Elokuvaikoni Bruce Willis on siirretty hoitokotiin...?
Dementiaan sairastunut Willis ei kykene enää puhumaan, eikä edes kävelemään ym. Vaimo on väitteiden mukaan (esim. YouTube: Bruce Willis No Longer Lives With His Family 🥤 Rumour Juice) kertonut, että Bruce on nyt ympärivuorokautisen hoivan piirissä.
Taanoin täällä joku laittoi ketjun, jossa kyseli mielipiteitä, kuka kuuluisuus tänä vuonna vielä poistuu keskuudestamme. Veikkasin itse silloin Willisiä, vaikka hän vielä silloin asui kotona ja kykeni moniin asioihin. Mahtaneeko legenda nähdä seuraava vuotta. Tuskin.
Kiitos ja kumarrus, Bruce. Willisin hymy on dementoituneenakin yhtä upea kuin aina. Itse rakastin Konnankoukkuja kahdelle-sarjaa.
Kommentit (11)
Mun lukemani jutun mukaan se ei ole hoivakodissa, vaan toisessa kodissa, joka ei ole perheen koti. Sen kunto on sellainen, että Emma ei halua niiden pienten lasten joutuvan sitä 24/7 näkemään. Käyvät kuitenkin joka päivä Brucen kodissa, jossa sillä on paikalla henkilökunta/hoitajat koko ajan.
Mielestäni järkevä ratkaisu, koska lasten on vaikea ymmärtää dementoituneen ihmisen käytöstä ja se voi olla jopa pelottavaa.
Huokaus, niin se käy kovimmillekin kavereille.
Hyvä ratkaisu siirtää eri rakennukseen.
Ei olisi muuten turvallista kenenkään kannalta. Dementoitunut voi tehdä ihan mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Huokaus, niin se käy kovimmillekin kavereille.
Chuck Norris on viikatemiehen listalla mutta ei uskalla poiketa.
Vierailija kirjoitti:
Mun lukemani jutun mukaan se ei ole hoivakodissa, vaan toisessa kodissa, joka ei ole perheen koti. Sen kunto on sellainen, että Emma ei halua niiden pienten lasten joutuvan sitä 24/7 näkemään. Käyvät kuitenkin joka päivä Brucen kodissa, jossa sillä on paikalla henkilökunta/hoitajat koko ajan.
Mielestäni järkevä ratkaisu, koska lasten on vaikea ymmärtää dementoituneen ihmisen käytöstä ja se voi olla jopa pelottavaa.
No rikkaat ovat hoitaneet sen hoitoasian sitten hankkimalla oman kodin, jossa häntä hoidetaan ja vahditaan. Hoitokoti kuitenkin, ei se koti, jossa vaimon kanssa asui. Muun muassa vaaratilanteista tuo vaimo jotain puhui, miksi hänet siirrettiin ympärivuorokautiseen hoivaan. Ei kukaan jaksa hereillä olla 24/7, ja dementoitunut hortoilee yöaikaan.
Odotan itse että Iso-Arska ja Sly pakkoasutetaan samaan vanhainkotiin
Eikö nämä ole vielä ihan terveen kirjoissa?
Aika nopeasti paheni, jonkin aikaa sitten käveli ja pyöräili. Onko lääkitty piikitetty liikaa vai tuliko paheneminen noin äkkiä, tai jokin kohtaus. Vai spekuloitu klooni ei enää toimi. Yksin asuessa ruokailu voisi olla hankalaa, ellei ole joku katsomassa että saa juomat ja ruoat yms.
AP teki aloituksen veikkauksesta kuka Hollywood julkkis kuolee seuraavaksi? Justiinsa joo. Huoh, mikä id...otti.
Muistan, kun kaverin lapset kysyivät, miksi mennä katsomaan dementoitunutta isoäitiä hoitokotiin, kun mummo ei edes tiedä keitä he ovat. Tämä siis 6- ja 8-vuotiaiden suusta.
Vierailija kirjoitti:
Aika nopeasti paheni, jonkin aikaa sitten käveli ja pyöräili. Onko lääkitty piikitetty liikaa vai tuliko paheneminen noin äkkiä, tai jokin kohtaus. Vai spekuloitu klooni ei enää toimi. Yksin asuessa ruokailu voisi olla hankalaa, ellei ole joku katsomassa että saa juomat ja ruoat yms.
Ympärivuorokautisesti hoidot hällä. Ja tutustuppa vähän ko. sairauteen, niin tiedät etenemisestä enemmän. Muutenkin ennen komnentointia suosittelen googlettamaan uutisia yms. Vai onko ylivoimaista?
Odotan itse että Iso-Arska ja Sly pakkoasutetaan samaan vanhainkotiin