Olen luovuttanut.t.ammattivalittaja
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi perhepäivähoitaja tms? Sinähän tykkäät siitä varamummoilusta ja siihen hommaan pääsee kiinni käymällä noin vuoden kestävän kurssin.
Kysyin tuota kaupungilta mutta eivät halunneet palkata minua siihen hommaan, olisi se mulle käynyt.ap
Perhepäivähoitaja ei kyllä ehdi työpäivän aikana istahtelemaan. On hyvin raskasta hommaa, kaukana istumatyöstä. Kuinka sä sitä edes ajattelit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merkonomin paperit taitaa ns. toimistotöihin olla nykyään ihan minimivaatimus, kun tradenomitkin taistelevat niistä samoista työpaikoista.
Koulutuksiahan on paljon, mutta mikä koulutus antaisi valmiudet istumatyöhön? IT-ammatit tulevat ensimmäisinä mieleen, mutta olisiko susta esimerkiksi koodaamaan, kun nuo tietokoneet eivät kuulu vahvuuksiisi?
Entä jonkun firman asiakaspalvelu, siis puhelimitse tapahtuva? Pärjäisitkö siinä? Oletko hyvä puhelimessa?
Yksi tuttu on tuollaisessa. Se on käytännössä valitusten vastaanottamista. Henkisesti pirun stressaavaa kuunnella kahdeksan tuntia päivässä haukkumista ja yrittää itse parhaansa mukaan pysyä positiivisena. Kyllä syö naista.
no ap:lle loistava homma! se on tottunut haukkuihin tällä palstalla ja toi positiivisena pysyminen, ap ei ole ollut sitä koskaan eikä tuu olemaan joten siitä ei tarvihe murehtia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja perintörahoilla rahoitat myös muuttosi uuteen asuntoon?
Ei ole mitään perintörahoja, hyvä jos feikki ammattivalittajalla on.ap
No joko se perintöasia näin nopeasti viikonlopun aikana ratkesi? Juurihan sä vasta perjantaina valitit oikeusaputoimistoon?
Ei ole vielä ratkennut, ei mutta tuskinpa mä sieltä sentin senttiä saan eipä siinä oikeusaputoimisto taida auttaa.ap
Miksi oot tästä niin varma? Jos sä olet pesän osakas, kyllä sulle kuuluu perintö siinä missä muillekin?
Vai ootko jättänyt jotakin kertomatta? Etkö olekaan pesän osakas? Tai ootko saanut osuutesi jo aiemmin ennakkoperintönä?
Niin mitä? Olet ymmärtänyt että et koskaan saa töitä mutta kuitenkin haaveilet että saat. Eikös olisi fiksumpaa haaveilla jostain sellaisesta, jolla olisi mahdollisuudet toteutuakin?
Nyt on kyllä tosi huono hetki luovuttaa, kun kerran meinaat ottaa miehestä eron. Sitten sun on ihan pakko keksiä joku keino itsesi elättämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä tosi huono hetki luovuttaa, kun kerran meinaat ottaa miehestä eron. Sitten sun on ihan pakko keksiä joku keino itsesi elättämiseen.
Kyllähän yhteiskunta elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onko se nyt niin kamala juttu?
On. Koska se vaikuttaa moneen asiaan. Työssäkäyvät saavat palkkaa eli heidän elintasonsa on aina korkeampi kuin minun. He myös saavat sosiaalisia suhteita yms.ap
Haikailet siis jotain sellaista, mitä et voi saada. Mä kyllä ymmärrän, miten katkeraa sellainen voi olla. Ikävä kyllä en osaa auttaa.
Joo niin haikailen. Kuitenkin työt ja työpaikan saanti on suurimmalle osalle ihmisistä ihan normaalia elämää.
Onhan ne. Mutta sä olet ihan hyväksyttävä ihminen vaikkei sulla olekaan työtä.
Joo tiedän mä senkin. Se vaan kun on lapsi niin sitä haluaisi olla kuin muutkin äidit.ap
Lapset yleensä tykkää siitä, että äiti on kotona. Olethan sä itsekin kotiäidin lapsi. Oliko se huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wiki, eiku Aruballa jaksoit juhlia aamuneljästä iltaan asti. Biitsii ja drinkkii.
Ja se liittyy mihin? álkoholia kun juon ei minua silloin huimaa.ap
Mitäs lapsukaisen tykkäsi, kun vedit álkóhóliá all the time, hetken jaksaen istuen ja lopunajan maaten.
Ei lapsi matkalla mukana ollut.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Koska se vaikuttaa moneen asiaan. Työssäkäyvät saavat palkkaa eli heidän elintasonsa on aina korkeampi kuin minun. He myös saavat sosiaalisia suhteita yms.ap
Haikailet siis jotain sellaista, mitä et voi saada. Mä kyllä ymmärrän, miten katkeraa sellainen voi olla. Ikävä kyllä en osaa auttaa.
Joo niin haikailen. Kuitenkin työt ja työpaikan saanti on suurimmalle osalle ihmisistä ihan normaalia elämää.
Joo tiedän mä senkin. Se vaan kun on lapsi niin sitä haluaisi olla kuin muutkin äidit.ap
Lapset yleensä tykkää siitä, että äiti on kotona. Olethan sä itsekin kotiäidin lapsi. Oliko se huono asia?
Oli.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli.ap
Millä lailla se oli huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sanonutkaan, että puhelinmyyntityö olisi helppoa. Mutta kerro mulle, mikä työ olisi helppoa? Mitä työtä sä jaksaisit tehdä kauemmin kuin kaksi päivää?
Ei mikään työ ja kyllä mä sitä aina niin kauan olen tehnyt ennenkuin olen potkut saanut. Ja ne potkasee aika äkkiä pois jos tulee yksikin päivä ettei saa paljoa kauppoja.ap
Ok, puhelinmyynti ei sulta suju. Mikä työ sujuisi?
No hei, jos ihminen ei omien sanojensa mukaan pysty edes kävelemään kunnolla pyörtymisen pelossa niin aika fagiiri saa olla että kahdeksanntunnin työpäivän pystyisi tekemään oli se työ mitä hyvänsä.
Kyllä multa ns istumatyö sujuu eli siksi puhelinmyyntikin onnistuu.ap
No menetkö taas ensi kesäksi puhelinmyyjäksi?
Miten te nyt ette tajua ilmiselvää ratkaisua? Valittaja on tähänkin asti elänyt ainakin osittain miesten siivellä, koska ei pysty töihin. Nyt pitää vaan hommata uusi mies, sellainen joka antaa edes jonkin verran rahaa valittajan omaan käyttöön! Seksihommathan on tämän tulevan exänkin kanssa luistaneet aina mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli.ap
Millä lailla se oli huono asia?
Pienessä kyläkoulussa kaikki tiesi että äitini on vain kotona. Jo 80-luvulla muiden äidit olivat töissä, siitä siis kiusattiin. Talous oli huonolla tolalla ja koska äitini vihasi kotona oloaan hän teki kaikkea pahaa mitä en tänne laita.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sanonutkaan, että puhelinmyyntityö olisi helppoa. Mutta kerro mulle, mikä työ olisi helppoa? Mitä työtä sä jaksaisit tehdä kauemmin kuin kaksi päivää?
Ei mikään työ ja kyllä mä sitä aina niin kauan olen tehnyt ennenkuin olen potkut saanut. Ja ne potkasee aika äkkiä pois jos tulee yksikin päivä ettei saa paljoa kauppoja.ap
No hei, jos ihminen ei omien sanojensa mukaan pysty edes kävelemään kunnolla pyörtymisen pelossa niin aika fagiiri saa olla että kahdeksanntunnin työpäivän pystyisi tekemään oli se työ mitä hyvänsä.
Kyllä se mulle kelpaisi jos paikan saisin.ap
Vierailija kirjoitti:
Miten te nyt ette tajua ilmiselvää ratkaisua? Valittaja on tähänkin asti elänyt ainakin osittain miesten siivellä, koska ei pysty töihin. Nyt pitää vaan hommata uusi mies, sellainen joka antaa edes jonkin verran rahaa valittajan omaan käyttöön! Seksihommathan on tämän tulevan exänkin kanssa luistaneet aina mukavasti.
Eihän nuo asiat ole seksistä kiinni. Eihän kukaan halua vammaista ja pitkäaikaistyötöntä naista, se on varma.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pannut hakemuksen sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pannut hakemuksen sisään?
En vielä mutta voisin vaikka laittaa, niihin hommiin ei tungosta ole.ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuttamassa omaan asuntoon kuun puoliväliin mennessä?
Kyllä olen muuttamassa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko muuttamassa omaan asuntoon kuun puoliväliin mennessä?
Kyllä olen muuttamassa.ap
Taas tulit ketjuuni.ap
Voin vastata ap:n puolesta (joo, olen lukenut liikaa näitä ketjuja...).
Ap muutti nykyisen "paskan" miehensä luo 10 vuotta sitten edellisen miehensä hautajaispäivän iltana.
Sen edellisen miehen kanssa ap ehti olla 10 vuotta. Silloin tuloina olivat miehen saama eläke ja ap:n saama omaishoidon tuki. (Mies oli paljon ap:ta vanhempi).
Sitä ennen ap eli perinnöllä, jonka sai mummoltaan. (Perintö on jo käytetty loppuun.)