mikä kiinalaisessa ruoassa, banaanisiivun näköine, suussa rouskuva on?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
Selvisikö että mikä se oli?
Se oli vesikastanja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP SANO ETTEI OLE VESIKASTANJA! TUUN TOSI VIHAISEKSI TÄSTÄ KETJUSTA LUKEKAA VIESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mene maalle huutamaan psykiatrilakimies.
OLEN JO MAALLA!!!! OLENKIN LAKIMIES JA PSYKIATRI MUTTA MENE SINÄ STADIN METROLLA AJELEMAAN KARJAPAIMEN!!!
Jos ei ole vesikastanja, ei ole, on jokin muu, ei ole vesikastanja, ei ole vesikastanja, EI OLE VESIKASTANJA TÄMÄ EI OLE VESIKASTANJA EI OLE VESIKASTANJA!!!
Voisko se sitten olla vesikastanja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP SANO ETTEI OLE VESIKASTANJA! TUUN TOSI VIHAISEKSI TÄSTÄ KETJUSTA LUKEKAA VIESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mene maalle huutamaan psykiatrilakimies.
OLEN JO MAALLA!!!! OLENKIN LAKIMIES JA PSYKIATRI MUTTA MENE SINÄ STADIN METROLLA AJELEMAAN KARJAPAIMEN!!!
Jos ei ole vesikastanja, ei ole, on jokin muu, ei ole vesikastanja, ei ole vesikastanja, EI OLE VESIKASTANJA TÄMÄ EI OLE VESIKASTANJA EI OLE VESIKASTANJA!!!
Voisko se sitten olla vesikastanja?
On se vesikastanja.
Siis en nyt tarkkaa nimeä millään muista, mut joku kostea kastanja se oli. Voisko olla nestekastanja?
Vesikastanja. Bambunversot on ohuita n.1-2mm paksuisia ja pitkiä palasia, kastanjat pyöreitä ja nimenomaan rouskuu ja raksuu purtaessa, paksuus n.3-5ml.
Näin 12 sivun jälkeen olen sitä mieltä, että vesikastanja ei ole oikea sana. Vasikas, villisika, venäjällä, joku njassa... voiko se olla?
Mä en oo ihan varma, mutta veikkaan vesikastanjaa.
Se on vesinkastanja. Sopii hyvin yhteen jauhenlihan kanssa. Molemmat pestään ennen ruuan laittamista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on vesikastanja
Ei kyllä se sittenkin oli banaani. -Ap
Savolaesittain vesjkastanja suattaapi olla vaehtoehto.
Taalla Kiinassa asuvana voin sanoa kokemuksesta, että vesikastanja se on! Harva suomalainen sita tunnistaakaan :)
Meillä kasvaa niitä täällä Ivalossa. Se on vesikastaja. Hyvää herkkua.
Oliks se nyt siis vesikastanja?
Oliko se nyt bambu vai banaani? Ap voitko vastata kumpi kun kummankin oot sanonut!
Mutta kuka on Reino Nordin?