mikä kiinalaisessa ruoassa, banaanisiivun näköine, suussa rouskuva on?
Kommentit (214)
Vierailija kirjoitti:
BAMBUNVERSO!
Varma tieto, luin wokkipussista.
Ehdotuksesi ei täytä annettuja ehtoja = banaaninviipaleen näköinen ja rouskuva. Oma ehdotukseni on vesikastanja.
Eihän vesikastanja näytä millään tavalla banaanilta :D Mulle tuli bambu mieleen, se on kellertävä, rapea ja usein suorakuution mallinen, pinta on raidallinen. Olisko se?
Ajattelin heti että se on bambua, mutta luettuani viestiketjun tulin vakuuttuneeksi siitä että tämän täytyy olla vesikastanja.
Käytin ensimmäisen oljenkorren ja kilautin kaverille ihan vain tätä varten. Tahtoisin lukita vastausvaihtoehdon C. Vesikastanja. Ja kyllä, olen aivan varma.
Olette kaikki väärässä. Kyseessähän on siis oikeasti vesikastanja.
Kyllä piti jonku aikaa miettiä ja makustella, mutta oisko kuitenkin vesikastanja?
Voi hyvä sylvi, vesikastanjahan se on! Ihan ilmiselvä. Miten voi olla, ettei tätäkään kukaan osannut aiemmin sanoa. Kymmenen sivua kuitenkin jo täynnä!
Oli pakko lähteä kiinalaista tilaamaan, ja kas vesikastajanhan se sieltä tuli vastaan ja hyvää oli!
Lyhyesti ja ytimekkäästi: VESIKASTANJA
En ole ihan varma mutta ei se mitään muuta kuin vesikastanja voi ehkäpä jopa olla.
Tais tyttö tietää että nurkan takana oli vesikastanjaa tarjolla :D
Kiinalainen napakymppi.
Neiti B veikkaa vesikastanjaa ja lähtee herra X:n kanssa viikoksi Teneriffalle.
Ihmettelen, ettei kukaan ole maininnut vesikastanjaa. Siis: vesikastanja.
Siis tuossahan on kyllä aika monta vaihtoehtoa. Mutta täytyy sanoa: vesikastanja.
En jaksa lukea vastauksia kun on niin paljon, mutta niin monta sivua on jo kertyny, näköjään kukaan ei oo tienny. Mä tiedän: Vesikastanja. Voitte lopettaa ihmettelemisen.
Voihan se olla vaikka mikä... mutta kuulostaa vesikastanjalle!
Mikä vaan mutta ei ainakaan vesikastanja.
oon aika eri mieltä tästä nyt muiden kanssa ja sanon noilla tuntomerkeillä että se on vesikastanja.