mikä kiinalaisessa ruoassa, banaanisiivun näköine, suussa rouskuva on?
Kommentit (214)
Vaikka vesikastanja sopisi kuvaukseen niin ei välttämättä ole, lukekaa kommentit Ap sanoi ettei ole vesikastanja!!
Mä kävin ostaa sellsisen wokkivihannespussukan ja laitoin kasvikset riviin sisälmysluettelon mukaan. Ainut keksimäni vaihtoehto oli vesikastaja. Olisiko ollut se?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka vesikastanja sopisi kuvaukseen niin ei välttämättä ole, lukekaa kommentit Ap sanoi ettei ole vesikastanja!!
Tämän ketjun ainoa tarkoitus on vesikastanja. Ei AP:n kasvikset.
Huhhuh mikä hullu vesikastanjaprovo täällä huutelee! Ei taatusti ollut vesikastanja.
Kyllä mä luulen, että tarkoitat vesikastanjaa.
AP SANO ETTEI OLE VESIKASTANJA! TUUN TOSI VIHAISEKSI TÄSTÄ KETJUSTA LUKEKAA VIESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En lukenut koko ketjua, joten en tiedä onko joku jo sanonut samaa mutta veikkaan että se on vesikastanja.
Veikkaisin näin äkkiseltään vesikastanjaa.
Vierailija kirjoitti:
AP SANO ETTEI OLE VESIKASTANJA! TUUN TOSI VIHAISEKSI TÄSTÄ KETJUSTA LUKEKAA VIESTIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mene maalle huutamaan psykiatrilakimies.
Mä olen kyllä luullut bambuksi? Siis jos on sellainen suikalemaisempi...
Vesikastaja. Lihottaa ihan sikana, joten älä vaan syö. Terkuin $$$$
Bambu saattaisi olla ensimmäinen mieleen tuleva (ei siis siihen imuriin) vaihtoehto, mutta ostan silti vokaalin a ja veikkaan vesikastanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene maalle huutamaan psykiatrilakimies.
OLEN JO MAALLA!!!! OLENKIN LAKIMIES JA PSYKIATRI MUTTA MENE SINÄ STADIN METROLLA AJELEMAAN KARJAPAIMEN!!!
Jos ei ole vesikastanja, ei ole, on jokin muu, ei ole vesikastanja, ei ole vesikastanja, EI OLE VESIKASTANJA TÄMÄ EI OLE VESIKASTANJA EI OLE VESIKASTANJA!!!
Se oli tuo bambu, kiitoksia kaikille :) Ap
PS: Mikä on verikastanja?
"Jos ei ole vesikastanja, ei ole, on jokin muu, ei ole vesikastanja, ei ole vesikastanja, EI OLE VESIKASTANJA TÄMÄ EI OLE VESIKASTANJA EI OLE VESIKASTANJA!!!"
Kyllä mä siltikin uskon, että se oli vesikastaja. Hyviä on.
Raaka herkkuper...sieni, no ei vaan vesikastanja
Olet demokraattisesti hävinnyt tämän väittelyn. Vesikastanja.