Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KAKSI ISOA SUKLAALEVYÄ ja muuta hyväskää

Vierailija
03.04.2016 |

Asetti nuori lihava nainen kassahihnalle.
Enpä ihmettele miksi nuoret naiset ovat nykyisin melkoisen painavia.
Mummo.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omg.

Vierailija
2/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse ostit salaattia ja porkkanoita;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit itsekin ahminut kaiken hyväskän jos sitä nuoruudessasi olisi ollut tarjolla. Olet vain kateellinen kaikesta hyväskästä sinä senkin kuivakka mummo jolla on tena housuissaan.

Vierailija
4/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittiko nainen syövänsä suklaat itse , ehkä osti tuliaisiksi  tai jollekin pyynnöstä. Tai vaikka söisi itse ei kai se sinun vyötäröäsi levitä.

Vierailija
5/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hyväskä" on ehkä kamalimpia tekonokkelia sanoja.

Vierailija
6/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmm mies tuo mulle kohta kaupasta Dumleja, ai että on hyväskää! Oikein namiskuukkelia.

Vierailija
7/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih HYVÄSKÄÄ, säästäkää silmäni tuolta sanakammotukselta, aarghh silmäni syöpyvät!

Vierailija
8/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sen tietää kuka ne söi.

Vierailija
9/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka syö hyväskää on hyväskäyttäjä! Niin.

Vierailija
10/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin perjantaina 2 suklaalevyä, 2 karkkipusssia, kismetin ja 4 lakua. Karkit menimun urheileville teinipojille. Oaitsi lakut söin itse.

Mistä mummo päättelit kenelle nainen herkut osti?

Vierailija
11/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulskat naiset ärsyyntyvät. Et mummo tiennyt mihin sekaannuit. 😃😄😃 vaikka totta totesit.😃😃

Vierailija
12/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidänlaisten takia vihaan käydä kaupassa. Enkä ole edes lihava. Mitä se sinulle kuuluu mitä ihmiset ostaa!

Vierailija
13/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sinä olet sellainen kyttääjämummo. Vahdit ikkunaverhon takaa, kyyläät ostokset ja tongit roskapussit. Teet omat pahansuovat päätelmäsi yhdistellen totuutta ja arvauksia, ja keksit loput yksityiskohdat. Kerrot ne totuutena eteenpäin, omin silmin näit juu. Teitä on nähty, haista sinä pska. Sellainen sinä olet.

Vierailija
14/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää hyväskää 

Vierailija
15/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mummo puhu pahaskaa.

Vierailija
16/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se totta että suklaa on hyvää ja irtokarkit mutta se huono puoli että lihoo jos liikaa syö. Kohtuus kaikessa löllykkäperseet.

Vierailija
17/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma suklaa hyi.

Vierailija
18/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tukeva, mutta painoni putoaa kaiken aikaa sairauden takia. Syön herkkuja joka päivä, se minulle suotakoon näiksi viimeisiksi kuukausiksi kun täällä olen teitä kiusaamassa ostoksillani. Ainakin heitän lusikan nurkkaan hymyillen suklaan maku suussani.

Vierailija
19/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottavat naiset nykyään ylilihavia.

Vierailija
20/21 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keski-ikäinen kääkkä. Minäkin olen kiinnittänyt huomiota lihaviin nuoriin. Katson usein, mitä he ostavat. Katson myös ihoa. Finnejä naama täynnä. Suklaata, kokista, vaaleaa leivän höttöä. Elämänkokemuksen myötä tiedän, miten heikko ruokavalio pikkuhiljaa vaikuttaa ihmisen kokonaishyvinvointiin - huonontaa sitä. Toki sokeri ja vehnäjauho ovat hyviä. Mutta lihavuus?