Olen luovuttanut.t.ammattivalittaja
Kommentit (250)
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatellaan toimistotyötä, mitä tietokoneohjelmia sä osaat käyttää?
Perus word, powerpoint sellaisia, en mitään tarpeeksi vaikeaa.ap
Eli olet ymmärtänyt, ettet noilla taidoillasi ikinä saa töitä. Voisitko siis hankkia lisää osaamista?
Eipä wordin osaamisella vielä pitkälle pötkitä.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ymmärtänyt, ettet noilla taidoillasi ikinä saa töitä. Voisitko siis hankkia lisää osaamista?
En koska en saanut oppimisvaikeuksien takia merkonomin tutkintoakaan suoritettua.ap
Maailman ainut koulutushan on just toi merkonomi.
Vierailija kirjoitti:
Maailman ainut koulutushan on just toi merkonomi.
Ei tietenkään ole mutta kun mitään fyysistä en pysty tekemään enkä mitään seisomatyötä niin siksi sitä olen yrittänyt opiskella.ap
Wiki, eiku Aruballa jaksoit juhlia aamuneljästä iltaan asti. Biitsii ja drinkkii.
Vierailija kirjoitti:
Wiki, eiku Aruballa jaksoit juhlia aamuneljästä iltaan asti. Biitsii ja drinkkii.
Ja se liittyy mihin? álkoholia kun juon ei minua silloin huimaa.ap
Miten olisi perhepäivähoitaja tms? Sinähän tykkäät siitä varamummoilusta ja siihen hommaan pääsee kiinni käymällä noin vuoden kestävän kurssin.
Merkonomin paperit taitaa ns. toimistotöihin olla nykyään ihan minimivaatimus, kun tradenomitkin taistelevat niistä samoista työpaikoista.
Koulutuksiahan on paljon, mutta mikä koulutus antaisi valmiudet istumatyöhön? IT-ammatit tulevat ensimmäisinä mieleen, mutta olisiko susta esimerkiksi koodaamaan, kun nuo tietokoneet eivät kuulu vahvuuksiisi?
Entä jonkun firman asiakaspalvelu, siis puhelimitse tapahtuva? Pärjäisitkö siinä? Oletko hyvä puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi perhepäivähoitaja tms? Sinähän tykkäät siitä varamummoilusta ja siihen hommaan pääsee kiinni käymällä noin vuoden kestävän kurssin.
Kysyin tuota kaupungilta mutta eivät halunneet palkata minua siihen hommaan, olisi se mulle käynyt.ap
Puhelinkeskuksen homma jossakin isossa yrityksessä olisi istumatyötä. Siihen kyllä vaaditaan suomen lisäksi ainakin englannin, mielellään myös ruotsin taito. Millä tolalla sun kielitaito on?
Rupeet ennustajaeukoksi. Oma puhelinpalvelu pystyyn ja sitten vaan odottelet soittoja. Kyllä sä sen verran osaat ympäripyöreitä satuilla.
Vierailija kirjoitti:
Rupeet ennustajaeukoksi. Oma puhelinpalvelu pystyyn ja sitten vaan odottelet soittoja. Kyllä sä sen verran osaat ympäripyöreitä satuilla.
Eroottinen puhelinpalvelu voisi olla myös aika jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se liittyy mihin? álkoholia kun juon ei minua silloin huimaa.ap
Mitäs lapsukaisen tykkäsi, kun vedit álkóhóliá all the time, hetken jaksaen istuen ja lopunajan maaten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tuota kaupungilta mutta eivät halunneet palkata minua siihen hommaan, olisi se mulle käynyt.ap
Yksityistä perhepäivähoitajaa tässä varmaan tarkoitettiin. Siihen ei kaupunki palkkaa ketään, vaan siinä toimitaan ihan yksityisenä yrittäjänä, joka hoitaa itse laskutuksen, veronsa ja maksunsa niin kuin muutkin yrittäjät.
Mutta istumatyötähän se ei ole vaan mitä fyysisintä hommaa, varsinkin jos hoidettavat ovat pieniä. Yhtä nostelemista, kantelemista, leikittämistä, ruuanlaittoa, pukemista, ulkoiluttamista, vaippojen vaihtoa ja pesemistä. Kuinka sä saisit ne lapset edes vietyä niitä jyrkkiä kellarinrappuja pesupaikalle? Ja missä ne mahtuisivat teillä olemaan, leikkimään ja nukkumaan, kun ei teillä ole tilaa edes lapsen kaverien tulla synttäreille?
Kaatuko tammikuun yrittäjyys tipattomuuteen, kun ei pystynyt.
Vierailija kirjoitti:
Merkonomin paperit taitaa ns. toimistotöihin olla nykyään ihan minimivaatimus, kun tradenomitkin taistelevat niistä samoista työpaikoista.
Koulutuksiahan on paljon, mutta mikä koulutus antaisi valmiudet istumatyöhön? IT-ammatit tulevat ensimmäisinä mieleen, mutta olisiko susta esimerkiksi koodaamaan, kun nuo tietokoneet eivät kuulu vahvuuksiisi?
Entä jonkun firman asiakaspalvelu, siis puhelimitse tapahtuva? Pärjäisitkö siinä? Oletko hyvä puhelimessa?
Yksi tuttu on tuollaisessa. Se on käytännössä valitusten vastaanottamista. Henkisesti pirun stressaavaa kuunnella kahdeksan tuntia päivässä haukkumista ja yrittää itse parhaansa mukaan pysyä positiivisena. Kyllä syö naista.
Hei ap, mitä sinä teit ja millä elätit itsesi silloin, kun et ollut vielä tavannut paskaa miestäsi?
No jos ajatellaan toimistotyötä, mitä tietokoneohjelmia sä osaat käyttää?