Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luovuttanut.t.ammattivalittaja

Vierailija
04.04.2016 |

Olen ymmärtänyt etten saa ikinä töitä.

Kommentit (250)

Vierailija
121/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskotaan. Mutta miten sä kuvittelisit pärjääväsi työelämässä, jos et päässyt edes koulusta läpi? Töissä kysytään juuri sitä osaamista, joka olisi pitänyt koulussa oppia.

En tarkoita tätä lannistamiseksi. Mutta sun pitää oppia hyväksymään omat rajasi. Töissä et pärjäisi mutta vaimona ja äitinä voit pärjätä. Sadat miljoonat naiset maailmassa ovat "vain" vaimoja ja äitejä, eikä siinä ole mitään häpeämistä.

Mä nyt vaan haluan elämältä enemmän. Suomessa aika harva on vain vaimo ja äiti.ap

Niin, ymmärrän että "haluat". Mutta todellako kuvittelet, että saat sen työn? Minkä työn? En edelleenkään sano pahalla, mutta sulla ei ole koulutusta, ei ammattia, ei osaamista, ei työkokemusta eikä työkykyä. Kuka maksaisi sulle palkkaa ja miksi?

Ainakin yritän haaveilla että joskus saisin vaikka työkokeilupaikan tms. Tuo haaveilu auttaa mua jaksamaan.ap

Haaveilu. Paskaista naurua :D

Vierailija
122/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan suomessa paljon töitä, joita vajaamielisetkin voivat tehdä. Vaikka jotain kurkunpoimintaa, tai hyllyjen täyttämistä kaupassa. Tekeehän sokeatkin ja vammaiset jotain puuhastelua. Ei voi olla niin, että on vain täysin vammaisille ja täysin terveille töitä.

Ja minä en edelleenkään usko, ettekö olisi pärjännyt koulussa. Osaathan sinä kirjoittaa tännekkin. Osaat takuulla lukea lauseen kerrallaan. Ehkä se vaatii sitten sen kolmannen kerran käydä ne kurssit, mutta miksi et tekisi sitä jos sinulla ei muutakaan tekemistä ole? Musta tuntuu että haluat vain saada asiat helpolla. Luulet, että niin kuuluu elämässä tapahtua. Mutta ei se mene niin. Jokainen meistä joutuu tekemään töitä oman onnensa eteen, ei riitä, että vain haaveilee.

Tässä taannoin ap:lle tarjottiin juurikin tuollaista ns. helpotettua työtä, olikohan jotakin naulojen pussittamista jossakin työkeskuksessa ym. Vaan eipä kelvannut, ap ei mennyt sinne, kun "mies ei tykännyt".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet - nuorempana ja vetreämpänä kuin nyt - saanut useammankin työkokeilupaikan. Kaikki kokeilut päättyivät pikaisesti sun osaamattomuuteesi/työkyvyttömyyteesi.

Jos lopettaisit haaveilemisen ja palstailemisen ja ryhtyisit tekemään elämällesi sen, mitä todella pystyt tekemään, saisit jotakin aikaankin.

Tiedän tietysti, että tämä on turha neuvo. Sä et tee mitään muuta kuin istut aamusta iltaan koneella (itselläni on leikkauksen jälkeen reilun kahden kuukauden sairausloma menossa, enkä pysty sänkypotilaana itsekään juuri nyt oikein muuta tekemään kuin olemaan koneella, joten onpa tullut tarkkailtua sunkin ajankäyttöäsi).

Joo no mulla on ollut auto rikki niin kun tuo kulkeminen on auton varassa niin aika kuluu sit vaan kotona.ap

Vierailija
124/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on hyvä haaveilla työstä, kun ei tunne nykymaailman työelämää ollenkaan.

Ei tiedä, millaista on nousta aamulla ylös, huolehtia lapset hoitoon/kouluun, matkustaa sinne työpaikalle usein pitkänkin matkan päähän, painaa työtä niska limassa kahdeksan tuntia kun vaatimuksia koko ajan kiristetään, sen jälkeen kotiin, kotityöt, nukkumaan ja sama seuraavana päivänä uudestaan, uudestaan, uudestaan.

Sä olet erittäin sairaalloinen, ylipainoinen, huonokuntoinen yli nelikymppinen, sulla ei ole ammattitaitoa joten joutuisit kaikkein kurjimpiin suorittaviin töihin. Jos jostakin ihmeestä sulle siunaantuisi se työpaikka, et monta viikkoa kykenisi sitä pitämään.

Mieti tätä ja opettele olemaan onnellinen siitä, että et ole tuohon oravanpyörään joutunut vaan SAAT olla kotona.

Vierailija
125/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tiedä, millaista on nousta aamulla ylös, huolehtia lapset hoitoon/kouluun, matkustaa sinne työpaikalle usein pitkänkin matkan päähän, painaa työtä niska limassa kahdeksan tuntia kun vaatimuksia koko ajan kiristetään, sen jälkeen kotiin, kotityöt, nukkumaan ja sama seuraavana päivänä uudestaan, uudestaan, uudestaan.

Sä olet erittäin sairaalloinen, ylipainoinen, huonokuntoinen yli nelikymppinen, sulla ei ole ammattitaitoa joten joutuisit kaikkein kurjimpiin suorittaviin töihin. Jos jostakin ihmeestä sulle siunaantuisi se työpaikka, et monta viikkoa kykenisi sitä pitämään.

Mieti tätä ja opettele olemaan onnellinen siitä, että et ole tuohon oravanpyörään joutunut vaan SAAT olla kotona.

Minä JOUDUN olemaan kotona.ap

Vierailija
126/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu. Esimerkiksi puhelinmyyntityötä on tarjolla aina. Sen tiedät itsekin. Ainakin kaksi kertaa (sinä aikana kun olen sun juttuja lukenut) olet puhelinmyyntityön saanut ja lopettanut sen parin päivän päästä. Sä haluat olla kotona etkä suin surminkaan töissä.

Vierailija
127/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä JOUDUN olemaan kotona.ap

Buhuu! Pukeudutko myös säkkiin ja heittelet tuhkaa päällesi?

Vierailija
128/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan suomessa paljon töitä, joita vajaamielisetkin voivat tehdä. Vaikka jotain kurkunpoimintaa, tai hyllyjen täyttämistä kaupassa. Tekeehän sokeatkin ja vammaiset jotain puuhastelua. Ei voi olla niin, että on vain täysin vammaisille ja täysin terveille töitä.

Ja minä en edelleenkään usko, ettekö olisi pärjännyt koulussa. Osaathan sinä kirjoittaa tännekkin. Osaat takuulla lukea lauseen kerrallaan. Ehkä se vaatii sitten sen kolmannen kerran käydä ne kurssit, mutta miksi et tekisi sitä jos sinulla ei muutakaan tekemistä ole? Musta tuntuu että haluat vain saada asiat helpolla. Luulet, että niin kuuluu elämässä tapahtua. Mutta ei se mene niin. Jokainen meistä joutuu tekemään töitä oman onnensa eteen, ei riitä, että vain haaveilee.

Tässä taannoin ap:lle tarjottiin juurikin tuollaista ns. helpotettua työtä, olikohan jotakin naulojen pussittamista jossakin työkeskuksessa ym. Vaan eipä kelvannut, ap ei mennyt sinne, kun "mies ei tykännyt".

No voi jösses. Sit ei voi kun sanoa, että oma vika. Kyllä sitä pitää 43 vuotiaana olla realistinen omien kykyjensä kanssa. Jos ei kykene kuin johonkin yksinkertaiseen asiaan, niin tekee sitten sitä.

Ap, pian sun elämä on ohi ja voit vaan miettiä mihin se meni. Eikö kuitenkin nyt kannattais tarkkaan miettiä missä juuri sinä olet hyvä, mitä sinä osaat? Jokainen meistä tietää jostakin jotain, osaa jotain, vaikka piereskellä jos ei muuta. Sitten mietit missä sitä taitoa voisi tarvita. Voisiko sitä hyödyntää jotenkin?

Ja hyvän tähden... Laita tietokone pois. Ole poissa netin äärestä edes yhden viikon verran. Voit yllättyä, kuinka mieliala kohenee. Mun eräs sukulainen on juuri tuollainen netissä roikkuja, räplää tablettia, tietsikkaa, kännykkää ihan koko ajan. Ja valittaa kun on niin masentunut ja vielä fibromyalgia iski. Eikä ymmärtänyt edes vihjeistä, eikä suorasta kehoituksesta, että pitäisi laittaa kaikki laitteet tauolle ja ELÄÄ SITÄ ELÄMÄÄ mikä on ihana ja ainutkertainen.

Vierailija
129/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minähän en ole muuta tehnytkään kun miettinyt missä mä olisin hyvä, mitä voisin tehdä. Olen sitä ihan ammattilaistenkin kanssa miettinyt. Kukaan vaan ei ole keksinyt mitään.ap

No voi jösses. Sit ei voi kun sanoa, että oma vika. Kyllä sitä pitää 43 vuotiaana olla realistinen omien kykyjensä kanssa. Jos ei kykene kuin johonkin yksinkertaiseen asiaan, niin tekee sitten sitä.

Ap, pian sun elämä on ohi ja voit vaan miettiä mihin se meni. Eikö kuitenkin nyt kannattais tarkkaan miettiä missä juuri sinä olet hyvä, mitä sinä osaat? Jokainen meistä tietää jostakin jotain, osaa jotain, vaikka piereskellä jos ei muuta. Sitten mietit missä sitä taitoa voisi tarvita. Voisiko sitä hyödyntää jotenkin?

Ja hyvän tähden... Laita tietokone pois. Ole poissa netin äärestä edes yhden viikon verran. Voit yllättyä, kuinka mieliala kohenee. Mun eräs sukulainen on juuri tuollainen netissä roikkuja, räplää tablettia, tietsikkaa, kännykkää ihan koko ajan. Ja valittaa kun on niin masentunut ja vielä fibromyalgia iski. Eikä ymmärtänyt edes vihjeistä, eikä suorasta kehoituksesta, että pitäisi laittaa kaikki laitteet tauolle ja ELÄÄ SITÄ ELÄMÄÄ mikä on ihana ja ainutkertainen.

Vierailija
130/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et joudu. Esimerkiksi puhelinmyyntityötä on tarjolla aina. Sen tiedät itsekin. Ainakin kaksi kertaa (sinä aikana kun olen sun juttuja lukenut) olet puhelinmyyntityön saanut ja lopettanut sen parin päivän päästä. Sä haluat olla kotona etkä suin surminkaan töissä.

Ei puhelinmyyntityössä pidetä jos ei saa tuotteita myytyä. Ei se ole niin helppoa kuin luullaan.ap

Vierailija
131/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sanonutkaan, että puhelinmyyntityö olisi helppoa. Mutta kerro mulle, mikä työ olisi helppoa? Mitä työtä sä jaksaisit tehdä kauemmin kuin kaksi päivää?

Vierailija
132/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tekosyy näköjään aina löytyy.

Menet sitten kokeilemaan kolmannen kerran sitä puhelinmyyntiä, jospa olisit oppimut edellisistä virheistäsi jotain.

Vierailija
133/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä sanonutkaan, että puhelinmyyntityö olisi helppoa. Mutta kerro mulle, mikä työ olisi helppoa? Mitä työtä sä jaksaisit tehdä kauemmin kuin kaksi päivää?

Ei mikään työ ja kyllä mä sitä aina niin kauan olen tehnyt ennenkuin olen potkut saanut. Ja ne potkasee aika äkkiä pois jos tulee yksikin päivä ettei saa paljoa kauppoja.ap

Vierailija
134/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään työ ja kyllä mä sitä aina niin kauan olen tehnyt ennenkuin olen potkut saanut. Ja ne potkasee aika äkkiä pois jos tulee yksikin päivä ettei saa paljoa kauppoja.ap

Ok, puhelinmyynti ei sulta suju. Mikä työ sujuisi?

Vierailija
135/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten menet ja teet töitä sen aikaa mitä pitävät sinua siellä, tietty!

Vierailija
136/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, jos ihminen ei omien sanojensa mukaan pysty edes kävelemään kunnolla pyörtymisen pelossa niin aika fagiiri saa olla että kahdeksanntunnin työpäivän pystyisi tekemään oli se työ mitä hyvänsä.

Vierailija
137/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei, jos ihminen ei omien sanojensa mukaan pysty edes kävelemään kunnolla pyörtymisen pelossa niin aika fagiiri saa olla että kahdeksanntunnin työpäivän pystyisi tekemään oli se työ mitä hyvänsä.

Kyllä multa ns istumatyö sujuu eli siksi puhelinmyyntikin onnistuu.ap

Vierailija
138/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä sun velkaa maksaa pois jota jäi sun ns yrityksestä?

Vierailija
139/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä multa ns istumatyö sujuu eli siksi puhelinmyyntikin onnistuu.ap

Ai nytkö se taas sujuukin?

Vierailija
140/250 |
04.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä sitten ole luovuttanut, jos kerran vielä jaksat haaveilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi