Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko lukiolaiset akateemisia?

Vierailija
03.04.2016 |

Amis kaveri väittää että ei, mutta taitaa olla vain kateellinen. Mä ainakin olen akateeminen.
T: toinen vuosikurssi, ka. 8,78 ja aijon kirjoittaa pitkän matikan. Imekää siitä amikset!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AMK:kin on korkeakoulu! sanoohan sen jo nimikin ammattiKORKEAKOULU!!!!

miksi tykkäätte tästä kommentista? tämän oli tarkoitus olla provo ja saada vain miinusääniä

Vierailija
22/24 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä AMK:kin on korkeakoulu! sanoohan sen jo nimikin ammattiKORKEAKOULU!!!!

miksi tykkäätte tästä kommentista? tämän oli tarkoitus olla provo ja saada vain miinusääniä

Koska se on totta?

http://www.minedu.fi/OPM/Koulutus/ammattikorkeakoulutus/?lang=fi

"Ammattikorkeakoulut (AMK) ovat luonteeltaan pääosin monialaisia ja alueellisia korkeakouluja, joiden toiminnassa korostuu yhteys työelämään ja alueelliseen kehittämiseen. Niissä suoritettavat tutkinnot ovat ammatillispainotteisia korkeakoulututkintoja. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä merkityksessä olen kuullut akateeminen-sanaa käytettävän vain tällä palstalla. Tosielämässä en ole kuullut kenenkään sanoneen olevansa akateeminen.

Sen sijaan jollain voi olla akateeminen koulutus, kiinnostus johonkin asiaan voi olla puhtaasti akateeminen jne.

Vierailija
24/24 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Vain yliopistossa/korkeakoulussa opiskelevat ovat akateemisia. Ja AMK ei ole korkeakoulu.

Antaako ylempi ammattikorkeakoulututkinto pätevyyden hakea tointa, johon edellytetään ylempää korkeakoulututkintoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi