Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenpainetauti ja vakuutusyhtiö

Vierailija
03.04.2016 |

Jäänkö ilman hoitoa jos saan sydänkohtauksen matkalla? Mitä muuta tuo verenpaine mahdollisesti rajaa pois? Lääkitys on. Maksankoha tässä ihan turhaa vakuutuksia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistanet asian vakuutusyhtiöltäsi. Se riippuu yhtiön ja kyseisen vakuutuksen ehdoista.

Vierailija
2/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiedä onko minulla verenpainetautia, mutta lääkkeitä syön. Kun hain henkivakuutuksen, sain sen silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla matkavakuutus, vain matkavakuutuksesta saat korvausta, jos sairastut matkalla. Tuo julkisuudessa ollut tapaus oli ulkomaalainen vakuutusyhtiö.

Vierailija
4/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiedä onko minulla verenpainetautia, mutta lääkkeitä syön. Kun hain henkivakuutuksen, sain sen silti.

Henkivakuutuksesta ei ole hyötyä jos saat ulkomaanreissulla slaagin ja jäät henkiin

Vierailija
5/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkivakuutus korvaa, kun kuolet. Siitäkin kannattaa ne ehdot oikeasti lukea millaisen kuoleman kattaa.

Vierailija
6/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on matkavakuutus (jatkuva) joka on otettu ennen kuin todettiin tämä verenpainetauti. Ifiltä on vakuutus. Soitan huomenna ja kysyn asiasta. Mutta kyselen nyt täältäkin jos jollakin sattuis olemana tietoa asiasta?

Vierailija
7/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuutti hoito olemassa olevan sairauden pahentumisesta korvataan. Tarkoittaa lähinnä päivystyksellistä hoitoa. Varsinaisen olemassaolevan sairauden hoitoa matkavakuutukset eivät kata. Henkivakuutukset jos ovat laajempia kuin tapaturmaisen kuoleman turvat, eivät määritä kuolintapaa. 

Vierailija
8/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannattaa kysyä ja jos olet reissuun lähdössä niin vertailla eri vakuutusyhtiöitä. Omassa matkavakuutuksessani (Pohjola) on ehto, että perussairauden pahenemista ei korvata, paitsi korkeintaan 7 vrk:n ajan ensiapuluontoinen toiminta perussairauden pahenemiseen liittyen, mutta ei ambulanssilentoja. Tuon Meksiko-naisen vakuutuksessa oli niin, ettei edes ensiapuluontoista hoitoa korvata. Jos sinulla on sydänkohtauksen riski suuri, matkustelisin sinun sijassasi lähinnä EU:n alueella.

Vierailija
9/9 |
03.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, sanotaan nyt näin, että vakuutusyhtiölle ei ole väliä oletko saattohoidossa oleva syöpäsairas vakuutusta ostaessasi. Se on sitten toinen asia saatko tai saavatko lähiomaisesi mitään korvauksia. :)

Ja tosiaan kysymkseesi ei voi yksiselitteisesti vastata. Kyllä sairaillekin myydään ehtojensa mukaisia vakuutuksia mutta itse sairaanaa kantsii aina tarkasti selvittää mitä se kyseinen vakuutus sisältää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi