.

Vaikka peruukin hankkimisen syyt joskus ovat tragedioita, niin kannattaa muistaa ajatella, että aika helpolla voi sitten vaihdella omaa hiusmallia ja -väriä. Tänään voi olla piktällä tukalla ja huomenna lyhyellä, tänään voi olla blondi, huomenna punapää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi