Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuvoja tarvitaan - peruukki verkkokaupasta.

Vierailija
04.04.2016 |

Nyt tarvittaisiin neuvoja peruukkeihin liittyen.

Mitä tarkoittaa peruukin tiedoissa mm. pyörtyväis-monofilament tai jakaus-monifilament? Voiko pitkähiuksista peruukkia pitää ponnarilla tai hainhampaalla kiinnitettynä? Jos peruukissa ei ole "lacefront-häiveotsaa", näkyykö otsahiuksellisessa peruukissa peruukin raja, jos vaikka tuulee..?

Vastaavatko kuvien peruukkien värit yleensä hyvin todellista peruukkia?

Mitä tarvikkeita on "pakko" olla, shampoo, peruukkisukka, teline?

Kiitos, jos jaksat vastata.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimmäinen on noista linkkaamistasi paras, kolmas on ihan liian "peruukkimainen".,Toka oli nätti!!! Ja väri luonnollisen oloinen myös.

Vierailija
22/50 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on muutamia peruukkeja(kin). Suosikkini on platinablondi. 
http://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Accessories

Tuskin ap on minkään cosplay-peruukin tarpeessa, huoh!👎

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla on muutamia peruukkeja(kin). Suosikkini on platinablondi. 
http://ihmeellinenhuone.fi/asusteet/Accessories

Tuskin ap on minkään cosplay-peruukin tarpeessa, huoh!👎

Toimii kyllä ihan arkikäytössäkin, huoh. 

Vierailija
24/50 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi cosplay tyyliset peruukit on samanlaisia kuin muutkin, mutta usein paljon paremman laatuisia.

Suosittelen sua ap katsomaan sellaisen sivun kuin gothiclolitawigs, saat sieltä paremman laatuisen peruukin kuin mistään suomesta, ja voit itse leikata + ohentaa sen, katso ohjeet youtubesta, se on täynnä esim peruukin ohennus videoita.

Toi gothiclolita on harvoja paikkoja, joissa on hyvälaatuisia kuituhiusperuukkeja, ne on yleensä sitten ihan järkyn huonolaatuisia.

Sitte jos haluat mittojen mukaan tehdyn peruukin, niin katso sellainen kuin newtimeshair, se on kiinalainen tehdas, josta saat kohtuu hinnalla ihmisen hiuksista tehdyn peruukin.

Newtimeshairista tilaa suomalaiset peruukkiliikkeet peruukkeja, mittatilausperuukkeja ja myy ne valtavalla katteella täällä. Sieltä saa esim silikonipohjaisen remy hair peruukin 400 eurolla, kun liikkeet täällä myy samoja 2000 eurosta ylöspäin.

Sieltä saa tilattua verkkopohjaisen peruukin myös, on halvempi kuin sellainen silikonipohjainen. Ne auttaa siellä tilauksen tekemisessä, jos osaat englantia.

Suosittelen sulle kyllä ihmishiusperuukkia tuolta newtimwshairilta, ne kestää vuosia ja saat sieltä sellaisen verkkopohjaisen noin 200 eurolla, saman verran kuin täällä maksaa huonolaatuinen kuituhiusperuukki.

Vierailija
25/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas kaikille.

Ja kiitos #22, kun arvioit nuo. Hirmu vaikeata valita, auttaa kyllä teidän mielipiteet, minusta nuo on kaikki ihan oikean näköisiä, mutta ei kyllä ole mitään vertailupohjaa, niin kokeneempi osaa paremmin sanoa :).

Englanninkielentaitoni ei taida tässä asiassa riittää ulkomailta tilaamiseen, eikä minulla ole luottokorttiakaan, nyt pitäydyn kotimaisissa verkkokaupoissa, vaikka varmasti edullisemmin saisikin ulkomailta. Palautuskin on mulle helpompaa, jos peruukki ei sovi.

Onko teillä kellään kokemusta/tietoa noista Annica Hansenin peruukeista? Onkohan se peruukin pohja sellaista verkkoa vai "yhtenäinen"? Koosta sen verran, ei näytä olevan mahdollisuutta valita kokoa, mutta jollain englanninkielisellä sivulla oli, että keskikoko noista käy useimmille. Siinä on vissiin (esittelyvideon mukaan) vähän säätömahdollisuutta tarroilla?

Vielä yksi tyhmä kysymys, tarvike-kohdassa on hurjan paljon "peruukkiteippejä" erilaisia. Ovatko ne tarpeellisia ja milloin niitä käytetään?

Vierailija
26/50 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ups, oiskohan vielä peruukinkäyttäjiä paikalla..

Vierailija
27/50 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
28/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
29/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen vielä, te, jotka käytätte päivittäin peruukkia, onko teillä useampia? Erilaisia vai samaa mallia ja väriä? ap

Suositan, että jos löydät itseäsi miellyttävän mallin päivittäiseen käyttöön, hankit samaa mallia 2-3 kappaletta. Mulla on 2 hyvälaatuista ia kallista peruukkia, toiseen teen kampauksia (eli hiuskuitu saa huoletta kulua) ja toista käytän vain harvoissa tilaisuuksissa, jolloin haluan että tukka on mahdollisimman uudennäköinen. Lisäksi mulla on halpakaupoista ostettuja peruukkeja, samanvärisiä ja mallisia kuin ne laadukkaammatkin, joita pidän esim. urheillessa, pipojen alla jne.

Peruukkiteippejä käytän itse vain "päänahan" tekemiseen eli teippaan ihonväristä teippiä peruukkihuppuun, jotta mono-crownissa näkyvät jakauskohdat näyttävät väriltään mahdollisimman luonnollisilta.

Vinkkinä vielä, että älä osta mitään cosplay-peruukkeja, jos haluat oikeasti luonnollisen ja ihmisten ilmoilla käytettävän tukan. Tsekkasin tuon gothic lolita wigsin, sieltä ei todellakaan kannata tilata, ellei tietysti halua, että tukka tunnistetaan peruukiksi saman tien.

Vierailija
30/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan käynyt lääkärissä hiustenlähdön takia? Jos sairastat esim. Alopecia Areataa, voit saada maksusitoumuksen peruukkiin.

Vierailija
31/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos #30 ja #31. 

"Peruukkiteippejä käytän itse vain "päänahan" tekemiseen eli teippaan ihonväristä teippiä peruukkihuppuun, jotta mono-crownissa näkyvät jakauskohdat näyttävät väriltään mahdollisimman luonnollisilta

Onko peruukkihuppu sama kuin peruukkisukka? Entä mikä on mono-crown?

En ole käynyt vielä lääkärissä. Minulla on perussairaus, johon lääkitys aloitettu kolmisen kuukautta sitten. Lääke on sellainen, ettei sitä voi vaihtaakaan tai jättää nyt pois. Soittoaika on lääkärille verikokeiden jälkeen parin viikon kuluttua, ajattelin samalla kysyä tästä hiustenlähdöstä.

Vanhemmallani on ollut kyllä pälvikalju, hiukset kasvoivat vuoden kuluttua takaisin. Kortisoniliuos oli hänellä käytössä, auttoi kyllä hyvin läikkäkohtiin. ap

Vierailija
32/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan peruukkini Englannista: http://www.internetwigs.com/

Vierailija
33/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tilaan peruukkini Englannista: http://www.internetwigs.com/

Onpa valikoimaa! Kauniita. Saanko udella, millaisia itse olet tilannut/tilaat? 

Vierailija
34/50 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rene of Paris-merkkisiä yleensä.

Vierailija
35/50 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt tuli minullekin tarve tilata peruukke(ja) ja onneksi löysin tämän asiallisen ketjun. Onko kellään kokemuksia iPeruukki.com'sta? Käyn vielä katsomassa nämä ketjussa mainitut sivustot. Tarvitsen peruukkia jatkossa päivittäin ja koska en jaksa muotoilla itse hiuksia, ajattelin erittäin hyvälaatuista kuituperuukkia. Onko vielä jotain suositeltavia sivustoja.

Vierailija
36/50 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.extrahair.fi löytyy suuri valikoima malleja ja värejä.

Vierailija
37/50 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hairmella voi peittää hiustenlähtöalueita

http://www.uudethiukset.com/

Vierailija
38/50 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on kokemusta iperuukista enkä suosittele kenellekään! Tilaamani peruukki tuli useamman viikon odottelun jälkeen eikä vastannut kuvan peruukkia mitenkään! Sivut on joku surkea googlekäännös. Halusin palauttaa peruukin, mutta se ei tullut kysymykseenkään. Vastasivat vain, että peset sen ja menet vaikka kampaajalle leikkauttamaan. Väri on luonnoton, jakaus keskellä päätä, joka ei ollut kuvan peruukissa, ja koko hökötys kuin karvalakki! Sinne meni yli kaksisataa euroa!!! Varokaa tätä firmaa!!

Vierailija
39/50 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausta sai odottaa kauan,peruukki ei vastannut kuvaa eikä väriä,saatikka jakauksen vaihtoa.

Aivan hirvittävä hökötys ja hintaa 300€.

Nyt sitten alkaa palautus rumba !

EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN !

Vierailija
40/50 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusrumba menossa...käskettiin kans mennä parturiin leikkauttaan ja väri nyt on mitä on...uskomattomia vastauksia...

Katotaan nyt miten tässä käy 😤😤😤

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan