KAKSI ISOA SUKLAALEVYÄ ja muuta hyväskää
Asetti nuori lihava nainen kassahihnalle.
Enpä ihmettele miksi nuoret naiset ovat nykyisin melkoisen painavia.
Mummo.
Kommentit (21)
Ja itse ostit salaattia ja porkkanoita;D
Olisit itsekin ahminut kaiken hyväskän jos sitä nuoruudessasi olisi ollut tarjolla. Olet vain kateellinen kaikesta hyväskästä sinä senkin kuivakka mummo jolla on tena housuissaan.
Ilmoittiko nainen syövänsä suklaat itse , ehkä osti tuliaisiksi tai jollekin pyynnöstä. Tai vaikka söisi itse ei kai se sinun vyötäröäsi levitä.
"Hyväskä" on ehkä kamalimpia tekonokkelia sanoja.
Mmm mies tuo mulle kohta kaupasta Dumleja, ai että on hyväskää! Oikein namiskuukkelia.
Eih HYVÄSKÄÄ, säästäkää silmäni tuolta sanakammotukselta, aarghh silmäni syöpyvät!
Se joka syö hyväskää on hyväskäyttäjä! Niin.
Mä ostin perjantaina 2 suklaalevyä, 2 karkkipusssia, kismetin ja 4 lakua. Karkit menimun urheileville teinipojille. Oaitsi lakut söin itse.
Mistä mummo päättelit kenelle nainen herkut osti?
Pulskat naiset ärsyyntyvät. Et mummo tiennyt mihin sekaannuit. 😃😄😃 vaikka totta totesit.😃😃
Teidänlaisten takia vihaan käydä kaupassa. Enkä ole edes lihava. Mitä se sinulle kuuluu mitä ihmiset ostaa!
Niin, sinä olet sellainen kyttääjämummo. Vahdit ikkunaverhon takaa, kyyläät ostokset ja tongit roskapussit. Teet omat pahansuovat päätelmäsi yhdistellen totuutta ja arvauksia, ja keksit loput yksityiskohdat. Kerrot ne totuutena eteenpäin, omin silmin näit juu. Teitä on nähty, haista sinä pska. Sellainen sinä olet.
hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää
Onhan se totta että suklaa on hyvää ja irtokarkit mutta se huono puoli että lihoo jos liikaa syö. Kohtuus kaikessa löllykkäperseet.
Olen tukeva, mutta painoni putoaa kaiken aikaa sairauden takia. Syön herkkuja joka päivä, se minulle suotakoon näiksi viimeisiksi kuukausiksi kun täällä olen teitä kiusaamassa ostoksillani. Ainakin heitän lusikan nurkkaan hymyillen suklaan maku suussani.
Odottavat naiset nykyään ylilihavia.
Olen keski-ikäinen kääkkä. Minäkin olen kiinnittänyt huomiota lihaviin nuoriin. Katson usein, mitä he ostavat. Katson myös ihoa. Finnejä naama täynnä. Suklaata, kokista, vaaleaa leivän höttöä. Elämänkokemuksen myötä tiedän, miten heikko ruokavalio pikkuhiljaa vaikuttaa ihmisen kokonaishyvinvointiin - huonontaa sitä. Toki sokeri ja vehnäjauho ovat hyviä. Mutta lihavuus?
Siis omg.