Mystinen Trevor Byron selittää mystisen Peterin olemassaoloa
http://m.iltalehti.fi/viihde/2016040321359135_vi.shtml
Täähän menee jännittäväksi, Trevorin olemassaolollekaan ei näytä löytyvän todisteita.
Kommentit (373)
Axl poistaa otsa hiessä fb-profiilistaan kommentteja, joissa sille kerrotaan totuus teoistaan.
Kuinka huomion kipeä joku voi olla? Axl pitää itse kohua yllä ja varmistaa, että paluuta entiseen ei ole. Fiksumpi olisi pahoillaan, pitäisi matalaa profiilia ja yrittäisi pikku hiljaa palata töihin tomun laskeuduttua. Mutta ei Aksu. Heti, kun ei olla AV:n suosituimpien keskuteluiden joukossa, niin ällöpervo muistuttaa itsestään. Noh onneksi Aksulla on mielikuvituskavereita seurana, muuten voisi tulla aika yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä se juttu oli kun toimittaja sanoi Trevorin olleen kuitenkin mainittuna jo Axlin levyllä? Luulin, että se on totta. Vai mitä ihmettä??
Kyllä, 2010 levyn tiedoissa on Trevor Byron:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä se juttu oli kun toimittaja sanoi Trevorin olleen kuitenkin mainittuna jo Axlin levyllä? Luulin, että se on totta. Vai mitä ihmettä??
Niin siis tätä ei Axl itse ole nyt lisännyt? Mutta on keksinyt hahmon jo silloin? What?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo ainoastaan siitä että on jo pitempään harrastanut valenimiä, syistä x.
Tää hemmo on niiiiin pälli. Vesat ei tajuu ja etenkään tää Pällix ei tajuu, varmana se aattelee, et kun mä vaan selitän ja selitän, niin kyl jengi syvällä sisimmässään tajuu, et Pällix on tosi hyvä jätkä, voittajatyyppi ja hvtin magee ja cool. Ja käy koko ajan ihan päinvastoin, päivä päivältä tai pitäisikö sano twiitti twiitiltä tämä tuntuu vielä nilkkimäisemmältä, vielä typerämmältä, vielä tympeämmältä, vielä naurettavammalta.
Ja ne heitot Paasosesta olivat jotain käsittämätöntä. Typeryys + katkeruus = alkaa ylittää jo pahimpien persujen töräyksetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, näyttäähän se ammattimaisemmalta kun levyn tekoon on osallistunut muitakin henkilöitä kun Axl itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo vähän luulen että se on aikoinaan keksitty että tuo Axl:n oma W-A-X-L "levy-yhtiö" vaikuttaisi jotenkin virallisemmalta kun on joku mediayhteyshenkilö / manageri / tms jonka kautta asiat hoidetaan eikä vain artisti itsekseen.
Täytyy huomata, että hän menetti videonsa ja työnsä. Eli todennäköisesti suuren osan elämänsä sisällöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste te jaksatte...
Itse jaksat tulla länkyttämään ketjuun joka ei kiinnosta sinua.
Vierailija kirjoitti:
Tää hemmo on niiiiin pälli. Vesat ei tajuu ja etenkään tää Pällix ei tajuu, varmana se aattelee, et kun mä vaan selitän ja selitän, niin kyl jengi syvällä sisimmässään tajuu, et Pällix on tosi hyvä jätkä, voittajatyyppi ja hvtin magee ja cool. Ja käy koko ajan ihan päinvastoin, päivä päivältä tai pitäisikö sano twiitti twiitiltä tämä tuntuu vielä nilkkimäisemmältä, vielä typerämmältä, vielä tympeämmältä, vielä naurettavammalta.
Ja ne heitot Paasosesta olivat jotain käsittämätöntä. Typeryys + katkeruus = alkaa ylittää jo pahimpien persujen töräyksetkin.
Mua nauratti se sen tölväsy, että Paasonen on ainainen kakkosvalinta. Axl ei taida enää itse kuulua edes sille listalle mistä juontajat valitaan. Tosin tuntuu siltä, että tuo edelleen luulee olevansa se ykkösvalinta :)
Vierailija kirjoitti:
Täytyy huomata, että hän menetti videonsa ja työnsä. Eli todennäköisesti suuren osan elämänsä sisällöstä.
Täytyy huomata, että työnantajat menettivät työntekijän. Työntekijälle maksetaan koska häntä tarvitaan. Axl oli vetävä keulakuva edustamilleen hyväntekeväisyysjärjestöillekin. Kusemalla hommansa Axl kusi työnantajiensa ja muiden hänen puhtoisesta imagostaan riippuvaisten tahojen hommat myös. Varmasti on esimerkiksi joitain valmiiksi nauhoitettuja juttuja joita ei voida nyt käyttää, joka voi tarkoittaa suuriakin kustannuksia jollekin.
Spedeilemällä jollain salanimillä ja länkyttämällä jotain ajojahtijuttuja kun itse aiheuttanut koko sopan sekä siitä kirvonneet jatkosopat ei mitenkään auta asiaa kenenkään kannalta.
En sinänsä kauheasti paheksu sitä salakuvaamista, koska varsin monet nettikeskusteluissakin ovat olleet täysin pihalla siitä onko se sallittua vai ei kuvata omassa kodissaan mitä ja ketä haluaa. Jopa media on joutunut kaivamaan jotain kirjanoppineita miettimään onko valvontakamera kotona sallittu. Siinä mielessä pystyn kyllä uskomaan sen, ettei Aksu ihan oikeasti tiennyt toimintansa olevan laitonta. Se ei kuitenkaan ole koskaan mikään vapauttava peruste oikeudessa.
Eli mikäs toi FB profiili nyt on? Linkannut puol tuntia sitten jonkun delfiiniuutisen. Ja yks kaveri vaan, onko tolla jtn yhteyksiä Axliin?
Eikö Axlia hävetä yhtään, että Unicefilta meni totaalisesti maine sen pervoilujen takia?
No jonkun pilailijan tänään/eilen tekemä feikkiprofiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kuulemma Axl ilmoittaa fb-sivullaan olevansa Barack Obama ja joku tunnettu naislaulaja. Alkaa tuo persoonallisuushäiriö karata käsistä.
Ja on raukka joutunut omasta mielestään median ajojahdin kohteeksi. Siihen vois kyllä auttaa sekin, ettei itse koko ajan lähettelis iltalehdelle sähköpostia. Jotenkin huvittavaa tämä Axlin touhu. On itse koko ajan touhoomassa asian tiimoilta ja sitten itkee kun lehdet kirjoittaa. Itsehän se oikein tuntuu haluavan, että kirjoitetaan.
Lukutaitoiset varmaan huomaavat että tämä ketju on pelkkää länkytystä ja vittuilua ja solvausta ilman mitään informaatiota. Kaikki mitä Axl sanoo tai ei sano on ketjun jankuttajien mielestä huvittavaa ja valetta ja sitä väännellään ja käännellään kunnes se on ihan muuta kuin mitä on alkujaan sanottu. Tätä voidaan kutsua someajojahdiksi. Samaa tekevät mm. iltalehden toimittajat ja kommentaattorit koska 10 sekunnin googlaus ja pari soittoa mtv:n siivoojille on sama kuin kattavasti tutkittu juttu.
Miksi sinä et itse huomaa mitä olet tekemässä? Onko elämäsi tosiaan niin surkeaa että ainoa huvisi on ottaa milloin kenetkin kohteeksi ja ruveta heittämään paskaa?
Mikä onkaan aamulänkyttäjän todennäköisin ensimmäinen vasta-argumentti?
"sä oot ite axl" in 4, 3, 2, 1...
(en ole, tykkään vittuilla idiooteille ja sinä olet helppo kohde)
Ok, jos et kerran ole Axl, niin mahdollisesti Trevor? Tässä tekstissä on niinkuin sellaisen mediavastaavan tatsi. Tulee niinkuin fiilis, että tiedät miten toi media toimii.
Marshal Toxic, anagrammi Caro Axl Smithistä :D