mikä kiinalaisessa ruoassa, banaanisiivun näköine, suussa rouskuva on?
Kommentit (214)
En jaksa lukea ketjun kommentteja et onko jo mainittu, mut tarkoittanet vesikastanjaa.
OISKO VESIKASTANJA. Törkeen hyviä.
Oon kuullut, että kiinalaisessa ravintolassa käyttävät vesikastanjaa.
Voi jumankauta tätä ketjua. Päivän naurut :D
Ärsyttää kun kukaan ei voi vaan selkeästi kertoa että mikä se on. :(
Monenlaista on jo ehdotettu, mutta taidan olla eka joka ehdottaa vesikastanjaa!
Haiku:
Vesikastanja.
Ui kastanja liemessä.
Se tuijottaa, hyi!
Jätän vaan tän tähän:
vesikastanja.
Luulisin että se on vesikastanja.
Yök, minä inhoan noita vesikastanjoita. Eivät maistu miltään, ja rouskuva koostumus on iljettävä. Valitettavasti noita iljetyksiä on monessa pakaste-woksekoituksissakin.
Vierailija kirjoitti:
Yök, minä inhoan noita vesikastanjoita. Eivät maistu miltään, ja rouskuva koostumus on iljettävä. Valitettavasti noita iljetyksiä on monessa pakaste-woksekoituksissakin.
Makunsa kullakin, minä taas haluaisin sellaisia enemmän wokkisekoitukseen.
Onneksi ap kysyi täältä eikä ravintolasta. Olisi meinaan voinut saada sieltä vastaukseksi: vesikastanja.
Onkohan ap vielä lukenut ketjun vastauksia? Monta ehdotusta on tullut, mutta kaikki vääriä! Se on vesikastanja, voin vaikka vannoa!
Joku olikin tuolla aiemmin jo arvannut oikein, eli vesikastanjahan se on.
Tulihan se Hennakin vierailemaan tähän ketjuun :D Mutta uskon että on vesikastanja
Vierailija kirjoitti:
Onkohan ap vielä lukenut ketjun vastauksia? Monta ehdotusta on tullut, mutta kaikki vääriä! Se on vesikastanja, voin vaikka vannoa!
Ap ainakaan jossain vaiheessa ketjua ei vielä ollut vakuuttunut vesikastanjan suhteen. Joten. Ehdotetaan vesikastanjaa.
Se rouskuminen vihloo hampaissa samalla tavalla kuin jos raapii veitselle lautasta tai kynnellä kiiltävää toppatakkia. Hyi, kylmät väreet ihan meni. Onkohan mulla jotain ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Se rouskuminen vihloo hampaissa samalla tavalla kuin jos raapii veitselle lautasta tai kynnellä kiiltävää toppatakkia. Hyi, kylmät väreet ihan meni. Onkohan mulla jotain ongelmia?
On. Muuten, se banaaninsiivun näköinen mitä ap etsi voisi olla vesikastanja.
BAMBUNVERSO!
Varma tieto, luin wokkipussista.
Ei se mitään vettä ole, sehän on lämpimässä ruoassa, vesi olisi sulanut ajat sitten. Ja kun mä yritin paukuttaa niitä vastakkain, ei kilisseet, eli ei ne mitään kastanjettejakaan ole. Yritätte vaan vedättää.