Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mystinen Trevor Byron selittää mystisen Peterin olemassaoloa

Vierailija
04.04.2016 |

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016040321359135_vi.shtml

Täähän menee jännittäväksi, Trevorin olemassaolollekaan ei näytä löytyvän todisteita.

Kommentit (373)

Vierailija
341/373 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielitieteilijänä sanoisin, että Axlin/muiden persoonien viesteissä on kielen piirteitä, jotka mahdollisesti paljastavat Axlin valehdelleen. En väitä, että hän valehtelee, mutta pidän sitä todennäköisenä. Axl kirjoittaa: "Täytyy olla myös rehellinen ja paljastaa..." [muistinvarainen lainaus]. Myös-sanan paikka on tässä olennainen. Jos Axl olisi syytön, hän todennäköisemmin kirjoittaisi tekstin ilman myös-sanaa. "Myös" implikoi, että hän on ollut joskus epärehellinen ja nyt hän on "myös rehellinen". Kirjoittaja asettuu tässä kielileikissä (tällä kertaa) rehelliseksi paljastajaksi. Henkilö, joka lähtökohtaisesti tietäisi olevansa syytön ja vain turhan ajojahdin kohde, ei käyttäisi todennäköisesti edellä mainittua rakennetta.

Vierailija
342/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vahvistan axelin tarinan ja en ole axel itse :DDDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tätä salakuvauskohua en ollut oikein edes tietoinen Axln olemassaolosta, saatikka katsonut hänen juontamiaan ohjelmia. Olen ulkosuomalainen ja vähän pihalla Suomen tuoreimmista tapahtumista. Mutta tähän salakuvausjupakan seuraamiseen olen jäänyt kiinni, kiitos mm. AV:n :D

Kyseessä on mielestäni kiehtova esitys siitä, miten kriisiviestintä voi mennä alusta alkaen totaalisen pieleen ja jatkossa saa vaan entistä hullumpia käänteitä. Ja käsittääkseni Axl on kuitenkin pitkän linjan media-alan ammattilainen! Luulisi että hän olisi osannut hoitaa tilanteen paljon, paljon paremmin. Esimerkiksi ei uhrien syyttelyitä, Peetteriä, raiskaussyytösten pelkoa, mukamas "vartiointikuvaa", Trevoreita, nyt ajojahtisyytöksiä yms. Olisi vaan heti alkuun sanonut suoraan, ilman selittelyitä että on pahoillaan ja tuli töpättyä ja että vastuu on yksin hänen. Itse hänen sijastaan olisin ehkä lisännyt, että epäilen olevani seksiriippuvainen (kun jokailtaisten yhdenyön suhteiden ohella piti vielä runkkumateriaalitkin videoita) ja aion hakeutua asian tiimoilta keskustelemaan ammattilaisen (psykoterapeutti, seksuaalineuvoja) kanssa.

Vaikka Axl teki kuvauksillaan tosi törkeän tempun, suoran ja rehellisen anteeksipyynnön ja sen jälkeisen mediahiljaisuuden jälkeen olisi imago ihan toisenlainen. Sitten vuoden-parin mediatauon jälkeen voisi mennä vieraaksi johonkin puolivakavaan keskusteluohjelmaan kertomaan siitä, miten miehellä lähti lapasesta kauniiden nuoren naisten kanssa ja miten on terapiassa löytänyt syyn siihen, että piti kuvata ja miten on nyt lopulta helpottunut kun asia tuli ilmi jne. Mutta tämä polku taitaapi olla nyt liian myöhäistä, vai mitä Axl, Peetter, Tervöör?

Vierailija
344/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
345/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten pitää olla hiljaa. Ja siis ihan oikeasti hiljaa. Uudet mielikuvituskaverit eivät saa lähetellä mediaan tiedotteita.

En voi sanoinkuvailla kuinka tää piristi mun aamua :DD en oo hetkeen nauranut näin paljon yksinäni.

Vierailija
346/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:O odotettavissahan tuo uusi käänne tietysti oli, mutta kovasti toivoin että tämä olisi jäänyt tapahtumatta.. minkähän tarinan keksii tuolle videoiden ja kuvien levittämiselle?

Vierailija
347/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl:han haluaisi kivittää nuo "pahat naiset", itse kun ei näe toiminnassaan mitään väärää. Sieltä se persialaisuus ja keskiaikaiset käsitykset puskevat läpi. Naurettavaa muuten, että se niin leikkii amerikkalaista kun on puolipersialainen. 

Vierailija
348/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möömö ? kirjoitti:

Axl kaivaa itselleen aina vaan syvempää ja syvempää kuoppaa. Kaikista parasta hänen puoleltaan olisi nyt täydellinen hiljaisuus. Ei enää sarkastisiä viestejä, ajojahtijuttuja jne. Hän itse nostaa itsensä koko ajan esille. Suurta yleisöä tuskin tyyppi enää kiinnostaisi yhtään. Monikaan ei muistaisi ollenkaan hänen tekojaan. Mutta haluaako hän väkisin pitää itseään esillä, vai mistä on oikein kyse? Hä Axl?

En muistaisi koko juttua enää aktiivisesti ellei Axl itse toisi sitä viikottain esiin. Täälläkin ketjut vajosi ennen Trevorin ulostuloa ties mille sivulle.

Ja nyt sitten nämä lisäepäilyt.

Vierailija
349/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Möömö ? kirjoitti:

Axl kaivaa itselleen aina vaan syvempää ja syvempää kuoppaa. Kaikista parasta hänen puoleltaan olisi nyt täydellinen hiljaisuus. Ei enää sarkastisiä viestejä, ajojahtijuttuja jne. Hän itse nostaa itsensä koko ajan esille. Suurta yleisöä tuskin tyyppi enää kiinnostaisi yhtään. Monikaan ei muistaisi ollenkaan hänen tekojaan. Mutta haluaako hän väkisin pitää itseään esillä, vai mistä on oikein kyse? Hä Axl?

En muistaisi koko juttua enää aktiivisesti ellei Axl itse toisi sitä viikottain esiin. Täälläkin ketjut vajosi ennen Trevorin ulostuloa ties mille sivulle.

Ja nyt sitten nämä lisäepäilyt.

Akseli tiesi, että nuo videoiden leviämisjutut tulevat ihan kohta julkisuuteen, joten yritti kömpelösti hämätä tuomalla esiin jotain dada-viestejä. Ehkä Axl halusi viesteillään yrittää osoittaa olevansa syyntakeeton aka hullu.

Vierailija
350/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, sivulta http://axlsmith.com/bio/

Axl Smith is a born-global entertainer with a versatile backround in music, television, dance and general gentlemanship.

As a TV personality, DJ, musician, vocalist and a all around well groomed man, Axl Smith comes alive on stage with his natural good mood combined with the charisma of five Sinatras.

CAN YOU HANDLE THE FIVE SINATRAS?!

On kyllä aika paksua kehua itseään sanoilla "minulla on viiden Sinatran karisma". Tosin, eikös hänkin ollut loppujen lopuksi aika paska tyyppi.

Vierailija
351/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha, sivulta http://axlsmith.com/bio/

Axl Smith is a born-global entertainer with a versatile backround in music, television, dance and general gentlemanship.

As a TV personality, DJ, musician, vocalist and a all around well groomed man, Axl Smith comes alive on stage with his natural good mood combined with the charisma of five Sinatras.

CAN YOU HANDLE THE FIVE SINATRAS?!

On kyllä aika paksua kehua itseään sanoilla "minulla on viiden Sinatran karisma". Tosin, eikös hänkin ollut loppujen lopuksi aika paska tyyppi.

Trevorin alkuperäinen merkitys mediayhteyshenkilönä oli varmaan juuri se, että Trevorina voisi kehua itseään estottomasti ja epärealistisesti, kuten palkatutkin pr-henkilöt kehuvat asiakkaitaan.

Vierailija
352/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä ne huhutut muut ihmiset on joille se on materiaalia näyttänyt?

Vierailija
353/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa. Joku julkkisten seksirinki? Tuskin vaan Axl on laittanut kuvaa. Eiköhän siinä ole vaihdeltu kuvia puolin ja toisin.

Vierailija
354/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme tiedä. Vielä.

Vierailija
355/373 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axl Smith ja Trevor Byron ovat kuin Minttu Vettenterä ja Tiina Palokangas

Vierailija
356/373 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisikö trevorista mitään lisää?

Vierailija
357/373 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
358/373 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityli kirjoitti:

Axl Smith ja Trevor Byron ovat kuin Minttu Vettenterä ja Tiina Palokangas

Tämä Vettenterä/vesiperäfantasia tuli myös minun mieleeni tänään. Eli taustalla on varhaisemmassa vaiheessa jonkin avainkokemus, kuten Mintulla kiusaamisesta, mutta se on työstetty ja muokattu fantasian kautta fiktionaaliseksi hahmoksi. Jollakin tavalla kuitenkin tällä hahmolla on ihmiselle itselleen menneisyydessä merkittävä esikuva, joka kenties puolestaan on ollut transferenssihahmo varhaiselle vuorovaikutussuhteelle. Sitten vaan on aikaa ja paikkaa muutettu, niin tämä fiktiohahmo Peetter on melkein totta, voisi olla totta. Sillä onhan siinä myös jokin A:n oikea teema käsittelyssä ja menneisyydessä jokin oikea ihminenkin fiktionaalisen Peeterin taustalla, vaikka hahmo sinällään ja koko raiskausjuttutarinankin keksitty.

A:n kohdalla tämä salakuvaus on voinut olla päälisin puolin hänelle itse itselleenkin uskottelemalla perustunut tähän pelkoon oikeusturvasta. Hän on kenties alkuun torjunut viihdekäytön tai joitakin naisia kohtaan tuntenut kunnioitusta. On mahdollista, että hän on vaan pilkkonut mielessään tämän itsesuojelukuvauksen ja seksivideoiden huvikatselun ja jakamisen eri asioiksi. Että eri asioita. Silleen voi tehdä kypsymätön ihminen, split split defenssi. 

Vierailija
359/373 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tullut uusia käänteitä?

Vierailija
360/373 |
18.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi